Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko kenelläkään Paypal käytössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Ajattelin vain, onko kenelläkään Paypal käytössä..

Olisiko mahdollista saada apua erään tuotteen huudossa Ebayn kautta.. Itsellä ei ole tällähetkellä käytössä Paypalia, eikä Visa luottokorttia.

Tuote on edullinen.

Eli jos joku voi auttaa.. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Ajattelin vain, onko kenelläkään Paypal käytössä..

Olisiko mahdollista saada apua erään tuotteen huudossa Ebayn kautta.. Itsellä ei ole tällähetkellä käytössä Paypalia, eikä Visa luottokorttia.

Tuote on edullinen.

Eli jos joku voi auttaa.. :)

Mulla on sama ongelma! Jos joku vois mun puolesta huutaa Ebaysta erään pelin, niin maksaisin ruhtinaallisesti korvausta!

Ja se tuote jonka minä haluan on erittäin kallis :)

Ruhtinaallinen korvaus kuulostaa hyvältä, kunhan tuotteen hinta ei ole niin iso että pitää alkaa verokarhulle tekemään tiliä. =)

Eli voin homman hoitaa jos joku muu ei ole sitä jo kerennyt tekemään.

Yhteydenotot kaptah@reloaded.us

Ei näitä kumpaakaan oikeasti kiinnostanutkaan ostaminen, ainakaan en saanut tarjoukseeni vastausta pariin päivään. Vedän siis tarjoukseni takaisin. Turha pyydellä apua, jos yhteydenottoihin ei reagoida mitenkään.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Ei näitä kumpaakaan oikeasti kiinnostanutkaan ostaminen, ainakaan en saanut tarjoukseeni vastausta pariin päivään. Vedän siis tarjoukseni takaisin. Turha pyydellä apua, jos yhteydenottoihin ei reagoida mitenkään.

-=Pacdam=-

Mistähän sinä oikein mahdat puhua? Itse en ainakaan ole saanut mitään sähköpostia. Tällähetkellä tosin avulle ei ole tarvetta, sain himoitsemani pelin vaihdettua.

Mutta vastaisuudessa, jos vastaavia tilanteita tulee.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Mistähän sinä oikein mahdat puhua? Itse en ainakaan ole saanut mitään sähköpostia. Tällähetkellä tosin avulle ei ole tarvetta, sain himoitsemani pelin vaihdettua.

Mutta vastaisuudessa, jos vastaavia tilanteita tulee.

Ilmeisesti tuo "Privaattiviesti" on 101% turha kapistus täällä boardilla - eikös sen tarkoituksena ole hoitaa kahdenkeskiset kommunikoinnit turhia boardilla jaarittelematta? Kennedy on aivan oikeassa, juuri tällä tavalla otin molempiin yhteyttä - syy PM:n käyttöön oli se, että sitä varten on linkki joka viestin perässä, sähköpostia (joka on useimmilla estettynä) saa kaivella jostain profiileista.

No, onneksi sait kaupat tehtyä.

-=Pacdam=-

Ylös Bottom