Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko sinulla pakkomielteitä?

Oha niitä pakkomielteitä, esim. nukkumaan mennessä ovi pitää laittaa juuri tiettyyn asentoon, ja joskus kun laitan sen kiinni, se pitää olla täysin kiinni! Ennen noita pakkomielteiksi luettavia tekemisiä oli kyllä enemmän kuin nykyään.

Edit: Ja joskus muinoin tämä bbs oli minulle jonkinlainen pakkomielle. Parhaimmillaan tuli tsekattua bbs useita kymmeniä kertoja päivässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kynsien pureskelusta ja sormien naksauttelusta on tullut jo tapa.
Sitten kaikki numerot tuottavat pakkiksia, esim. 5 o paha luku. Mitään en tee 5kertaa, jos teen 5kertaa ni joudun tekemään sen vielä kuudennen kerran. Sitten tulee erilaisia pakkiksia jotka menevät ohi, mutta niiden tilalle voi tulla uusia. :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aA
Ostan dvd:itä, vaikka omistaisinkin monta katsomatonta elokuvaa.

Itsellä tavallaan sama ongelma ;)

Nykyään melkein kaikki rahat menee leffoihin :rolleyes:

Btw, mulla on ratkasu ongelmaas, ostat mulle ne leffat ;)
 
Mulla väpättää jalka, jos se pakkomielteeksi lasketaan. Faija harrasti aikanaan sitä myös, joten se on ilmeisesti peritty "taito". Siis vain päkiä lattiaan kiinni, jalka koukkuun ja aivan armoton väpinä päälle :) Tällä voi ärsyttää vierustovereitaan hiuksiaraastavan hulluuden partaalle. Mutta ei sitä voi lopettaakaan, kun se jalka vaan väpättää.. :D Ja tämä tehdään muuten aina oikealla jalalla.. miten alas voi vajota kun tällaisia täällä tunnustaa..
 
Ai niin, on mulla myös sellainen pakkomielle, että haarukan ja veitsen on pakko olla samaa sarjaa. Pizzerioissa yms. on välillä perin noloa kaivella niistä kipoista samanparisia välineitä.
 
"maalailen" aina välillä sattumanvaraisesti tekstiä hiirellä samalla kun luen ketjua. Sinäänsä ihan hyvä, ettei olem itään häiritsevää pakkomiellettä :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
Mulla väpättää jalka, jos se pakkomielteeksi lasketaan. Faija harrasti aikanaan sitä myös, joten se on ilmeisesti peritty "taito". Siis vain päkiä lattiaan kiinni, jalka koukkuun ja aivan armoton väpinä päälle :)
Entinen tyttöystäväni harrasti samaa väpätystä ja se todella on sietämättömän ärsyttävää. Sen vuoksi tahdonkin painottaa sanaa entinen.
 
Voi ei, tuota ei saa kertoa mun avomiehelle!!!!!! :)
Täytynee vissiin alkaa istua jalat ristissä, niin kuin kunnon tytön tietysti kuuluukin tehdä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Entinen tyttöystäväni harrasti samaa väpätystä ja se todella on sietämättömän ärsyttävää. Sen vuoksi tahdonkin painottaa sanaa entinen.

Hyvä että löytyy valinnanvaraa.
 
ehheh..
Kännykkä, täytyy aina kun on aikaa niin käydä katsastamassa netissä onko tullu uusia ohjelmia tai muuta kivaa puhelimeeni. Vaikka on muistikortti täynnä kaikkea tyhmää eikä mistään tahdo luopua.
Toisin sanoin minua riivaa "jerk-ass software collector" -tauti.
Ja vielä sormia pitää pureskella kun miettii.
 
Kyllähän näitä löytyy:)
-Sormien nivelten naksauttelu (joskus tulee todella kipeät nivelet)
-Jalan heiluttaminen:D
-Kun istun jossain missä tuoli ei ole kiinni lattiassa sillä on aina PAKKO keikkua:D
-Pitää tarkistaa että kännykkä on taskussa useaan kertaan päivässä (johtuu siitä että kallis kännykkä: tärkeä minulle, vanhemmat sanoneet että puhelinta ei saa hävittää)

Joskus kun koulussa ei oo kännykkää mukana niin paniikissa etsin sitä ku taskusta ns. hävinnyt, hetken päästä muistan että sehän on turvallisesti kotona :)
 
Ylös Bottom