Seuraavat viestit poistettu päivämäärä bugin takia.
----
Kirjoittaja: jonjes
Viesti: Olen myynyt 10 kpl Xboxin RGB piuhaa, toivottavasti kaikki ovat olleet tyytyväisiä? Negatiivista palautetta ei ole kuulunut. En ole ostanut mitään.
----
Kirjoittaja: Peepmaster
Viesti:
Minulla on takana pelkästään onnistuneita kauppoja. Tässä nyt muutama kenen kanssa olen kauppoja tehnyt:
* Hutbug
* Saintbert (uuh)
* Kinder
* THUG
Eli olen tehnyt kauppaa sekä moderaattorin että tavallisten pulliaisten kanssa

Kaikki edellämainitut siis luottamuksen arvoisia kauppakumppaneita.
----
Kirjoittaja: Randall
Viesti:
Tässä joitakin luotettavaksi todettuja kauppiaita:
*veloxneb
*MoBB
*IcyDeath
*jarvis
*Detox
*Morden
Kaikkien kanssa kaupanteko on sujunut hienosti!
----
Kirjoittaja: wavejp
Viesti:
Joo osto-, myynti- ja vaihtokauppoja on takana jo varmaan lähemmäs 100 ja kertaakaan ei ole tämän palstan kautta ollut mitään ongelmia, jokus pelin tuleminen on vähän viivästynyt syystä tai toisesta näin on käynyt myös itselleni, eli siitä ei pidä huolestua jos peli ei tulekkaan heti tai rahat ei näy tilillä saman tien... Huuto.net on sitte aivan eri asia siellä on yritetty kusettaa kerran mutta sekin hoitui sitte parin kuukauden jälkeen...
Tässä on ne joiden kans olen viimeksi tehnyt kauppaa ja hyvin on toiminut:
Jode (oon tullut herran kanssa tehtyä enemmänkin kauppoja ja aina on toiminut moitteetta)
kinder (peli kerkes tulla ennen ku edes kerkesin pankkiin maksaan sitä, joten todella nopee ja luotettava)
Sitten minä ainakin toivoisin tälle palstalle ilmoituksia varsinkin niistä kusettajista(joita ei tietenkään näissä piireissä liiku, vai kuinka??), mutta jos joku semmoisen näkee nii ilmoitusta kehiin saman tien
----
Kirjoittaja: Chrono
Viesti:
Olen vaihtanut pelejä usein ja vain muutaman kerran olen joutunut karhuamaan takaisin. Toisella kerralla kyseessä oli väärinkäsitys ja toisella piti jo uhkailla poliiseilla.
----