Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko sinulla modattu XBOX?

Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

PSXGamer sanoi:
Mitä tuo Media Center oikein tekee? Onko se vain joku musiikin soitto työkalu?
Mahdollistaako se sitten esim. ämppäreiden käytön tjms?

Mahdollistaa videoidenkin katselun. Se on Media Center, ei Audio Center. :)
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

PSXGamer sanoi:
Mitä tuo Media Center oikein tekee? Onko se vain joku musiikin soitto työkalu?
Mahdollistaako se sitten esim. ämppäreiden käytön tjms?
Sil voi tehdä kaikkea mitä mediasoittimelta vaaditaan. Striimaus suoraan PC:ltä on yksi sen vahvuuksista.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Vautsi vau. Pitänee etsiä jostain netin kätköistä se. Ihanko asennettava ohjelma on?

Kuinkas iso kovalevy XBoxissa olikaan? Vai vaihtuiko sekin vuosien saatossa. 10gigan kovollekkin saa jo aimo annoksen musiikkia.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Tottahan toki Boxini on modattu - niin paljon suorastaan erinomaisia kotikutoisia ilmaisohjelmia on saatavilla, että olisi suoranaista tuhlausta olla modaamatta boxiaan.

Itse asiassa ostin boxin ensisijaisesti sen modattavuuden takia - ellei modaaminen olisi ollut mahdollista, Xbox olisi jäänyt kauppaan. Tästä huolimatta hankin pelini alkuperäisinä (NTSC- tai PAL-versioina), ja pelikirjastolla on jo sen verran kokoa, että ainakin minulle on aivan turha tulla spekuloimaan modaamisen mahdollisesti aiheuttamista laskennallisista tappiosta pelifirmoille. Omasta kokemuksestani tiedän, että rahanmenetykset ovat kohdistuneet itseeni ja ne eivät todellakaan ole pelkästään laskennallisia... :)

Nykyisin itse asiassa pyrin modaamaan kaikki konsolini (retrokoneet myös) ihan periaatesyistä, niin kauan kuin pelifirmat haluavat voitonmaksimointimielessä karsinoida eri alueiden pelaajia aluekoodien vangeiksi.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Minultakin löytyy kotoa modattu tunattu boxi 200gigan kovolla, parilla ledillä ja värillisellä isommalla tuulettimella.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Kyllä se modattu usa-kone löytyy, mutta on myös se 1:n sukupolven pal-kone joka pysyy täysin alkuperäisenä, ilman mitään "hilppeitä". Olen hakkiz:n kanssa samaa mieltä xboxin virittely on hienoa jos sen osaa, iselläni on myös media centre tuossa usa-versiossa, kun systeri ja sen mies asuvat texasissa niin sieltä päästä tulee noita pelejä aika ajoin ja ne kun ei satu toimimaan tuossa pal-koneessa joten siksi modattu xbox.. :D ainiin ja ajattelin kirjoitella systerille että ostaa sen 360:n heti kun ilmestyy....
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

News0r.com raportoi, että ykkösboksin DVD-aseman firmware olisi nyt lopullisesti avattu - mikä tarkoittaisi, että sekä mod-piirit että softamodaus olisivat käyneet tarpeettomiksi ja Xboxin saisi nyt ajamaan toisen osapuolen ohjelmia pelkästään aseman firmwaren päivittämällä:
http://www.news0r.com/index.php?p=3011
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Ei ole modattua Xboxia enkä usko sellaiselle mitään tarvetta olevankaan.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Kyllä löytyy modattu Xbox ja kyseinen laite onkin parasta mitä parilla satasella nykypäivänä saa. Käyttömahdollisuudet ovat lähes rajattomat XBMC:n ja Linuxin ansiosta. Itselläni kiintolevy täynnä emulaattoreita ja vanhoja pelejä, niitä on ihan mukava aina välillä retroilla kun ei noita vanhoja koneita löydy.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Ei ole. Eipä ole moiseen rahoja jaksanut laittaa. Mikään kiire ei nykyään enää ole päästä pelaamaan jotain tiettyä peliä, joten PAL-kone soveltuu itselleni loistavasti. Myös modien hinnat(50euroa noin) ovat olleet "esteenä". Kyllä sitä on pärjätty ilmankin, en kiistä modin tuomia etuja. Myös eräänlainen periaate oli konsolia ostettaessa oli että "tätä ei modata". PC:llä pystyy leikkimään aivan tarpeeksi ja leffat on tullut katsottua DVD:ltä. Musiikin streamaus tietty, mutta se onnistuukin jo sitten ristinollalla(tosin en moista vielä omista).
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Ei ole enkä tule ikinä satuttamaan rakasta konsoliani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Kaveri moddas boxin jonkun tietokonevelhon kautta, sano ettei itse laitteeseen edes asennettu mitään palikoita, vaan operaatio oli täysin ohjelmistopohjainen. Herää kysymys: mitäs helvettiä?
En edes tiennyt että boxin voi modata ohjelmistojen kautta ilman mitään piirejä. :confused:
Tosin toimivuudesta ei tietenkään ole mitään takuita. Näytti kylläkin toimivan normaalisti.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Softamodaus onnistuu kyllä mutta silloin ei kyseisellä laitteella enää Liveen mennä ilman banneja.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

modattu on, smartxx lt opx 2 "hyrrää" sisällä ja kovalevynä on 40 gigainen samsung, livessäkään ei ole banneja tullut eli homma toimii kuten ovat luvanneet.

ja asennus on tehty ilman juotoksia, toimiihan se mutta nyt sitä konetta saa liikutella kuin jotain yliherkkää pommia ettei vaan johto irtoa d0 kohdasta.
eli toisinsanoen boxi saa levätä millilleen juuri tuossa kohdassa niin kauan kun tässä kämpässä asun:D
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Xbugs sanoi:
Kaikki nykykonsolit (Xbox 360:a lukuunottamatta) voidaan modata ihan ohjelmapohjaisesti ilman mitään laitteistomuutoksia. Xboxin softamodauksesta löytyy lisätietoa suomeksi vaikkapa Tec Dubelin sivuilta: http://www.tdubel.com/artikkelit/softamodaus.html
Mielenkiintoista, vositko kertoa PS2:en softamodista lisää. En kyllä sanoisi PS2:en MCExploittia softamodiksi. Varsinkaan, kun se ei mahdollista suoraa Import pelaamista ilman kiintolevy&PC-kikkailua/etulevyn runtelevaa swappi-menetelmää. Lisäksi se ei toimi läheskään kaikkien pelien kanssa, kuten aito modi.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

tsinivuo sanoi:
En kyllä sanoisi PS2:en MCExploittia softamodiksi.

Minä taas sanoisin softamuutoksella oman koodin ajamisen mahdollistavaa modifikaatiota softamodiksi. Se, että on jotain softaa, jonka kanssa jokin modaus ei toimi ilman kyseisen softan patchaamista, ei tarkoita, etteikö modaus olisi modaus.

Määrittelykysymyshän tämä tietysti on. Ja ilman muuta Xboxin modaus- ja homebrew-skene on paljon kehittyneempi kuin PS2:lla.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Itse ostin juuri modatun boxin missä on 160Gt kovalevy sisällä. Huomatkaa silti, että olen ostanut jo 5-8 peliä ennen kuin olen ehtinyt käynnistää kyseistä laitetta ollenkaan. Lisääkin olen ostamassa joten seuratkaa myyntipalstaa.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

tiong sanoi:
Softamodaus onnistuu kyllä mutta silloin ei kyseisellä laitteella enää Liveen mennä ilman banneja.
No ei sinne liveen olla menossa muutenkaan, joten voisi olla ihan asiallista. Toimis ainankin CD-R:t ja RW:t paremmin.
 
Vastaus: Onko sinulla modattu XBOX?

Eikös tuohon xbmc käytöön liityvä ongelma ole tarvittava bios-koodi? Se kun ei mielestäni toimi ainoalla mikkisofta-vapaalla bios-koodilla (Cromwell)?
 
Ylös Bottom