Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onkos näkyny UFOJA?

Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Hakunilan alueella on pitkin kevättä ja kesää näkynyt taivaalla keltainen paikallaan oleva valo (joskus on liikkunut hyvin hitaasti). Keltaista valoa ei yleensä käytetä ilmailussa. Valo on todella korkealla, silloin kuin se näkyy.

Lähellä on erinäisiä kasarmeja sun muita. Testailevatkohan jotain UAVtä tai jotain.

ettei vaan olisi pallosalamia liikenteessä? :D
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Minä olen pari kertaan nähnyt alakerran spurgun heittävän asunnostaan lentävän lautasen, mutta enpä itse en usko mihinkään paranormaaliin tai mihinikään ufoihin. Eli en ole nähnyt mitään ufoa koska en semmoiseen usko. Jos sitä vahvasti uskoo niin silloinhan sitä voi nähdä vaikka mitä ja harhaluulo on jo vakava asia.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Ei aurinko ei ?

No sehän se oli!

Not.

Kyseinen valo pysyy yleensä paikallaan, ei valaise paljon paljon mitään. En tiedä miksi ei tullut otettua valokuvia. Pariin kertaan olen sen yöllä nähnyt. Ihan koneellinen valo se on, muttei hajuakaan mikä kone se voisi olla. Hesa-Vantaa on lähellä, joten täällä liikkuu paljon lentokoneita, joten jonkin verran noita yöllisiä valoja on tullut nähtyä ja ei niihin kiinnitä huomiota, ellei niissä ole jotain outoa, ala pysyy paikallaan muutaman tunnin.

Mordorille kuitti: UFO tulee sanoista Unidentified Flying Object, eli siis tunnistamaton lentävä esine. Mun havainnossa on juurikin siitä kyse. Ei mikään marsilainen metsästäjä tai harmaa, vaan ihan rehellinen "mikähän hemmetin kone toi ny o"-juttu.

Muoks 2: Täällä joku muuten linkitteli jotain ufo härdelliin, joka oli nähty jenkeissä päivällä. Tarkkoja kuvia, paljon tekstiä. Koomista siinä oli, että kyseessä oli Terminator Sarah Connor Chroniclesin toisen tuotantokauden viraalisaitti. :)
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Monilla tekisi varmasti mieli heittää läppää tästä jutusta, tai kertoa joku muheva vitsi. Mutta ettei nyt aivan huumorinpuolelle menisi, pyytäisin että vain ne joilla on oikeita havaintoja ja jotka suhtautuvat asiaan edes vähän vakavasti, kertoisivat kokemuksistaan.:rolleyes:

Tällaista oli ensimmäisessä viestissä, pidetään sama linja. Turhat ja väsyneet huumoripläjäykset eivät tuo mitään uutta keskusteluun.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Alieneihin uskon kyllä. On se avaruus sen verran iso paikka että sinne niitä varmasti mahtuu. Mitä tulee noihin lentäviin lautasiin ja ihmisiä kaappaaviin pallipää humanoideihin ni niihin on kyllä melko vaikee uskoo. Vaikuttaa aikalailla huijauksilta noi havainnot ja aika jännä että suurin osa noista havainnoista tapahtuu just jenkeissä. Mutta jos nuo havainnot sattus olemaan totta ni mun puolesta saavat pysyä "klassiset/mainstream" ufot ja alienit poissa täältä on sen verran vammasen näköstä porukkaa (kuvausten mukaan).

Yliluonnollisiin juttuihin jne. uskon kyllä vahvasti mutta suurinosa näistä ufo havainnosta ja tommosista vaikuttaa vahvasti huijauksilta. Menee vähän samaan kastiin tv-ohjelmien kuten kirotut talot ja piirin kanssa.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Minäkin uskon että jossain avaruudessa on myös elämää. Entä jos se toinen elämä on hieman sammakoitten näköisiä otuksia jotka myös miettivät että onko muualla avaruudessa elämää, ja nuo otuksetkin on käyneet jossain Mars 2 omalla raketillaan. Itse en kyllä mihinkään Ufoifin ole törmänytb tai muihin alieneihin paitsi youtubessa :D. Jatkakaa
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Kaikkee tännekki laitetaan. UFOja ei helvetti.

Määritelmä ei ole sinulle tuttu? Minäkin olen nähnyt tunnistamattoman lentävän esineen. :) Kaikki ei ehkä usko moisiin (ja vaikeaa kai se onkin jos ei ole nähnyt). Oma kokemukseni säikäytti hyvin, taitaapa se tuolla jossakin ylhäällä olla.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Tekstiviesti avaruuteen 20 valovuoden päähän - nyt se on mahdollista - Maailma - Uutiset - Ilta-Sanomat
:eek: Jos siellä nyt sattuu olemaan joku niin kuvittelevatko nämä viestin lähettäjät että ne/he osaavat meidän kieltämme? :rolleyes:

Etkös ole lukenut Aku Ankkoja, tottakai jokainen UFO osaa myös maan kieliä :). Mutta asiaan. Kyllä, minä uskon, että tuolla avaruudessa on myös älyllistä elämää, on vain ajan kysymys milloin "yhteys" tapahtuu. Mutta miksi sitten sitä ei ole vielä tapahtunut? No onhan se voinut tapahtua esim. 3 miljardia vuotta sitten, mutta siltä ajalta ei ole tosin mitään historian kirjoituksia. Ja tämän perusteella "he" odottavat ihmis rodun kehittymistä tarpeeksi ja "poimivat" lopulta sadon.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Tekstiviesti avaruuteen 20 valovuoden päähän - nyt se on mahdollista - Maailma - Uutiset - Ilta-Sanomat
:eek: Jos siellä nyt sattuu olemaan joku niin kuvittelevatko nämä viestin lähettäjät että ne/he osaavat meidän kieltämme? :rolleyes:

Tuskinpa vastaavat vaikka viestin saisivat. Ziikaavat vaan, että taas joku viestittelee tuntemattomasta numerosta. :D



Ja pari omaa kokemusta on osoittautuneet ifu:iksi.

Eka oli reittikone joka tuli kaukaa ja lensi suoraan yli. Valo oli pitkään paikoillaan, mutta liikkui tuntien kuluessa. Valo oli kuin tähti, mutta liikkui eri suuntaan kuin taivaanrannan tähdistö. Noh, joku päivä sitten tajusin, että tuolta se reittikoneen valo näyttää kun se on kaukana tulossa kohti.

Toinen oli joskus kauan sitten aamuyössä lähes valoisalla havaittu ihan hemmetin kirkas tähti. Ja se tosiaan oli auringon jälkeen kirkkain näkemäni taivaan kappale. Sekin paljastui sitten avaruus asema iss:n aurinkopaneelien hohteeksi.

Ja tulipa sitä muisto mieleen Nurmosta. Siellä oli aikanaan oikein lehdissä kirjoiteltu (ilkassa) kun kirjaston yllä oli nähty uhvo. Kyllä tuolloin alueen kakarat valvoi öitänsä ikkunoiden ääressä vielä monena yönä. Ja koulussa sitten vaihdettiin kokemuksia ja jännitettiin, josko joku olisi havainnut edes vilauksen. Asiantuntijat tarjosivat niitä kahta perus selitystä eli Jimi-Sääpallo oli eksynyt keikalta tai suokaasut olivat päässeet valloilleen. Tiedä sitten, mutta vain yksi asia oli varmaa. David Hasselhof ei liittynyt tilanteeseen mitenkään, eikä sekään niin varmaa.
 
Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?

Hmm en ole varma oliko meteoriitti tai ufo.. Olin autossa odottamassa vanhempia että tulevat pankkiautomaatilta... Sitten vaa näkyi melko kaukana (noin 100m?) kellertävä valo ilmiö:confused::p
 
Ylös Bottom