Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko ostanut/myynyt/vaihtanut pelejä käytettynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Palle

New Member
Niin, tuli tässä mieleen, että miten on yleensä pelien o/v/m sujunut? Oletko törmännyt epärehellisiin ihmisiin, tai esim. joutunut "karhuamaan" saataviasi?

Omalta kohdaltani voin sanoa, että kertaakaan ei ole ollut ongelmia. Pelejä olen vaihdellut n. 10 - 15 kpl:een verran.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Yhden pelin muistan myyneeni, ostoja ei ole vielä kertynyt tilille.

Tästäpä olisi oiva threadi kehuille ja haukuille osto/myynti/vaihto-kaupoissa...tänne nimittäin olisi hyvä saada Huuto.netin kaltainen
palaute-osio tehdyistä kaupoista. Saisi vähän enemmän otetta ja tuntumaa muuten ehkä tuntemattomiin myyjiin/ostajiin/vaihtajiin. Omat Huuto.net palautteeni

Tähän mennessä ainoasta kaupastani(viime viikolla tein), annan Positiivisen palautteen henkilölle, nimeltä:
feldon
-Nopea maksu pelistä, kiitettävää toimintaa sekä hyvä yhteydenpito.

Toivottavasti tämäntyylinen palaute-tyyli jatkuisi myös täällä Konsoli.Fin-saitilla.

Hyvä idea.
Onnistuneet kaupat/vaihto ainakin näiden tyyppien kanssa:

+JussiMan
+Guido
(taitaa olla eri nimellä nykyään)
+luigi
+Nemesis
+GBA Fan

Olen harrastanut noita kaikkia. Ei kertaakaan ole tullut epärehellisiä ihmisiä vastaan. Kai videopeleillä huijataan vähemmän kuin muilla itemeillä :P

Lukuisia pelejä olen konsolifinin kautta vaihtanut, ja vain kerran on ollut ongelmia. Hemmo lupasi lähettää pelin heti, ja maksoin sen tilille. Parin viikon päästä se sieltä sitten tuli... Yhteydenpitoa kyllä oli ja miehellä riitti selityksiä, onneksi paketti tuli lopulta perille.
Muistakaahan katsoa osto-myynti-palsta, mulla on siellä MGS2 lähdössä vaihtoon... :)

Pelejä on tullut vaihdettua jo kosolti (takana ehkä 70 kauppaa), ja kerran on 200mk mennyt kankkulan kaivoon (rikosilmoitus kyllä tehtiin kaverista, toivottavasti mösjöö joutuu sentään maksamaan jotain rapsuja - tämä tosin ei tapahtunut näiden foorumeiden kautta, vaan huuto.netin).

Joo oon käyny paljon kauppaa huuto.netissä sekä täällä. En muista ketään tyyppejä täältä nimeltä mutta kaikki ovat sujuneet hyvin! Todellakin loistava systeemi täällä!

Onhan niitä kauppoja tullut tehtyä (pääasiassa huuto.netissä)...
PS2Finissä olen tehnyt onnistuneita kauppoja seuraavien ihmisten (ainakin olettaisin heidän olevan ihmisiä...:rolleyes: ) kanssa:
wavejp
Randall
Tombad
Jiz

Sitten minä ainakin toivoisin tälle palstalle ilmoituksia varsinkin niistä kusettajista(joita ei tietenkään näissä piireissä liiku, vai kuinka??), mutta jos joku semmoisen näkee nii ilmoitusta kehiin saman tien.
Ja kyseinen nestemmmäisessä muodossa olevan orgaanisen jätteen tuottaja ottaa sitten uuden käyttiksen ja jatkaa ihmisten kusettamista?!?

Tästäpä olisi oiva threadi kehuille ja haukuille osto/myynti/vaihto-kaupoissa...tänne nimittäin olisi hyvä saada Huuto.netin kaltainen palaute-osio tehdyistä kaupoista.
Sellaistahan jokainen voi kyllä toivoa, mutten usko vBulletin tarjoa ko. palveluja.

P.S.
kunhan vain ajattelin mainita hyviä vBulletinilla pyöriviä saitteja:
flashdaddee,
muropaketti (ainakin muistelisin, että se käyttää sitä),
cboard (cprogramming.com)

P.P.S.
Tarkoittaako teksti "Use these controls to insert vBcode" tarkoittaako visual basicia, vai vbulletia?

