Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Huhhuh, tällanen vanha kone pyörinyt alla yli 2, melkein 3 vuotta.. vähän tuli upgradettua osaa jossain vaiheessa.
Piti vuoden vaihteessa ostaa uutta konetta ihan vain pelikäyttöön kun pääsin intistä, tulin toisiin ajatuksiin ja panostin vain 300e Xbox 360 eliteen. (Ei, en tee mitään PS3:lla..) ja uusi PC olisi tullut maksamaan heti muutaman tontun..

PC:
Amd Athlon 64 x2 5000+
XFX 7900gt 256mb (vissiin hajonnut)
3gb ddr400mhz dual-channel
DFI Ultra-d nf4 emo
Antec NeoHe 430w
Antec P180 kotelo
Scythe Infinity CPU tuuletin
VF900cu näyttistuuletin
Zalman passiivi emotuuletin
+4x 120mm kotelotuulettimia.

Alkaa oleen hieman vanha rousku tämä pc, 939 prosessori kannalla ja vain 400mhz DDR Muistilla ei hirveesit poustailla.

EDIT: En ole muuten kertaakaan PC:llä pelannut tammikuun jälkeen :eek:
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

NetStream.fi - Uudet ja kytetyt tietokoneet edullisesti!
Vastaava kun tuo mutta vaihdettu:
2*2Gb muistia ja 2*2Gb odottaa että jaksaisi laittaa paikalleen.
Näyttis on Atin HD4550 joka on yksi harvoista low profile korteista joissa HD rautapurku.
BD/HDDVD asema
isompi kiintolevy
Käyttiksenä Win 7 64bit
Näyttönä 24" fullhd
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Alkuun näytti siltä ettei täältä kunnon koneita löydykään, mutta rupeshan niitäkin sitten tippumaan. Iteltä löytyy E8400 @ 3,6 Ghz, HD 4870 (pientä kelloo) AC:n Accelero + Noctuan flekti jäähdyttää, Abit IP-35P, Sonata kolmonen, pauttiarallaa tera kiintolevytilaa, 4 gb 800 Mhz DDR2:sta ja alla 64-bittinen vista. Hakkaa Macin ku Macin. Syksymmällä päivityksenä tulossa Q9550 ja Atin 5xxx-sarjan näyttis ainakin. Ehkä 1066-muistit ettei jää jarruttaa kun kellottelee. Ja NH-U12P/C12P myös aikomuksena hankkia.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Kyllähän täältäkin kone löytyy:

Intel Core i7 920 2.66GHz
Corsair XMS3 6GB 1600MHz muistia
Asus P6T
Samsung Spinpoint F1 1000GB
Antec Three Hundred
Enermax Pro82+ 525W
Asus Radeon HD4890 1GB GDDR5
Windows Vista Home Premium 64-bit
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Pöytäkone:

566 mhz Celeron
128 mb muistia
Kovalevy 9 gigatavua
näyttis- ja äänikortti mallia integroitu
Windows 98

Läppäri:

500 mhz Pentium 3
384 mb muistia
Kovalevy 13 gigatavua
Xubuntu Linux

Uutta rautaa siis alla. Syssymmällä talouteen ehkä ilmestyy miniläppäri. Se olisi todellinen tehopommi kun ym. koneisiin vertaa.

edit. Toimiva Atari 520 STfm on tällä hetkellä kaapissa piilossa. Muistia siinä hulppeat 1/2 mb, prosessori 8 mhz
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Mulla on nyt pari vuotta ollu seuraavanlainen kone, ainoastaan näytonohjaimen vaihdoin reilu vuosi sit.

