Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ONRUSH | Kuraista niin kuin MotorStorm

Jos ei ole kokeillut ei kannata kitistä, Onrush on yksi parhaita arcade ajopelejä vuosiin, se että se kokeilee jotain uutta ja ei ole perinteinen kilpailu autopeli ei ole mikään syy jättää ostamatta.
Minä ainakin kokeilin betassa ja täysin samaa mieltä olen.
En minä ainakaan ihmettele jos ei ole myynyt kummoisesti, mutta tosiaan tälläistä peliä varmaan harva odotti CM:ltä ja heillä jos jollain olisi paukkuja ollut tehdä jotain oikeasti hyvääkin.

Tämä on omalla listalla yksi huonoimpia ajopelejä vuosiin. Arcade puolellakin on vaikka ja kuinka parempia.
 
Jep, ei kannata koskaan kokeilla uutta ja innovoida.

Kannattaa se kokeilla, mutta oisivat nyt aluksi tehneet vähän perinteisemmän rälläyksen, ei sitä heti tarvi lähte "uutta" kenreä keksimään.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa se kokeilla, mutta oisivat nyt aluksi tehneet vähän perinteisemmän rälläyksen, ei sitä heti tarvi lähteä uutta kenreä keksimään.

Evolution on tehnyt lähes 20 vuotta perinteisiä ajopelejä, joten ei sitä nyt ihan heti lähdetty pyörää keksimään uudelleen.
 
Aika vahvasti tuntuu jakavan mielipiteitä tämä tekele. Maanantaina taitaa vielä ehtiä testaamaan?
 
Mä kans testailin kun ilmainen oli. Ihan menevää ja hyvintoteutettua arcade kaahausta. Tempo pysyi koko ajan hyvänä mutta niinkuin pelaaja-lehden arviossa luki, olisi toiminut free-to-play mallilla varmaan paremmin. Tosin voi olla että maksavaa pelaajamassaa ei siihen olisi saatu riittävästi kuitenkaan. Vähän kahden vaiheilla hankinko jo nyt (kuukauden jälkeen) kun saa -50% vai odottelenko toisen ja nappaan kun saa parilla kympillä.
 
Tuli tuota demoa kokeiltua.. olen myös lukenut arvostelut ja katsonut videoita. Ymmärrän että ei ole kilpa-ajoa. Silti en ymmärrä mikä tässä on se koukku... vedetään rinkularataa, vaikutti olevan todella yksinkertaista pelimekaniikkaa ja tuntui että ei paljon mitään muuta tarvinnut tehdä kuin vähän ohjata, painaa kaasua ja turboa kokoajan, mennä hypyistä ja sitten kun tuli extra täyteen niin kolmiota, vähän yrittää osua johonkin..
Jotenkin yksioikoista parin euron mobiilipelin tyyliin.
Mikä tässä kiinnostaa??
 
Tuli tuota demoa kokeiltua.. olen myös lukenut arvostelut ja katsonut videoita. Ymmärrän että ei ole kilpa-ajoa. Silti en ymmärrä mikä tässä on se koukku... vedetään rinkularataa, vaikutti olevan todella yksinkertaista pelimekaniikkaa ja tuntui että ei paljon mitään muuta tarvinnut tehdä kuin vähän ohjata, painaa kaasua ja turboa kokoajan, mennä hypyistä ja sitten kun tuli extra täyteen niin kolmiota, vähän yrittää osua johonkin..
Jotenkin yksioikoista parin euron mobiilipelin tyyliin.
Mikä tässä kiinnostaa??
Jos et ymmärtänyt et tässä pelataan objectivea samalla tavalla kuin esim. overwatchissa ajopelin muodossa. Pelataan voitosta, pidetään aluetta hallussa, kerätään aikaa, yritetään taklata toiselta joukkueelta ajoneuvot pois pelistä switch modesssa jne... Ajoneuvoilla on omat vahvuudet kussakin pelimuodossa, tiimipelillä sais paljon aikaan, yksin moninpelissä nyt saattaa vaikuttaa vähän tylsältä mutta ite ainakin diggaan. On se kummakun tulee samalaisia pelejä ulos joka vuosi ja niitä haukutaan ja sitten tulee joku uuden tyylinen peli niin ei sekään kelpaa, mutta kaikilla omat mielipiteet, ei näitä ole pakko ostaa jos ei nappaa.

edit: Jos tähän lisäittäisiin vielä ne perinteiset pelimoodit eli perus kilpaajo kuka on maalissa ekana, niin sitten varmaan kaikki ostaisi, näitähän pelejä ei ole tarpeeksi vielä markkinoilla.
 
On se kummakun tulee samalaisia pelejä ulos joka vuosi ja niitä haukutaan ja sitten tulee joku uuden tyylinen peli niin ei sekään kelpaa, mutta kaikilla omat mielipiteet, ei näitä ole pakko ostaa jos ei nappaa.

edit: Jos tähän lisäittäisiin vielä ne perinteiset pelimoodit eli perus kilpaajo kuka on maalissa ekana, niin sitten varmaan kaikki ostaisi, näitähän pelejä ei ole tarpeeksi vielä markkinoilla.
No kun ei. Idealtaanhan tämä on ihan loistava, mutta radat, autot, ajomallit jne tökkii todella rajusti. Vaikka ajettais mitä perus kisaa, ei se tätä peliä pelastaisi, mutta tälläisiä pelimuotoja joihinkin hyviin ajopeleihin ni ei ongelmaa.

