Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelma pisteiden kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moshrum
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

moshrum

New Member
Yritän ostaa pisteitä ja boksille tallennettua Sammon Visa Electroniani ei enää hyväksytä.

Tilillä on kyllä rahaa, homma on ennenkin pelittänyt jne. Ainut mikä tulee mieleen on se, että korttini hajosi jokin aika sitten ja pankki lähetti minulle postissa uuden. Vanhenemispäivä ja turvaluku muuttuivat siinä, mutta Live ei anna minun päivittää niitä. Myöskään toista laskutusvaihtoehtoa en voi luoda tällä uudella kortilla. Muilla kokemuksia tällaisesta?

Vastaus: Ongelma pisteiden kanssa.

Yritän ostaa pisteitä ja boksille tallennettua Sammon Visa Electroniani ei enää hyväksytä.

Tilillä on kyllä rahaa, homma on ennenkin pelittänyt jne. Ainut mikä tulee mieleen on se, että korttini hajosi jokin aika sitten ja pankki lähetti minulle postissa uuden. Vanhenemispäivä ja turvaluku muuttuivat siinä, mutta Live ei anna minun päivittää niitä. Myöskään toista laskutusvaihtoehtoa en voi luoda tällä uudella kortilla. Muilla kokemuksia tällaisesta?

Miksei anna päivittää?

Antaa samaa erroria kuin pisteitä ostettaessa.

Payment Options -> Visa ********************* -> Edit Payment Option -> tarvittavat muutokset -> ok = Cannot authorize the selected payment option. Please select a different payment option or add a new one

Loistavaa. :confused:

Ai perhana. Mulla oli just syvälliset keskustelut asiakaspalvelun kanssa, että ongelma johtuu tuosta uudesta kortista, joka on jotenkin sekottanut microsoftin systeemit. Ainoa ratkaisu kuulemma olisi tilata kokonaan eri luottokortilla tai ostaa kaupasta raaputettavaa live-aikaa jolloin on mahdollista poistaa vanhat luottokorttitiedot microsoftilta. Hämmentävää? Kyllä.

Toivottavasti vika on nyt tuolla sammon puolella niin saisi tähänkin ongelmaan jonkin järkevän ratkaisun.

Toivottavasti vika on nyt tuolla sammon puolella niin saisi tähänkin ongelmaan jonkin järkevän ratkaisun.

Eiköhän se ole juurikin näin, taitaa nimittäin tuo kortin tietojen vaihtaminenkin vaatia electronilta varmistamista, joka selittäisi sen epäonnistumisen. Sammon aspa varmaan osaa kertoa onko näin.

Ylös Bottom