Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Tee muistikortille kansio MP_ROOT ja sen alle kansio 100MNV01. Laita korjausvideo tuonne kansioon nimellä M4V12345.MP4 (viisi viimeistä numeroa voit valita itse).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

nakke- sanoi:
Poistiko se vialliset pikselit? O_O

Ei ihan muutamassa minuutissa selviä. Suositus olisi, että tuota videota pyöritettäisiin nelisen tuntia...
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Voisiko joku vähän opastaa minua tuon PSPvideo9 kanssa. Eli haluaisin laittaa doomin trailerin sille, niin miten se tapahtuu, kohta kohdalta. Profiili on nyt kohdallaan, mutta se ei oikein tahdo convertoida sitä, sanoo kesken videon, että ei voi soittaa.
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Kun suositus on 4h niin onko haittaa jos se pyörii yön + koulupäivän 14:00 aan?
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Eiköhän se kannata ottaa jo aamulla pois päältä.
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

nakke- sanoi:
Poistiko se vialliset pikselit? O_O

Kuolleisiinhan tuo ei tehoa lainkaan, eikä minulla ainakaan tehnyt mitään juuttuneille pikseleillekään. Pyöritin tuollaista välkytysvideota ~ 10 tuntia ilman mitään vaikutusta.
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Kuollut pikseli on aina musta, juuttunut näyttää vain tiettyä väriä. Ilmeisesti tuo video tehoaa pikseleihin, jotka palavat koko ajan esimerkiksi punaisena, mutta ei niinkään aina valkoisiin pikseleihin.
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Dänks, mulla löytyy kolme valkoista (tai ainakin vaaleeta) pikseliä vasemmasta ylänurkasta, ja pari vasemmasta alanurkasta.
Eipä nuo oikeestaan yhtään haittaa kun ovat niin syrjässä ja näkee käytännössä vaan kun on mustaa alla. Kone Japaniversio Lik-Sangista tilattu keväällä joten palauttaminen olisi jokatapauksessa liian hankalaa.
Ihmevälkkyvideota kokeilin aikoinaan, mutta vaan jonkun minuutin, eipä auttanut. Ei auttanut PC monitorin yhteen punaiseen jumipikseliinkään.
En viitsinyt jättää sitä pyörimään pitemmäksiaikaa kun en oikein usko ko. temppuun, tuntuu koko juttu hieman pilalta :)
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

Noh.. annoin olla yhtä soittoa klo:00.00 - 14.20 eikä auttanut tippaakaan.. :(
 
Vastaus: Onko joku laittanu muistarille elokuvan?

juupajaapa sanoi:
Ihmevälkkyvideota kokeilin aikoinaan, mutta vaan jonkun minuutin, eipä auttanut. Ei auttanut PC monitorin yhteen punaiseen jumipikseliinkään.
En viitsinyt jättää sitä pyörimään pitemmäksiaikaa kun en oikein usko ko. temppuun, tuntuu koko juttu hieman pilalta :)

Ei se pilaa ole, koska joiltain LCD-monitorien valmistajilta saa tuollaisen videolevyn, mikäli näytössä on juuttuneita pikseleitä. Voi olla, että jostain teknisestä ratkaisusta huolimatta se ei PSP:llä kuitenkaan toimi.

EDIT: tai kenties tämä video pyörittää värejä liian hitaasti?
 
Ylös Bottom