Ei ne pelimuodot huonoa peliä pelasta ja pelimuotoihinkin voisi syvyyttä tuoda entisestään, toki ensimmäinen tän genren tuotos joten ihan ymmärrettävää.
 
No kun ei. Idealtaanhan tämä on ihan loistava, mutta radat, autot, ajomallit jne tökkii todella rajusti. Vaikka ajettais mitä perus kisaa, ei se tätä peliä pelastaisi, mutta tälläisiä pelimuotoja joihinkin hyviin ajopeleihin ni ei ongelmaa.

Ei ne pelimuodot huonoa peliä pelasta ja pelimuotoihinkin voisi syvyyttä tuoda entisestään, toki ensimmäinen tän genren tuotos joten ihan ymmärrettävää.

Kiitos hyvistä nauruista. :D
 
Jos et ymmärtänyt et tässä pelataan objectivea samalla tavalla kuin esim. overwatchissa ajopelin muodossa. Pelataan voitosta, pidetään aluetta hallussa, kerätään aikaa, yritetään taklata toiselta joukkueelta ajoneuvot pois pelistä switch modesssa jne...

Ymmärsin kyllä miten peliä pelataan, mitkä on tavoitteet mutta tuntui vaan niiiin simppeliltä että ei tullut mitään koukutusta tai houkutusta että mikä tässä kiinnostaisi.. ehkä sama syy miksi minua ei kiinnosta overwatsit, fortinitet, jne...ja mikä se autojalkapallo olikaan, ei vaan löydä niistä jatkuvuutta, samaa perus yksinkertaista hippaa..
 
Ymmärsin kyllä miten peliä pelataan, mitkä on tavoitteet mutta tuntui vaan niiiin simppeliltä että ei tullut mitään koukutusta tai houkutusta että mikä tässä kiinnostaisi.. ehkä sama syy miksi minua ei kiinnosta overwatsit, fortinitet, jne...ja mikä se autojalkapallo olikaan, ei vaan löydä niistä jatkuvuutta, samaa perus yksinkertaista hippaa..
Periaatteessa ymmärrän sinua hyvin. Itselläni on aivan sama tilanne noiden kaikkien muiden luettelemiesi pelien suhteen - en vaan saa niistä mitään mielenkiintoista irti. Tylsiä ja yksinkertaisia pelejä, joiden suunnatonta suosiota on minun vaan vaikeaa ymmärtää. Mutta tästä pelistä olen silti aika paljonkin pitänyt. Jollakin tapaa tuoreen oloinen peli. Toki se on sanottava, että pelimuotojen vähyys on jo alkanut välillä tympimään. Jos ei tähän tule reilusti uutta sisältöä, niin kyllähän tämä sitten jää valitettavasti jonkin ajan päästä hyllyyn pölyttymään. Toivottavasti tulisi kuitenkin lisää sisältöä eikä noin kävisi vielä pitkään aikaan.
 
Xbox Game Passin kautta tätä tuli testattua ja ei oikein napannut samalla tavalla, kuin Motorstorm aikoinaan, eikä tainnut myydä kovinkaan hyvin, kun nyt jo molemmilla konsoleilla annetaan ”ilmaiseksi” pelattavaksi.
 
Ihan kivaa aivotonta vääntöä oli ku kokeilin. Kyllä tätä voi välillä pelailla, mutta ainakin eilen oli isohkoja ongelmia pelien löytymisessä ja yhteyksissä. Liekö ilmaispelinä olo tukkinut servereitä tai jotain. Meni pitkän pätkää että liittyi peliin joka päättyi samalla ja alkoi aina haku alusta. Tai sitten tuli erroria tai matsin jälkeen jumittui ruutu ja muut hoki "close the game" tai jotain.

Itse pelaaminen oli ihan hauskaa. En onneksi tästä pelistä aikanaan täyttä hintaa maksanut vaikka lähellä oli. Nyt ilmaispelinä ihan passeli.
 
Eipä tullut tätä pökälettä edes ladattua, betaa kun tuli testattua. En näe tässä pelissä olevan mitään pointtia. Kilpa-ajoa ilman kilpa-ajoa? Käsittämätön konsepti. Huh. Anteeksi.
 
Itse olin tästä hyvin innoissani aluksi ja jaksoinkin pelata sen 30h helposti mutta sitten tuli vaan seinä vastaan ja loppui into, ei ollut oikeen mitään tekemistä/sisältöä.
 
Ekan matsin perusteella vaikutti todella tylsältä, mutta lopulta tunnin session jälkeen olikin ihan ok peli. Idea sinäänsä hyvä, mutta toteutus vähän turhan kevyt ja yksinkertainen. Kyllä tästä pelistä varmaan hetkeksi jotain hupia saa.

Mielestäni pelissä tarvitsisi olla kunnolla kuraa ja mutaa, autoa pitäisi oikeasti hallita eikä vain mennä kaasu pohjassa, näyttävät auton kolaroinnit sekä kenttien olla paljon mielenkiintoisempia. Sekä paljon muuta. Osaa noista asioista olisi vaan aika hankala tuoda 60 fps moninpeliin nykylaitteilla tai ainakin tarvitsi ihan eri panostuksen tekijöiltä.

Kyllähän tästä vähän näkyy jokapuolelta se, että Codemasters on vain kohtuu halvalla yrittänyt tehdä uutta hitti moninpeliä ja jättänyt sisällön sekä laadun vähän taka-alalle. Ehkä fiksumpi idea olisi ollut luoda joku 20-30€:n tai free2play peli ja jatkokehittää sitä pidemmän aikaa.
 
Ylös Bottom