Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Olipa kerran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
ei ei. Sanoi pentti, "en minä valtiolle tee töitä, mutta minulla on kyllä paha ongelma. Jamppa tietysti kysäisi että millainen ongelma, ja Pentti selitti koko 3 sivun tarinan. Tarinan päästessä tähän kohtaan, Jamppa mietti hetken ja tokaisi : "Tietysti... niinhän sen on oltava, mutta ei hätää sillä..."

"Se on tarkoin varjeltu salaisuus, sillä paha keisari Rudolf lakkautti kaikki maamme rautakaupat, eikä sen jälkeen ole tässä maassa nähty ainuttakaan virtapiuhaa saati oikosulkuasentajaa. Voin auttaa sinua, sillä kuulun keisari Rudolfin vastaiseen vastarintaliikkeeseen, itseasiassa olen sen johtaja, ja tiedän että Mannerheimin ratsastajapatsaan hevosen anusaukkoon on kätkettynä oikosulkuasentaja ja pätkä virtapiuhaa. Tulen mukaasi siltä varalta että Rudolfin joukot ilmestyvät paikalle. Tule. Viva La Resistance!"...

Viimeksi muokannut moderaattori:
...kohti Mannerheimin patsasta.
Noin 6,38 metrin kävelyn jälkeen herrat havitsivat: "Häh, eihän tässä mitään aukkoja ole, meitä on kenties huijattu, vai...

mitä tuumit kamuni Pentti. Sitten Pentillä välähti: Minulla on eräs ystävä sähkömasentaja Kalle Käyhkö joka....

voisi auttaa meitä Pleikkari kakkosen korjaamisessa mutta Kallen löytäminen saattaa olla hieman vaikeaa sillä...

kalle kuoli 2 viikkoa sitten... pitää kai löytää sellanen spitiristinaikkonen joka kysyis kallelta apua... mutta mistähän sellaisen naikkosen löytäisi? Pentti kysyi Jammulta. Jammu vastasi "...

....." koska sieltä löytyy jokaikisen yrityksen numero" Niinpä pentti otti sukan verrestaan keltaisen sivun ja ilokseen huomasi että.....

sukanvarteen oli jostain ilmestynyt myös satasen seteli, joka kelpasi mainiosti palkkiona spiritistimummolle....hän saikin yhteyden Kalleen, joka vastasi näin:

"Olettekos tekin jotain koneen modaajia? ettekös tiedä että tämä threadi menee lukkoon jos ylläpito saa vihiä tuollaisesta toiminnasta!" Ja siihenpä Pentti tokaisi;

"ei tietenkään, olen kuten kunnon kansalainen enkä Wareta..." jammu tökkäsee Penttiä kylkeen ja pentti jatkaa "siis en tee varakopioita, mutta kerro minulle oi viisas naikkonen, mistä saan piuhan?" siihen eukko vastasi "...

"Zam ZAM Tsika Tsata Wam WAM Bam sam zam ZAM!", ja yht'äkkiä Eukko alkoi hyppelehtimään hurjasti kädet viuhoen. Sitten hän pysähtyi, oli täysin aloillaan hetken, ja sanoi sitten ihan rehdillä suomenkielellä:

"Mitäs tykkäät näistä?" ( o ) ( o ) Ja näytti rintansa.
Ennen kuin sankarimme ehti sanoa sanaakaan, eukko jatkoi loitsuamistaan "Zam ZAM Tsika Tsata Wam WAM Bam sam zam ZAM!"

Pentti pelästyi ja juoksi niin kauas kuin vain pääsi Jammu-sedän jäädessä luomoutuneena tuiottamaan naikkosen lolloja.

Siinä Pentti sitten oli aivan yksin ilman tärkeitä piuhoja ja Jammua. Hän osti lähimmästä kuppilasta Kafee latten ja istahti Paavo Nurmen patsaan viereen juomaan sitä ja kuinka ollakaan...

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom