Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmia iPod classic 80gb/160gb kanssa uudella käyttöjärjestelmäversiolla(1.0.3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zamppa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zamppa86

New Member
Moro vaan konsolifinin väki!

Ostin tuossa sunnuntaina itselleni joululahjaksi tollasen 80 gigan video-iPodin ja päivitin sen eilen uuteen käyttöjärjestelmäversioon. Tämän jälkeen soittimen artistiluokituksista on hävinnyt osa satunnaisia artisteja(siis kun musiikkia selaa järjestettynä artistin nimen mukaan, kaikkia ei löydy), mutta kaikki kappaleet löytyvät kyllä etsimällä albumin nimen kautta järjestettynä. Olen kokeillut asentaa iTunesin uudelleen, palauttaa tehdasasetukset iPodiin(tällöin uudempi käyttöjärjestelmäversio ei kuitenkaan palaudu vanhempaan), mutta ei auttanut.

Soitin asiasta suoraan Applen suomalaiseen tekniseen tukeen ja kysyin neuvoa. Kokeilimme muutamaa "kikkaa", mutta tuloksetta.

Applen väki oli ihmeissään kyseisestä viasta, joka ILMEISESTI johtuu uudesta järjestelmäpäivityksestä. Kysyisinkin nyt, onko muilla kyseisten mallien omistajilla esiintynyt samanlaista ongelmaa? Apple on myös kiinnostunut saamaan tietoa, jos ongelmaa esiintyy laajemminkin ja harkitsee vakavasti joko paluuta vanhaan käyttöjärjestelmään tai uuden päivityksen tekemistä pikavauhtia.

ELI JOS YLLÄMAINITTUA VIKAA ESIINTYY, KIRJOITELKAA KOKEMUKSIANNE TÄNNE JA ILMOITTAKAA SUORAAN APPLELLE VIASTA, JOTTA SE SAADAAN KORJATTUA!

Applen suomen teknisen tuen numero(hinta pelkkä pvm): 0800 96 162
 
Vastaus: Ongelmia iPod classic 80gb/160gb kanssa uudella käyttöjärjestelmäversiolla(1.0.3)

Uppia ketjulle ^^
 
Vastaus: Ongelmia iPod classic 80gb/160gb kanssa uudella käyttöjärjestelmäversiolla(1

Ostin juuri 160GB iPodin mutta en tiedä tuosta... Itselläni on sen verran monta biisiä laitteessa joten en tiedä mitä siitä puuttuu, varsinkin kun on niin paljon musaa jota ei kuuntele. Katsotaan mitä käy.
 
Vastaus: Ongelmia iPod classic 80gb/160gb kanssa uudella käyttöjärjestelmäversiolla(1

Käväisin nyt ostamassa vielä uuden soittimen viallisten palauttamisen jälkeen toisesta liikkeestä ja nyt näyttäisi toimivan ilman ongelmia *koputtaa kuitenkin vielä varmuudeksi puuta*. Jos muilla esiintyy samankaltaisia ongelmia kuin ketjun aloitusviestissä mainitsin, niin kannattaa olla yhteydessä suoraan Appleen...
 
Ylös Bottom