Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onneks pääsin eroon Cubesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Viller

New Member
Grafiikka ja äänet oli kohdallaan,mutta se pelivalikoima!!!!Argh!Niin suppea!PS2 on mulle parempi vaihtoehto,pääsee ainakin huristelemaan autolla ja potkimaan palloa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Grafiikka ja äänet oli kohdallaan,mutta se pelivalikoima!!!!Argh!Niin suppea!PS2 on mulle parempi vaihtoehto,pääsee ainakin huristelemaan autolla ja potkimaan palloa.

Jes hyvä meininki! Anna sun tilinumero niin pistän sulle tonnin hyvästä työstä tai jotain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller

Kyllä Ps2 potkupalloksi kelpaa, mutta huristelua sillä on turha yrittää.

hienoa että tullaan cube alueelle haukkumaan cubea..

GC:n pelivalikoima on todella suppea. Pelkkiä lastenpelejä. GC:llä kun ei ole edes katu uskottavuutta. En ikinä voi sano kavereilleni, että minulla on GC, koska he heittäisivät minut heti ulos, crazycoolmotherfucker jengistä. Taidan laittaa GC:n myyntiin.

Ps. ei ollut tarkoitus v*****lla, mutta ei tänne GC:n alueelle kannata tulla GC:tä haukkumaan. Siitä voi asiallisesti ilmoittaa tuolla jossain, että PS2 oli sinulle parempi vaihtoehto, jos mieli tekee siitä ilmoittaa.

Itse aion hankkia cuben, sillä minusta ei ole mitään hävettävää jos pelit ovat värikkäitä ja ehkä hieman yksinkertaisia päällisinpuolin. Ikävä kyllä kaverini eivät ole samaa mieltä, varsinkaan pelaamiseen vähemmän perehtyneet. Yksikin totesi kylmästi:"Se gamecubehan on varmasti aivan paska, kaikki pelit semmosia söpöily-pelejä!" Valitettavasti tuo taitaa olla enemmistön asenne...:(

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom