Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omistatko Boksin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avanto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Revin nyt ihan turhaan pelihousujani, mutta voi ihme tätäkin gallupia! Turha tosiaan. Menee lähes turhien gallupien top kymppiin.

Perustaa Xbox-alueelle kysely kuinka monella on Xbox? Sitten (muka) päätellään kuinka monella on Xbox, kun ainoa asia, josta tulos todella kertoo on kuinka moni vaivautuu vastaamaan. Järki käteen. Tuon ymmärtäminen ei mitään tilastotieteen approbaturia vaadi.

Perkele. Tästä meni tämäkin päivä pilalle.

Minä vastaan: EOS

Toivottavasti nokkela vastaukseni pilaa koko gallupin tuloksen.
 
Ostin tiistaina ja tyytyväinen olen :D Ostin Anttilasta xboxin, kaukosäätimen, RGB:n ja Halon. DOA3 on tulossa :D Ainakin halo on aivan mahtava ja Offical Xbox Magazinen mukana tulleessa demossa ollut DOA beachball on sairaan hieno, mutta tuskin kuitenkaan mikään pakkohankinta.

Kyllä on muuten aivan toista katsella Xboxilla leffoja kun pleikalla. Esim. The Great Escape jumittui Pleikalla 10 minuutin kohdalla, mutta Xboxilla ei ollut ongelmia. Täytyy kokeilla muutkin PS2:n minulle ongelmia aiheuttaneet levyt.
 
Tuona taianomaisena maanantaina 29.4 sain ensimmäisen tummanpuhuvan pelikoneeni, joka pysäytti ja muutti koko elämäni.
 
Ylös Bottom