Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko kokemuksia Max Drivesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jryi

Vastaava päätoimittaja, teknoniilo
Ylläpitäjä
Jou,

kun noita muistikortteja joka tapauksessa ihminen tarvitsee, niin aloin harkita tuollaisen MaxDrive USB-möntin hankkimista. Vähän on kuitenkin epäuskoisuutta sen suhteen, joten ajattelin kysellä josko täällä joku olisi moiseen häppäsvärkkiin tutustunut.

Eli siis, onko joku PS2FINin asukkaista mahdollisesti hankkinut kyseisen kaltaista muistiratkaisua? Toimiiko se ihan normaalin muistikortin tapaan ja onko nopeus samaa luokkaa? Onko jotain mainitsemisen arvoisia heikkoja puolia.

Playstahan tuon saisi nyt 21 eurolla, mutta ei millään viitsisi ostaa sikaa säkissä.

Vastaus: Onko kokemuksia Max Drivesta?

jryi sanoi:
Jou,

kun noita muistikortteja joka tapauksessa ihminen tarvitsee, niin aloin harkita tuollaisen MaxDrive USB-möntin hankkimista. Vähän on kuitenkin epäuskoisuutta sen suhteen, joten ajattelin kysellä josko täällä joku olisi moiseen häppäsvärkkiin tutustunut.

Eli siis, onko joku PS2FINin asukkaista mahdollisesti hankkinut kyseisen kaltaista muistiratkaisua? Toimiiko se ihan normaalin muistikortin tapaan ja onko nopeus samaa luokkaa? Onko jotain mainitsemisen arvoisia heikkoja puolia.

Playstahan tuon saisi nyt 21 eurolla, mutta ei millään viitsisi ostaa sikaa säkissä.

Mulla semmonen on, mutta en oo muistikorttina käyttäny, joten en tiiä toimiiko sillätavalla. Mutta siis vanhat tallennukset mitän en tarvitse olen sinne varastoinut.

On mulla kyllä tommonen MAX 16mb Memory Card, ja se on toiminut kyllä ihan hyvin.

zakk sanoi:
Mutta siis vanhat tallennukset mitän en tarvitse olen sinne varastoinut.

Vaatiiko tuo jotain omaa ohjelmaansa, että sitä pystyy käpistelemään, vai tunnistaako pleikan oma Browser sen jonkinlaiseksi muistiratkaisuksi? Meinaan vain, että jos esimerkiksi menen ja lataan PES4:ään oikeat joukkuetiedot jostain, niin täytyykö ne siirtää ensin varsinaiselle muistikortille, ennenkuin niitä voi käyttää pelissä, ja jos täytyy, niin tarvitaanko tuohon siirtoon oma ohjelmansa?

Minä kun olen helppoilija, enkä jaksaisi kovin monta levynvaihtoa suorittaa että saisin noita tietoja siirtymään PC:ltä pleisteissönille.

Juu, siinä on semmonen usb muistin hallintaohjelma, eli levy sisään, ja sit voit siirellää musitikorteilta tolla palikalle tietoa tai toisinpäin.

Ylös Bottom