Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Olipa kerran...

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
.....Joten velho rupesi pentin pelastus puuhiin. Velho otti hameensa alta taikasauvan ja huusi "No Terveee!" mannen äänellä, kymmenen pientä neekeri poikaa lopettivat Pentin leipomisen ja kääntyivät velhoon päin.......
 
... Ja tässä vaiheessa Pentti vetäisi Juhannus kaljan (oma resepti, 85 romillee) ja rojahti sen noustua päähän Velhon loihtimaan Juhannus Kokkoon...
 
Jossa hän ajateli surullista, rikkinäistä Xboxiaan, ja yksinäistä, myöskin rikkinäistä Game Cubeaan
 
...Pentti meni, niin maihin, kun hän ajatteli box-äksäänsä ja camegubeansa, että hänelle tuli pakottava tarve hankkia itselleen masennukseen pillereitä. Eihän Pentti siinä kunnossa itse voinut apteekkarin luo lähteä, vaan hän tomerana poikana...
 
....Otti lisää tekemäänsä juhannuskaljaa, sillä hän ajatteli että jos hän on tarpeeksi päissään niin hän ei enää tajua että on päissään joten hän ei enää käyttäydykkään kuin päissään oleva. Pentti joi oikeen ison kulauksen kaljaa, eikä aikaakaan kun....
 
... mutta vielä mystisempää oli, että myös oikeassa lahkeessa tuntui yhtä oudolta. Oliko Pentin nuoruusaikojen harras toive sittenkin toteutunut? Asiaan oli pikaisesti saatava selvyys, mutta julkisella paikalla kun oltiin, ....
 
...Ronkkia housujansa, koska eihän se ollut yhtä häpeällisen noloa, kuin housuihinsa katsominen. Pentti yritti kovalla kädellä ronkkia housujansa, mutta hän kauhukseen huomasi, että housuista...
 
...Puhelimesta kuului vaimeasti taustalla soiva Tsingis Khan ja sitten kuului ääni, joka puhui hirveällä kimittävällä homoäänellä "Joo, Reetu puhelimessa. Terve, meiltä löytyy alapään hierontaa, suihinottoa, peukaloa perseeseen, Feng Shuita, Shindo terapiaa, ihan mitä vaan. Joten mitä sais olla?
 
...Tähän Pentti vastaa:"ööö..mä en oikee tiiä miten mä tän sanoisin...ööö". Vähän aikaa mumistuaan Pentti rohkenee ja sanoo asian suoraan miten se oli. Siihen Reetu...
 
...olevansa järven rannalla. Niinpä Pentti päätti mennä pulikoimaan veteen. Siellä hän voisi katsastaa housunsa ilman uteliaita silmäpareja. Pentin kehuskeltua mahtavalla idealla itselleen, hän viimein...
 
.....Kurkisiti housuihinsa ja siellä se oli....


Edit: lande kerkes heittää tohon väliin
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom