Joo, itsekkin olen tässä uutta telkkaria hommaamassa, vanhan mummun telkkarin tilalle.
Oon katellu että On-Off ja Gigantti myyvät halvalla Panasonicin 28" Laajakuva televisiota. 2xscart: toinen tukee RGB ja toinen S-VHS ja edessä on vielä audii-video-s-vhs liitännät + kuuloke liitäntä. Telkkari myydään alle 4000mk, ja se on TM-testivoittaja.
Kävin kaverilla, jolla on kyseinen telkkari katsomassa kuvanlaatua.
Eihän sitä sitten kunnolla tietenkään nähny, kun sillä on niin paska tv-antenni ja vanhat videot. Sen jälkeen kävin Gigantissa katsomaassa tv:n kuva eroja. Panasonicin kuva oli huomattavati parempi kuin Philipsin saman hintaisten mallien. Jos taas maksoi 200-400 lisää, pääsi jo tarkempiin ja parempi laatuisiin kuviin. Finlux oli todella hyvä kuvanen, kuten Sonykin. Philipsin mallit olivat myös todella hyviä. JVC oli myös ihan hyvä.
Kannattaa todellakin mennä kauppoihin katsomaan kuvan laatua, ainakin silloin kun on enemmän tv:ä esillä. Pääsee sitten vertailemaan kunnolla.
Toisten mielestä 28" on todella pieni, mutta eihän pieneen huoneeseen isompaa mahdu. Itse suosittelisin tota Panasonic:a.
Mutta kyllä 32" on huomattavasti parempi kuvanlaatu kuin 28".