Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

OPSM2 UK, onko jo tullut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ajie

New Member
Niin, te, joilleko. lehti tulee tilattuna, onko lokakuussa jo laatikko kolahtanut (eli muistaakseni November -numero, piti ilmestyä viikolla 40)?

Minä en ole saanut, nostanko jo metelin johonkin suuntaan?
 
Ei ole tullut minullekkaan (jos ei sitten tämän päivän postissa ole tipahtanut).

Lehti oli myöhässä myös englannissa, jossa se ilmestyi vasta viimeviikon keskiviikkona (9.10) (edit. taisi myöhästyä vielä enemmän loppuviikolle) kun aiemmin ilmoitettu päivämäärä oli 4.10. Tästä oli juttua PS2 virallisilla englanninkielisillä sivuilla, jotka samalla on myös OPSM2 lehden sivut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jossain foorumilla kerrottiin olevan 10 pelattavaa demoa.
Ratchet & Clank, Onimusha 2, Burnout 2, Tekken 4, Hitman 2, Ferrari (Sega), Summoner 2, Red Faction 2, Superman, Pari platinapeliä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
232,10 /12kk ???

Tuo on kyllä todella yläkanttiin.
Itse tilaan lehden suoraan, ja 13 numeroa maksaa noin 70 puntaa, eli euroina jotain 116.

Tässä linkki josta pääsee tilaussivulle.
Jep, muistelinkin että sen saa halvemmallakin, mutta en löytänyt tuota Futuren tilaussivua tähän hätään. En kyllä itsekään ymmärrä, mistä tuo Kvickin hinta oikein muodostuu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Taitaa ottaa Oliver provikat välistä mainostamalla tuota Kvickin linkkiä :D
Jotenkinhan loppuvuoden pelitulvan helmien hankinta on saatava kustannettua :)
 
Paljonkos tämä lehti maskaa tilattuna?

Eikös nämä ole kaupassa aika kalliita (8-10e??)

Tekis mieli joku pelilehti tilata, mutta tuntuu jotenkin vähä, että nämä suomalaiset on aina myöhässä. Netistä näkee samat uutiset ja tiedot puoli kuukautta aikaisemmin kuin esim. pelit lehdestä. Ajattelin, että oliskohan nämä ulkomaalaiset lehdet vähä nopeampia uutisten kanssa, kun sinnehän pelitkin ehtii ennemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Paljonkos tämä lehti maskaa tilattuna?

Eikös nämä ole kaupassa aika kalliita (8-10e??)

Tekis mieli joku pelilehti tilata, mutta tuntuu jotenkin vähä, että nämä suomalaiset on aina myöhässä. Netistä näkee samat uutiset ja tiedot puoli kuukautta aikaisemmin kuin esim. pelit lehdestä. Ajattelin, että oliskohan nämä ulkomaalaiset lehdet vähä nopeampia uutisten kanssa, kun sinnehän pelitkin ehtii ennemmin.

Ei tätäkään lehteä kannata juuri uutisten takia tilata, netissä asiat tulevat tosiaan aina paljon ennemmin. Todella harvoin lehdessä on ollut jotain uutista josta en olis jo lukenut nettisivuilta.
Lehden arvostelut ovat keskitasoa, vaikken aina ole samaa mieltä arvosanojen kanssa niin niistä saa silti ihan hyvn informaatiota pelistä.

Itse tilaan ko. lehteä lähinnä demojen takia. Myös haastattelut sekä pidemmät artikkelit pelien tekemisestä ovat viihdyttävää luettavaa.

Edit: Ei muuten vielä eilenkään 16.10 ollut tullut uusin lehti postissa :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Onko todellakin niin että ops2m:llä ei ole nettisivuja? Itse en ainakaan etsinnöistä huolimatta löytänyt...

Jos on, niin linkki olisi poikaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan toivanos
Onko todellakin niin että ops2m:llä ei ole nettisivuja? Itse en ainakaan etsinnöistä huolimatta löytänyt...

Jos on, niin linkki olisi poikaa!

Ei taida olla ihan omia sivuja, mutta ovat lehden mukaan yhteistyössä virallisten PS2 sivujen kanssa.

Lehden julkaisijalla Future Publishing:lla on omat sivunsa jossa mm. tilaus ym. tiedot.
 
Ylös Bottom