Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmalliset elokuvat?

TeKe

New Member
Nyt kun ihmest ovat jo varman ehtineet leffaboxiakin kokeilla niin onko ollut ongelmia? (Jos tästä on ollut jo aihe niin minä en tumpelona sitä löytänyt.)

Itselläni on takkuillut The Abyss s.e.. 29. kohtauksen lopussa alkoi tökkiminen, jota en saanut loppumaan levyä puhdistamalla. Ekalla kerralla kun laitoin levyn koneeseen, xbox ei edes tunnistanut levyä. Voisiko syy olla liiallisessa käytössä tms? Levyssä itsessään ei näy mitään jälkiä, toisin kuin esim. Being J.M:ssä näkyy ihmeellisiä läiskiä levyn pohjassa. Being J.M siis toimii ihan moitteetta.

Onko muilla ollut ongelmia tai vaikeuksia?

Edit: No nyt se näyttäs toimivan ihan hyvin. Mystillistä.
 
Mulla on muistaakseni kolmessa elokuvassa tökkinyt jonkin verran elokuvan keskivaiheilla. Ilmeisesti kakkoslayerille siirryttäessä levyn lukemisessa tulee jotain ongelmia. Muutaman minuutin kuluttua levy kuitenkiin pyörii normaalisti. Olen varmaan katsonut dvd:eitä jo n. 30-40, ja muut ovat toimineet ongelmitta, joten ongelma ei ole suuri.
 
En oo päässy vertaa tavallisella soittimella, mutta Arnoldin Box Setin Red Heat leffassa parissa valikko kohassa se "kaatuu" kun painaa suoraan "main menun"-valintaa (esim. kun valitsee tekstityksen). Ei kiva, mutta jotenkin onnistuin kiertämään sen kaatamatta konetta, eli ei mikään tappaja.
 
Kyllä minullakin on aikasemmin tökkinyt vähän, mutta tämä kyllä takkuili ihan totaalisesti. Sellasia 15sek pysähdyksiä n 5 sek välein.

Edit: lisähuomautuksen: ongelma ei ole toistunut, sen jälkeen kun sammutin koneen ja kokeilin uudelleen vähän ajan päästä. Tosin hyppäsin kyllä suoraan ongelma kohtaan, että en sitten tiedä... Täytynee huomenna testailla lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
American Beautyn kuva välkkyi koko ajan. Outoa. Ei viitsinyt katsoa. Tummasta vaaleaan.


Sulaco
 
_o/

Olen nyt katsonut noin 13 dvd:tä boxillani, kaikki muut toimivat muistaakseni ihan moitteetta, mutta Swordfishissä kuva takkusi yhdessä kohtaa hetken aikaa..noin 5-10sekunttia..sain sen kuitenkin pois esim painamalla stop ja sitten taas play..ja myös display napin kanssa. Taisi olla jokin toinenkin elokuva jossa oli samantyylinen kuvan takkuamis vika.., mutta ei mitään pahempaa. Levyt vielä olivat kaikenlisäksi loisto kunnossa. Kaikenkaikkiaan olen kuitenkin todella tyytyväinen Xboxin dvd kuvanlaatuun ja muutenkin sen ominaisuuksiin..ei valittamista. Ehkä ainoa asia mikä minua häiritsee on Xboxin tuulettimen liian kova ääni, tai ei se ole liian kova..eikä peleissä sitä edes huomaa, mutta välillä elokuvia katsellessa pitää oikein ääntä laittaa lisää, ettei se hurina häiritsisi, tosin saatan olla liian "hifisti" tässä asiassa..esim naiseni ei edes huomannut tätä haittaa. :D
 
Itselläni swordfisu futas ihan ok, oliskohan sulla vaan ollu siinä levyssä jotain likaa yms... Ja niin on toiminut muutkin katsomani dvd:t tosin niitä nyt ei ole vielä kerääntynyt kuin about 10 kpl.

Ainut mitä DVD-kakesta puutuu on virran sammutus =)
 
No ei siinä ainakaan näkynyt muistaakseni likaa..mutta voi olla etten pahemmin katsonut.

Ja tuo on totta, että se virtanappi voisi tossa kapulassa kyllä olla.
 
Philipsin DVD-soittimella ja PC:n PowerDVD:llä ilman tekstitystä toiminut pakkotekstitetty elokuva Shadow of the Vampire, ylättäen toimi Xboxilla täysin moitteetta. Ei lainkaan huono suoritus pelikonsolilta.
 
Ylös Bottom