Amd x2 6000+ 3ghz
Msi olikohan k9n emo
4gb ram
320, 500 ja 750gb kiintolevyt
radeon 3850 näytönohjain
blu ray / hd dvd asema
hiiri razer krait ja näppin logitech g15
näyttöinä fujitsu 22" ja samsung 52"

Sit löytyy pari muuta p4 tasosta konetta
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Läppäri löytyy, mallia HP Pavilion dv4000

Näytönohjainta en tiedä, mutta se on pysynyt vakiona.
Muistia 1,8gb
Kovalevyn tila 70gb

Ei mikään tehotykki, mutta ei ole tarvetta paremmalle :D
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

läppäri mikä n.1 vuosi vanha mutta kuumenee niin paljon ettei pysty edes leffaa katsomaan.

Nyt n.6kk palvellut Hp touchsmart iq512: tietokone ja näyttö samassa, kajarit ja webcam..

Vähän specsejä:
-22" erittäin siisti näyttö
-500gb kovalevy
-4GB DDR2-667 SODIMM
-Intel Core 2 Duo T7250


Plussat:

+Kosketusnäyttö (pystyy pelaamaan photoplay pelejä yhtä hyvin kuin aidolla photoplaylla! :) )
+hiljainen
+ollut todella tehokas omiin vaatimuksiiin, itse en nykyään mitään himo pc pelejä pelaile, riittää että hd pätkät pyörii sun muuta perus settii
+Täydellinen esim. olkkariin pöydälle, kun kaikki samassa "paketissa"
+Aivan täydellinen

Miinukset:

-hdmi tai vga tai mikä lie dvi pitäisi saada koska nyt en taida 40"lcd saada kiinni kun en huoli mitään *askoja s-videoita.

Vaikka itse sanonkin niin kuiteskin, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen ostokseeni. Maksoin n.1k viikko käytetystä ja nyt saa uutena n.1000e

Jos ei jaksa ostella kalliita osia vähän väliä tai haluaa olkkariin kunnon viihde keskuksen niin tämä on se! Vähän kuin kopio applen imaceista mutta palljon parempi!
Kun tämän on kerran kokenut ei halua enään koskaan palata normaali pc.

Jos alkoi kiinnostamaan käykää katsomassa netistä tai googlesta kuvia erittäin hieno ja katseita ja keskustelua herättävä :D

Tosta pitäisi kuva näkyä:
16323 - HP TouchSmart iQ512 - Verkkokauppa.com
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Intel Core i7 920@ 3,4GHz
Evga X58 emolevy
3x 2GB 1600MHz @ 8-9-8-20 1T
nVidia GTX 260 896MB x 2
Coolermaster HAF kotelo
Thermaltake 1200W virtalähde
Noctua U12P SE prosessori Cooleri
1TB kiintolevy
Polttava DVD-asema
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Intel Core i7 920@ 3,4GHz
Evga X58 emolevy
3x 2GB 1600MHz @ 8-9-8-20 1T
nVidia GTX 260 896MB x 2
Coolermaster HAF kotelo
Thermaltake 1200W virtalähde
Noctua U12P SE prosessori Cooleri
1TB kiintolevy
Polttava DVD-asema

Onko vähän overkill-poweri :D:D Mikset ole kellottanut enempää?
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

+Kosketusnäyttö (pystyy pelaamaan photoplay pelejä yhtä hyvin kuin aidolla photoplaylla! :) )

Mulla on kans yhdessä koneessa kosketus näyttö. Mitäs pelejä olet pelaillu tolla kosketusnäytöllä? Itse olen lähinnä jotain popcapin pelejä pelaillu, mutta lisääkin vois kehitellä ja sillä kyselenkin.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Intel Core i7 920@ 3,4GHz
Evga X58 emolevy
3x 2GB 1600MHz @ 8-9-8-20 1T
nVidia GTX 260 896MB x 2
Coolermaster HAF kotelo
Thermaltake 1200W virtalähde
Noctua U12P SE prosessori Cooleri
1TB kiintolevy
Polttava DVD-asema

Samaa rautaa näyttäisi olevan, mitä Jimm's myy konepakettina, jonka S3DF (olikohan nyt noin, en muista) on kellottanut. Mut onkohan sitten Gold-versio tästä.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Sieltäpähän hyvinkin ja tosiaan en ole itse kellottanut vaan SF3D ja minulla on Silver versio.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Samaa rautaa näyttäisi olevan, mitä Jimm's myy konepakettina, jonka S3DF (olikohan nyt noin, en muista) on kellottanut. Mut onkohan sitten Gold-versio tästä.

Näyttää olevan Silver. En kyllä suosittelisi ostamaan noita SF3D:in koneita, hiukan kalliita ovat :D Siis kaks tonnia koneesta? Ja nuo kellotukset onnistuu itsekin.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Näyttää olevan Silver. En kyllä suosittelisi ostamaan noita SF3D:in koneita, hiukan kalliita ovat :D Siis kaks tonnia koneesta? Ja nuo kellotukset onnistuu itsekin.

Mitäs me nyt toisten rahankäyttöön vaikuttamaan? Ja tuossa on sentään takuu, jos kosahtaa.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Siis tottakai saa ostaa, mutta en suosittele. Ja kyllä jokaisessa osassa on takuu.

Oikeassa olet, mutta jos itse kasaat koneen, ja joku osa kosahtaa, se osa täytyy itse selvittää, koska liikkeelle ei voi koko konetta vain palauttaa ja ilmottaa että joku osa meni rikki, laittakaa uus osa.

Mutta eiköhän molempien mielipiteet tullut nyt selville, joten asiasta ei tarvitse enää "riidellä". :)
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Oikeassa olet, mutta jos itse kasaat koneen, ja joku osa kosahtaa, se osa täytyy itse selvittää, koska liikkeelle ei voi koko konetta vain palauttaa ja ilmottaa että joku osa meni rikki, laittakaa uus osa.

Mutta eiköhän molempien mielipiteet tullut nyt selville, joten asiasta ei tarvitse enää "riidellä". :)

Joo ei "riidellä". Mutta siis, jos ei tietokoneista ole kokemusta ja/tai tietotaitoa, on tietysti tommonen valmispaketti hyvä.
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

20" iMac 2.4GHz Intel

Plussaa:
- Ei vie enempää pöytätilaa kuin läppäri, kätevä siirtää
- Täysin hiljainen, koneen käyntihurinan kuulee vasta 10 sentin päästä monitorista
- Mac nyt vaan on Mac
- Saa asennettua Windowsinkin jos haluaa. Mutta miksi haluaisi.

Miinusta:
- Näytön katselukulma on selkeesti huonompi kuin vanhoissa iMaceissa
- Heikko päivitettävyys
 
Vastaus: Omistatko tietokonetta? Jos omistat niin millaisen?

Mulla on kans yhdessä koneessa kosketus näyttö. Mitäs pelejä olet pelaillu tolla kosketusnäytöllä? Itse olen lähinnä jotain popcapin pelejä pelaillu, mutta lisääkin vois kehitellä ja sillä kyselenkin.

Tätä olen vähän itsekkin miettinyt että mistä löytyisi lisää tai suoraan photoplayn ohjelmistot. Tällä hetkellä pelaan sellaisella sivustolla kuin funwin.fi

Kun rekisteröityy niin saa 100 euroa leikkirahaa ja on samoja pelejä kuin photoplaylla mutta paljon vähemmin mutta kaikkien suosikit kuten wordhunt,damage,find it ja tollaset löytyy. Hämää kyllä toi leikkiraha juttu että yrittääkö ne sitten joskus rahastaa tosta. Tein suoraan muutaman tilin varmuuden vuoksi ja erittäin piristävää pelattavaa ja monessa pientä aivojumppaakin :)

Kävin popcapin sivuilla ja tuolla ei näytä oikein mitään kiinnostavaa löytyvän. Jos jostain vain saisi jonkun photoplay softan tai sitten ladattua noita pelejä jostain. No tällä hetkellä olen tyytyväinen kun välillä haluaa päästä pelailemaan funwinniin mutta kunhan ei tule mitään maksullisia..
 
Ylös Bottom