Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Silicon vai Silicone? Kas siinäpä kysymys, jota taidan lähteä pohtimaan tuonne Yhdysvaltojen Silikonilaaksoon... eiku Piilaaksoon!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
minulla on liikaa vapaa-aikaa.
Etenkin eräät urheilu-uutislukijat...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Uutislukijatkin on seksikkäämpiä kuin se tyttönen.
Jeah, SuomessaKIN on hyvä tilanne joidenkin uutistoimittajien suhteen. Mutta siihenkin turtuu (mikään-ei-tunnu-miltään-efekti)...ainakin allekirjoittanut. Rohkeampaa uutisointia sanon minä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Etenkin eräät urheilu-uutislukijat...![]()
Jos se yhtään helpottaa, niin kirjoittelen tätä viestiä ilman housujaLainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
On se niin että konsolifinissä on liian vähän seksiä. Suosittelen että tästä lähtien kaikki arvostelut kirjoitetaan alasti, ja uutiset stringeissä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Jos se yhtään helpottaa, niin kirjoittelen tätä viestiä ilman housuja![]()
Tästä kuule on erotiikka kaukana.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Erotiikkaa siis myös boardille!
Hyvä ajatus. Saimmekin juuri tällaisen eroottisen mainoksen laitettavaksi sivullemme. Olisimme kiinnostuneet mielipiteestäsi, Har*. Joten asteikolla 1-5, vaikuttiko tämä mainos sinuun hyvin, huonosti vai hyvin huonosti?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Ehdotan, että konsolifinin mainokset vaihdetaan erotiikka-aiheisiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Mitään simulaattoriatuskin kuitenkaan kannattaa kenenkään ryhtyä suunnittelemaan
Kun ei vaikuttanut mitenkään. Onkohan musta tulossa impotentti.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Hyvä ajatus. Saimmekin juuri tällaisen eroottisen mainoksen laitettavaksi sivullemme. Olisimme kiinnostuneet mielipiteestäsi, Har*. Joten asteikolla 1-5, vaikuttiko tämä mainos sinuun hyvin, huonosti vai hyvin huonosti?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Okei, takaisin aiheeseen: Olen kiinnostunut tietämään mikä määrä erotiikkaa peleissä ylittää mielestänne hyvän maun rajat? Osaatteko nimetä jotain Euroopassa julkaistuja konsolipelejä, jossa erotiikka on nostettu tärkeään asemaan?
Gigant 2 on ihan hyvä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
BMX XXX on varmaan kuitenkin suositeltavampi niille, ketkä haluavat nähdä jotakin. Niille taas jotka eivät saa piirretyistä pelihahmoista mitään viboja (kuten minä) suosittelen vaikka Gigant ysiä![]()