Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko ollut mitään ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Batou: Tuo fps:n putoaminen menee ohi. Minullakin on käynyt kerran niin tuossa samaisessa harjoituskentässä. Hoth on kaatunut kahdesti, Razor Rendezvous, Endor, ja Endurance ovat jokainen kaatuneen kerran. Äänet ovat kadonneet muutaman kerran. Samoin tähtäimet. Näiden vähäisten bugien lisäksi en ole uusia löytänyt ;).
Endurance!!!!???
Siinä tapauksessa äijähän on saanut kultamitalin joka tehtävässä!!!
Aika tykki säkin olet...:)
Mulla on vasta 5 kultaa ja 8 hopeeta,eli ei Endurancee vielä piiiiiiiiiiiiiiitkiin aikoihin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Endurance!!!!???
Siinä tapauksessa äijähän on saanut kultamitalin joka tehtävässä!!!
Aika tykki säkin olet...:)
Mulla on vasta 5 kultaa ja 8 hopeeta,eli ei Endurancee vielä piiiiiiiiiiiiiiitkiin aikoihin...
Niin no, kabahan on pelannutkin hieman pidempään Cubella. Eikös hänellä ole Jenkki Cube, vai muistinko nyt aivan väärin (taas kerran)?

Ei ole ollut Cuben kanssa mitään ongelmia. Ei minulla ole tuota Star Wars peliä, mutta saan sen tällä viikolla ja kerron sitten mahdollisista ongelmista.

Ongelmia? No ehkä jotain pientä... Sonic adventure 2 battle jumittui kerran ja pari kertaa se on herjannut viestillä: "error occured, please power of and refer to the console manual"

Tosin paljon enemmän näitä tapahtuu kuin esim 64:lla joka jumittui minulla vain kahdesti 5:ssä vuodessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bogbas
pari kertaa se on herjannut viestillä: "error occured, please power of and refer to the console manual"

Missäs tilanteessa tuollainen tuli?

Kuulostavat aika hurjilta nämä kaatuilut. Ei konsoleiden pitäisi kaatuilla, se on mikkisoftien hommaa se.

Muistaakseni kumpikin errori tuli vastaan kun peli lataili jotain tasoa.. Mutta ei noita nyt enää vähään aikaan ole näkynyt.

Oisko mahdollisesti ollut levyssä jotain roskaa tms?

Sehän on Cuben kerrassaan loistava ominaisuus ettei peli resetoidu kun kannen nostaa auki. Nyt näin voi tehdä jos levy on likainen ja kaipaa yhtäkkiä puhdistusta.

Onko PS2:ssa tai xboxissa tuollaista, en muuten tiedä?!

mulla on käynyt mika kanssa starvarssissa kehnohsti kunse on tiltannu siinä lumimaassa. no nyt se kyl toimii ihan hyvin missäköhän vika?

:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Oisko mahdollisesti ollut levyssä jotain roskaa tms?

Sehän on Cuben kerrassaan loistava ominaisuus ettei peli resetoidu kun kannen nostaa auki. Nyt näin voi tehdä jos levy on likainen ja kaipaa yhtäkkiä puhdistusta.

Onko PS2:ssa tai xboxissa tuollaista, en muuten tiedä?!

No siis se nyt olisi temppu jos joku kone resetoituisi kun levyluukun räppää lennosta auki (DC??)
Ei ole sitä ainakaan PS, PS2 eikä siis GC:ään tehnyt. Välillä on aina pitänyt PS:lläkin avata kantta ja pistää vaan takaisin kiinni, niin on taas menty :) PS2 ja GC ei moista ole vielä tähänpäivään mennessä vaatinut.
Muistaakseni Sux-Box ei myöskään tykkää pahaa vaikka kelkan lennosta avaakin :)

Mutta eihän 70 pelit nyt voi likaisia olla :p Itse ainakin pidän kuin kukkaa kämmenellä.

ps. kun peliä vaihtaa missään näistä koneista, ei sillon kuulu katkaista virtaa, vaan kansi auki, uusi peli ineen, kansii kiinni ja reset (vink)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bogbas
pari kertaa se on herjannut viestillä: "error occured, please power of and refer to the console manual"

Suurinpiirtein noin sanoi Rogue kun Cuben etuosa nousi sattuneesta syystä noin 10cm lattiasta ja rysähti takaisin :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
..Eikös hänellä ole Jenkki Cube, vai muistinko nyt aivan väärin (taas kerran)?

Modattu Japsi, joka pelailee myös jenkkipelejä. Ja tammikuussa sain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
mulla on käynyt mika kanssa starvarssissa kehnohsti kunse on tiltannu siinä lumimaassa...

Tuossa Hoth-tehtävässä on bugi. Minullakin kaatunut 2 kertaa.

--

Että sellaista..

Hehe. Nyt se kostautuu, kun kaikki niin innoissaan haukku Xboxia, koska se kaatuu. Taitaa Cube ja PS2 kaatua ihan yhtä paljon. Tietysti joka koneella tuo kaatuminen taitaa olla pelikohtaista.

Minulla on hävinnyt ohjaimestani tärinätoiminto kokonaan.
Ohjain antoi hetkallisesti peliin kyllä vaimeaa tärinää kun sitä ravisteli vähän, mutta mykäksi se kyllä muuten on jyristyksien suhteen mennyt. Lisäksi z- ja start-näppäin menevät ajoittain "tahmaiseksi".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Minulla on hävinnyt ohjaimestani tärinätoiminto kokonaan.
Ohjain antoi hetkallisesti peliin kyllä vaimeaa tärinää kun sitä ravisteli vähän, mutta mykäksi se kyllä muuten on jyristyksien suhteen mennyt. Lisäksi z- ja start-näppäin menevät ajoittain "tahmaiseksi".
Ethän ole pudottanut ohjainta tai pelannut sillä rasvaisin käsin?

Bugitusta

Rogue Leader tietääkseni kasattiin melkoisella kiireellä ja uskoisin että pelitestaukseen ei jäänyt turhan paljon aikaa kun peli haluttiin ulos samaan aikaan konsolin kanssa? Elikä siksi bugittaminen... Itselläni peli on kerran jäänyt jumiin Hothissa ja lisäksi Trainingissa framerate tippuu joskus käsittämättömästi aamuaikaan kenttää pelatessa (race to station) ja Naboo Fighterilla pelatessani pelin nopeus nousi kaksinkertaiseksi (eli kolmen minuuttia kesti kuusi minuuttia peliaikaa).. yritit siinä sitten osua viuhahteleviin TIE interceptoreihin :D.

Bugit lienee Roguen ongelmia, koska Super Smash Bros toimii täysin moitteettomasti.

Pelailin kanssa tota Trainingia yöllä ja lentelin ihan huvikseen. Yhtäkkiä peli alkoi vaan pätkiä niin perkeleesti eikä se loppunut ennenkuin käänsi koneen maata kohti. Ja kuvitelkaa nyt kun fps ponkasee 5:stä 60:een niin yritä siinä sitten vielä ottaa ohjat aluksesta.

Re: Bugitusta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Breezewind

Bugit lienee Roguen ongelmia, koska Super Smash Bros toimii täysin moitteettomasti.

joo.. mullakin on ollu Cube jotain 6-7 tuntia päällä tossa SSBM:ssä ja ei oo mitään ongelmia ilmennyt. Itseltä jää toi Rogue kyllä väliin kaatuilun takia (paitsi jos saan sen jostain TOSI halvalla). Tämän kaatuilun takia siirryin nimenomaan PC:ltä GC:lle.

Minulla on Roguen kanssa ollut ongelmia vain kerran, vaikka tahkottu sitä on kymmeniä tunteja. Harjoitustehtävässä rupesi pätkimään suht pahasti, ruudunpäivitys tippui normaalivauhdista ehkä 5-10 frameen sekunnissa. Onneksi sitä kesti vain puolisen minuuttia, ja muita ongelmia ei tämän jälkeen ole RL:n tai muidenkaan pelien kanssa ollut (paitsi ettei aika tahdo riittää pelata niin paljon kuin tahtoisi:( )

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Noita ihmettelin minäkin. PS2:lla ja Xboxilla tottui siihen, että kun lyö konsolin päälle ja telkkarin perään, niin taatusti sai vielä kuvan tultua odotella. GC:llä kun tekee saman, niin johan on jo peli valmiiksi latautunut (jaa miten niin telkkarini lämpenee hitaasti?)

Joo loistava juttu kyllä nää mini-DVD:t, lataa aika penteleen nopeaa verrattuna PS2:seen.

Mulla on ollu Cube reilun viikon, eikä Star Wars&Pikmin ole tilttailleet yhtään.:)

Ylös Bottom