Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko mitään tehtävissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuPasi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PikkuPasi

New Member
Iski vallaton "sulovileeni" ja ostin työkaverilta HALVALLA GBA:n. Tosin kun muksuille sen annoin, kommentit ei olleet mairittelevat.
Kysymys 1. Pitäisikö GBA:ta pystyä pelaamaan pimeässä.
Jos pitäisi, onko vika korjattavissa kun "taustavalo" on pimeänä. TS. meillä oleva laiteen näyttöä pystyy seuraamaan vain "päivän valossa" ja vielä vain kirkkaassa sellaisessa.

AMMATTILAISET auttakaa hölmöä!

-PP-

GBA:lla ei pimeässä näe pelata, ellei sitten hommaa jonkin sortin valoviritystä. GBA SP:llä sen sijaan näkee pimeässäkin, kiitos sisäänrakennetun "valaisimen". (SP eroaa normaalista GBA:sta siten, että sen voi taivuttaa Game&Watchin tapaan "kiinni")

KIITOS!!!!

Eli Isi ei ollutkaan niin holmö kun muksut väitti, en siis ostanutkaan rikkinäistä laitetta.... Ei muuta kun mukuloita kurittamaan moisesta.... hehehehe

-PP-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PikkuPasi
Eli Isi ei ollutkaan niin holmö kun muksut väitti, en siis ostanutkaan rikkinäistä laitetta.... Ei muuta kun mukuloita kurittamaan moisesta.... hehehehe
Ai jaa, faija on taas nuukaillut ;)

Jos kunnollinen käsikonsoli kiinnostaa, kannattaa viipymättä hankkia GBA SP. Hintaa laitteella on karvan alle satasen ja omasta kokemuksesta voin todeta sen huippuvehkeeksi.

Mistäs muuten gba sp:een saa alta satasen? Se on se kipuraja johon olen odottanut hinnan laskevan.. Halvin minkä olen Suomessa nähnyt on ollut gigantin 119.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ai jaa, faija on taas nuukaillut ;)

Jos kunnollinen käsikonsoli kiinnostaa, kannattaa viipymättä hankkia GBA SP. Hintaa laitteella on karvan alle satasen ja omasta kokemuksesta voin todeta sen huippuvehkeeksi.

Joo, myönnetään nuukailin...
Onko muuten sellaisella "apu valolla" mitään virkaa.
Keskustelu nimittäin siirtyi muksujen kanssa nopeasti tuohon uuteen malliin... Ilmeisesti työkaverikin myi pois samaisesta syystä
-PP-

Sinällään muksut olivat ihan oikeilla raiteilla, että näytön pitäisi olla valaistu. Aina saa hakea sopivaa kulmaa, jotta näkisi paremmin. Tuossa vaikuttaa jonkin verran myös itse pelin kirkkaus.

Uusi malli eli SP on loistava, sanan varsinaisessa merkityksessä:). Odottelen myös pientä hinnan alentumista, sitten kauppaan.

Muksuista kun puhut monikossa, niin SP:n hankinnan jälkeen pystyvät pelaamaan linkkipelejä kahdestaan - toinen tosin kehnommalla laitteella.

Taitaa monille käydyn tuon paremman mallin ilmestyttyä vähän niinku mulle... Vanhempi ilmoitti ettei "tollasella aatamin aikusella voi ees autossa pelata", nuorempi tosin on ihan tyytyväinen, johtuu pitkälti käytön helppoudesta, vrt. pelikonsoliin. Näyttää vahavsti siltä että nuukailut sixeen ja kaupasta SP... Muijakin jo nalkutti että mix tollasen ostit ku ei lapsillekkaan kelpaa.....
Saamarin "sulovileeni".
-PP-

Minulla on GBA ollut jo kolmatta vuotta eikä se valottomuus ole ongelma kuin joskus. Sitä tulee kuitenkin pelattua aina sellaisissa paikoissa joissa valoa on kuitenkin, ei ole pimeässä istuminen niin kovin usein houkuttanut. Olen kyllä harkinnut Afterburnerin asennuttamista tai Afterburnerilla varustetun hankkimista. GBA SP:tä en osta, huonon muotoinen ja kuulokeliitäntä on ryssitty.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahewcoro
Minulla on GBA ollut jo kolmatta vuotta eikä se valottomuus ole ongelma kuin joskus. Sitä tulee kuitenkin pelattua aina sellaisissa paikoissa joissa valoa on kuitenkin, ei ole pimeässä istuminen niin kovin usein houkuttanut.

Juu ei sitä varmaan tahallaan pimeään hakeudu pelaamaan, mutta jos hakeutuisi, niin pelaaminen on mahdotonta. Vanhalla kunnon GB:llä tuota ongelmaa ei ollut tai nykyisellä SP:llä.

Ilmeisesti et pahemmin matkustele ja kotona tuo onkin helppoa valita pelipaikka ja asento - tosin kotona pelaan GBPlayerilla. Pimeässä autossa, lentokoneessa yms. tuo onkin vähän vaikeampaa. Lentokoneessa valot vielä heijastavat ikävästi takaisin silmiin :) ja GBA:n pitäisi kaiken järjen mukaan olla matkakäyttöönkin suunniteltu.

Ylös Bottom