Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omakuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Omakuva

Sitähän on vaikea päättää kumpaan threadiin laittaisi oman pärstänsä. Eipä ollut kovin moni kuitenkaan sitä naamatauluansa paljastanut loppujen lopuksi.

Eli tässä

werty sanoi:
Sitähän on vaikea päättää kumpaan threadiin laittaisi oman pärstänsä. Eipä ollut kovin moni kuitenkaan sitä naamatauluansa paljastanut loppujen lopuksi.

Eli tässä

Woot, jotenkin olen luullut että werty olisi vanhempikin äijä :p
[kyllähän sen olisi profiilista nähnyt, mutta enpäs ole tajunnut katsoa]

Podu sanoi:
Woot, jotenkin olen luullut että werty olisi vanhempikin äijä :p
[kyllähän sen olisi profiilista nähnyt, mutta enpäs ole tajunnut katsoa]

Niinpä on moni pelkän äänenkin kuullut ajatellut, mutta toisinpa on.

Niin ja Morred on oikeassa ;)

Behold!

It is not an illusion.

EDIT: Niin ja vastaus kysymykseen, joka tulee varmaan monen päähän noita kuvia katsoessa: Voitin kilpailusta.

Karva sanoi:
Jaahas, meillä on oikeen malli täällä.

Tässä kuvassa näyttäis, että löytyy mustat hiukset eli oon toi, jolla on punainen kukkatakki, toppi ja hame päällä (keksimmäinen rivi toinen oikeelta siis). Mahotonta meininkiä oli.

EDIT: Eli minä en ole tuo käyttäjä, jonka kuvissa satun esiintymään. Meillä oli koulussa nahkiaiset, jonka takia pojat pukeutui tytöiksi ja saatiin vähän väriä naamalle jne.

Viimeksi muokannut moderaattori:

NapaKettu sanoi:
Jaahas, meillä on oikeen malli täällä.

Tässä kuvassa näyttäis, että löytyy mustat hiukset eli oon toi, jolla on punainen kukkatakki, toppi ja hame päällä (keksimmäinen rivi toinen oikeelta siis). Mahotonta meininkiä oli.

Niiiin Missä kuvassa? Ei itselläni ainakaan nävy mitään =) No moo, enhän minä nyt noin ovela ole.

Mulla toimii toi linkki. Koitan silti korjata sen.

EDIT: Enpä mä tuolle linkille osaa mitään tehdä. Mulla se toimii loistavasti ihan normaalisti klikkaamalla.

EDIT2: Kuulemma cachen takia toimii minulla hyvin. Vaihdoin linkkiä hiukan toiseksi, joten nyt pitäisi toimia kaikilla.

Podu sanoi:
Pidän illuusiota vielä vähän aikaa yllä, koska en omista digikameraa ..
Kiitos Podu (tai vaihtoehtoisesti kamerattomuutesi, mutta sitä on hankala määritellä, joten kiitän sinua).
Pistän vielä kuvan itsestäni.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom