Vastaus: Onkos näkyny UFOJA?
Totta kai
alieneitä on.
Miettikääpä seuraavaa, koska maailma on ääretön, oikeastaan loputtoman ääretön, mutta matemaattisesti ajatellen atomien järjestys ei kuitenkaan voi olla ääretön. Äärettömyydessä atomien järjestyskin alkaa toistamaan itseään. Eli tälläkin hetkellä jossain äärettömyydessä on toinenkin 'planeetta maa' ja samat ihmiset. Jossain voi olla myös 'planeetta maa' jossa on maailmanrauha ja ihmisillä hyvä tahto kun taas jossain hakataan terävillä tikuilla jokaista vastaan tulijaa. Eli on aika epätodennäköistä etttei olisi isosilmäisiä muukalaisia.
Tähänhän liittyy myös teoria siitä, että nämä UFO:t olisivat tulevaisuuden kehittyneitä ihmisiä aikamatkustamassa, jotka varovat kuitenkin täydellistä kohtaamista, tai sitten se on turhaa koska kohtaaminen on tapahtunut jo tuhansia vuosia sitten. Periaatteessa esim. valon-nopeuden ylittäminen(tutkijoiden mukaan mahdotonta, mutta ainakin esim. 99% valonnopeus on teoriassa mahdollista) on aikamatkustusta.
Kirkko ei muuten tietääkseni kiistä alieneiden olemassaolon mahdollisuutta. Oikeasti monet raamatun kertomukset, kalliomaalaukset, ym. kuvaavat kyllä aivan samanlaisia ilmiöitä kuin tänä päivänä nähdyt. Eikä se rajoitu kristinuskoon.
Olisiko esim. Mooses saanut kymmenen käskyä avaruusolennolta, eikä suinkaan "puhuvalta pilveltä" ja oliko niiden tarkoitus kenties tutkia ihmistä? Eihän tämä myöskään Jumalan olemassaoloa kiistäisi, vaan itse-asiassa "vahvistaisi".
Pitää muistaa, että raamatun tarinoiden aikaan, tekniikkaa ei oikeastaan ollut ja kaikki yliluonnollinen koettiin jumalallisena.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Hes.1.html
1. Kolmantenakymmenentenä vuotena, neljännessä kuussa, kuukauden viidentenä päivänä, kun minä olin pakkosiirtolaisten joukossa Kebar-joen varrella, aukenivat taivaat, ja minä näin Jumalan näkyjä.
2. Kuukauden viidentenä päivänä, kuningas Joojakinin pakkosiirtolaisuuden viidentenä vuotena,
3. tuli Jumalan sana pappi Hesekielille, Buusin pojalle, Kaldean maassa Kebar-joen varrella, ja hänen päällensä tuli siellä Herran käsi.
4. Ja minä näin, ja katso: myrskytuuli tuli pohjoisesta, suuri pilvi ja leimahteleva tuli, ja pilveä ympäröitsi hohde, ja tulen keskeltä näkyi ikäänkuin hehkuvaa malmia, keskeltä tulta.
5. Ja sen keskeltä näkyivät neljän olennon hahmot. Ja näöltänsä ne olivat tällaiset: niillä oli ihmisen hahmo.