Olen myynyt, vaihtanut ja ostanut. Myydessä olen aina pyytänyt rahat ensin tilille. Joku luottotietopankki-juttu olis ihan hyvä, kun vain kourallinen nickeistä on tuttuja boardilla. Jotenkin epäilyttää joku "LYTGC;JGC"-nicky joka on luotu puoli tuntia sitten ja haluaa ostaa pelin rahalla, mutta vaatii lähettämään pelin ensin.

Monta kertaa olen ostanut, myynyt ja vaihtanut, suurempia ongelmia ei ole koskaan tullut. Yhteydenpito on joskus ollut yllättävän vaisua, mutta muita ongelmia ei ole ollut.

En nyt muista nimiä, mutta kiitos kaikille rehellisille bisnesmiehille/naisille PS2finissä.( yhdenkään kauniimman sukupuolen edustajan kanssa en ole kuitenkaan kauppaa tainut tehdä PS2finissä :confused: )

Outo juttu. Lähetin jo kerran viestin, mutta se on kadonnut. Oli ainakin hetken aikaa FrankNybergin viestin jälkeen. BBS on näköjään nälkäinen, kun on sekoillessaan syönyt sen.

No asiaan, eli vain onnistuneita kauppoja onneksi takana. Suurin osa kylläkin Huuto.netissä, mutta täällä uskallan suositella ainakin seuraavia:

- Kinsky
- Pacdam
- Rainman
- Randall

Lisäksi suosittelen tietysti myös itseäni :D

Seuraavat viestit poistettu päivämäärä bugin takia.

----

Kirjoittaja: jonjes
Viesti: Olen myynyt 10 kpl Xboxin RGB piuhaa, toivottavasti kaikki ovat olleet tyytyväisiä? Negatiivista palautetta ei ole kuulunut. En ole ostanut mitään.

----

Kirjoittaja: Peepmaster
Viesti:

Minulla on takana pelkästään onnistuneita kauppoja. Tässä nyt muutama kenen kanssa olen kauppoja tehnyt:

* Hutbug
* Saintbert (uuh)
* Kinder
* THUG

Eli olen tehnyt kauppaa sekä moderaattorin että tavallisten pulliaisten kanssa :D Kaikki edellämainitut siis luottamuksen arvoisia kauppakumppaneita.

----

Kirjoittaja: Randall
Viesti:

Tässä joitakin luotettavaksi todettuja kauppiaita:

*veloxneb
*MoBB
*IcyDeath
*jarvis
*Detox
*Morden

Kaikkien kanssa kaupanteko on sujunut hienosti!

----

Kirjoittaja: wavejp
Viesti:

Joo osto-, myynti- ja vaihtokauppoja on takana jo varmaan lähemmäs 100 ja kertaakaan ei ole tämän palstan kautta ollut mitään ongelmia, jokus pelin tuleminen on vähän viivästynyt syystä tai toisesta näin on käynyt myös itselleni, eli siitä ei pidä huolestua jos peli ei tulekkaan heti tai rahat ei näy tilillä saman tien... Huuto.net on sitte aivan eri asia siellä on yritetty kusettaa kerran mutta sekin hoitui sitte parin kuukauden jälkeen...

Tässä on ne joiden kans olen viimeksi tehnyt kauppaa ja hyvin on toiminut:
Jode (oon tullut herran kanssa tehtyä enemmänkin kauppoja ja aina on toiminut moitteetta)
kinder (peli kerkes tulla ennen ku edes kerkesin pankkiin maksaan sitä, joten todella nopee ja luotettava)

Sitten minä ainakin toivoisin tälle palstalle ilmoituksia varsinkin niistä kusettajista(joita ei tietenkään näissä piireissä liiku, vai kuinka??), mutta jos joku semmoisen näkee nii ilmoitusta kehiin saman tien

----

Kirjoittaja: Chrono
Viesti:

Olen vaihtanut pelejä usein ja vain muutaman kerran olen joutunut karhuamaan takaisin. Toisella kerralla kyseessä oli väärinkäsitys ja toisella piti jo uhkailla poliiseilla.

----

Ylös Bottom