Ideana on tehdä tarina jota kaikki jatkavat aina siitä mihin aijempi jäi. Mikäpä sopisi aiheeksi paremmin kuin konsolit. HUOM. Tässä ei pyritä olemaan puolueellisia minkään konsolin suhteen.
Olipa kerran Pentti hän omisti kaikki uudensukupolven konsolit.
Hän ei kuitenkaan ollut mikään ruudin keksijä jonka vuoksi kaikki konsolit olivat toiminta kyvyttömiä syystä tai toisesta. PS2 oli jostain kumman syystä vioittunut kun hän oli käyttänyt sitä vasarana yrittäessään korjata jääkaappia, Xbox oli mennyt epäkuntoon kun hän oli käyttänyt sitä vaivaisen viikon linnunpönttönä ja GC taas otti loparit kun hän oli kaatanut sen päälle kahvia.
Hän oli kuitenkin päättänyt saada ne kaikki kuntoon, ja koska hän ei tullut toimeen ilman päivittäistä FFX annosta oli hän päättänyt aloittaa korjaukset PS2:ta. Hän vei sen liikkeeseen josta oli sen ostanut eli helsingissä sijaitsevaan anttilaan hän astui sisään ja....
Olipa kerran Pentti hän omisti kaikki uudensukupolven konsolit.
Hän ei kuitenkaan ollut mikään ruudin keksijä jonka vuoksi kaikki konsolit olivat toiminta kyvyttömiä syystä tai toisesta. PS2 oli jostain kumman syystä vioittunut kun hän oli käyttänyt sitä vasarana yrittäessään korjata jääkaappia, Xbox oli mennyt epäkuntoon kun hän oli käyttänyt sitä vaivaisen viikon linnunpönttönä ja GC taas otti loparit kun hän oli kaatanut sen päälle kahvia.
Hän oli kuitenkin päättänyt saada ne kaikki kuntoon, ja koska hän ei tullut toimeen ilman päivittäistä FFX annosta oli hän päättänyt aloittaa korjaukset PS2:ta. Hän vei sen liikkeeseen josta oli sen ostanut eli helsingissä sijaitsevaan anttilaan hän astui sisään ja....