Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmia päästä unchartedissa eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Telsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Telsa

New Member
Olen yrittänyt jo päiväkausia päästä eteenpäin linnoitusjakson eli 5.n luvun 17.n välietapin räiskintäjaksossa eteenpäin, aina huonolla menesyksellä.
Eli laskeuduttuaan vedellä täytettyyn katakombiin alkaa ukkoa lapata vasemmalta ja oikealta,välillä kranaatteja viskoen. Tuntuu että olen yrittänyt jos jonkinlaista kierimistä sekä suojautumista ammunnan lomassa, mutta aina epäonnistun.
Voisiko joku siitä läpiselvinnyt kertoa aloittalevalle pelaajalle ehkä jonkin strategisen vinkin miten kannattaa edetä ja missä järjestyksessä ukkoja teilata ym.:confused:

Vastaus: Ongelmia päästä unchartedissa eteenpäin

Olen yrittänyt jo päiväkausia päästä eteenpäin linnoitusjakson eli 5.n luvun 17.n välietapin räiskintäjaksossa eteenpäin, aina huonolla menesyksellä.
Eli laskeuduttuaan vedellä täytettyyn katakombiin alkaa ukkoa lapata vasemmalta ja oikealta,välillä kranaatteja viskoen. Tuntuu että olen yrittänyt jos jonkinlaista kierimistä sekä suojautumista ammunnan lomassa, mutta aina epäonnistun.
Voisiko joku siitä läpiselvinnyt kertoa aloittalevalle pelaajalle ehkä jonkin strategisen vinkin miten kannattaa edetä ja missä järjestyksessä ukkoja teilata ym.:confused:

Unchartedista on jo apuketju:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=45117

mutta->

No tuossa kohtaa itselläkin meni muutamia yrityksiä, mutta ehkä toimivimmat vinkit mitä voin antaa on alussa juosta suoraan eteenpäin jossa ensimmäinen vihollinen tulee, tappaa se ja sitten pyrkiä mahdollisimmann nopeasti eliminoimaan viholliset jotka tulittavat sinua ylhäältä sillä nämä eivät ns respawnaa. Tällöin olet turvassa ainakin muutamasta suunnasta lisää. Tämän jälkeen kannattaa pysyä mahdollisimman paljon suojassapilarien ja muiden takana ja jos joku tulee "Liian lähelle" niin sarja tuli aseella sokeaa ammuntaa tai tähdäten riippuen siitä onko paljon healthia vaiko kuolemis pisteessä.

Ei kannata luovuttaa kyllä tuosta pääsee läpi kunhan hommat menee kohdilleen, keskellä ei kannata olla sillä vihollisia pomppii joka kolmesta suunnasta muistaakseni. Parhaimmat paikat lähellä seiniä olevien pilareiden takana. Aseita kannattaa käyttää hyödyksi tuossa, jos taskusta löytyy viellä vanha revolveri tai kranaatin heitin sekä kranaatteja on tuo kyllä hetki jos jokin näitä käyttää.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Olen ehkä jäänyt tosiaan liian pitkäksi aikaa yhden suojan taakse, mutta kunhan taas töiltä ja turhautumisilta tokenee niin täytyy yrittää uudelleen.

siitä on aikaa kun pelasin tätä mutta..näin muistelisin. hyppäsin alas sieltä kielekkeeltä veteen ja ammuin ekan vihollisen edestä.sen jälkeen ammuin sieltä vasemmalta tolppaan rakennetusta puujutusta sen äijän ja sen jälkeen sen puujutun alapuolella juoksevan äijän. sitten taisin napsia muut siitä ylhäältä. loppua en muista :)

Jess.
Eilen iltasella pääsin tosiaankin taas eteenpäin kiitos hyvien vinkkien. Tällä kertaa en jäänyt liian pitkäksi aikaa ensimmäisen suojan taakse vaan menin eteenpäin ammuttuani ekan kaverin. Kun yläpuolen ukkelit oli hoidettu niin muiden vihulaisten torjunta olikin helpompaa olihan vielä ne kranaatitkin mukana.

Ylös Bottom