Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Kts gg heimoveli, Pairi jatkoon voitoin 2-0 (2-1,4-3)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

mikekki miten tässä näin kävi? :D
Ässät-Jokerit, en turhaan onnitellut voitosta aiemmin :). Kyllä narreilla pieeeeeeenonen etu kuitenkin pelaajistossa on, jos oot kattonu arvoja. Eka matsi ratkes omaan maaliin viimeisillä minuuteilla àla Jyrkkiö ja toinen meni rankkipotkuille, jossa otan aina turpaan jos kaveri osaa vähääkään kynätä.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Ässät-Jokerit, en turhaan onnitellut voitosta aiemmin :). Kyllä narreilla pieeeeeeenonen etu kuitenkin pelaajistossa on, jos oot kattonu arvoja. Eka matsi ratkes omaan maaliin viimeisillä minuuteilla àla Jyrkkiö ja toinen meni rankkipotkuille, jossa otan aina turpaan jos kaveri osaa vähääkään kynätä.

Harmillista :S Säkin ansaitsisit varmasti paikan finaaleissa :S Nooh hyvä minun kannalta, sun pelityylisi on ärsyttävää mun pelityyliä vastaan :)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Xshava, miksi et ole ottanut minuun yhteyttä, vaikka voitin jo turnauksen? Olisi mukava kuulla lisätietoa finaalin järjestelyistä ja noista palkinnoista myöskin tarkempaa tietoa. Lähetin sinulle myöskin yv:viestin jo lauantaina, mutta et siihenkään ole vastaillut :eek:
Joten herätys nytten ja yv:viestiä tulemaan tännepäin! :)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Nyt on siis edetty jo siihen vaiheeseen että edessä on enää tuo finaalitapahtuma Kampin GameStopissa. Tässä alla tarkempaa tietoa ja aikataulua viikonlopun finaalitapahtumasta.

Virtuaalilätkän Suomen Mestari 2011 selviää tulevana viikonloppuna

Karsintaturnaukset finaaleihin olivat kaikille avoimia ja keräsivät satoja virtuaalilätkän palaajia online-turnauksiin ja Kampin GameStoppiin. Jokaisen karsintaturnauksen voittaja on kutsuttu Kauppakeskus Kampissa järjestettävään Suomen Mestaruuskilpailuun.

Electronic Artsin, SM-liigan ja Peliliigan järjestämä NHL11-turnaus huipentuu lauantaina 9.4.2011 klo 12:00 Kauppakeskus Kampissa järjestettäviin finaaleihin. Virtuaalilätkän Suomen Mestari 2011 –tittelistä taistelee 16 esikarsinnoista selviytynyttä pelaajaa. Tapahtuman selostaa SETT TV:n Teemu "wabbit" Hiilinen, kooste tapahtumasta tullaan julkaisemaan SETT TV:n YouTube kanavalle.

Tapahtuman yhteydessä on mahdollisuus tutustua EA:n uusiin peleihin ja osallistua erilaisiin pikaskaboihin sekä tietenkin kannustaa omaa suosikkiaan.

Virtuaalilätkän Suomen Mestarille on maineen ja kunnian lisäksi luvassa upea palkintokokonaisuus, joka sisältää SM-pokaalin, EA Sports pelipalkinnon, aidon SM-lätkäpelipaidan nimmareilla sekä upean Behind The Scenes –kokemuksen SM-liigan finaalipelissä. SM-liigan finaalipelit pelataan 13.4-24.4.2011.
Lähde: Virtuaalilätkän Suomen Mestari 2011 selviää tulevana viikonloppuna | SETT.fi

Ei muuta kuin Kampin GS:lle katsomaan tiukkoja finaalipelejä ja kannustamaan oma suosikkipelaaja(/joukkue) voittoon :)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Nyt on siis edetty jo siihen vaiheeseen että edessä on enää tuo finaalitapahtuma Kampin GameStopissa. Tässä alla tarkempaa tietoa ja aikataulua viikonlopun finaalitapahtumasta.


Lähde: Virtuaalilätkän Suomen Mestari 2011 selviää tulevana viikonloppuna | SETT.fi

Ei muuta kuin Kampin GS:lle katsomaan tiukkoja finaalipelejä ja kannustamaan oma suosikkipelaaja(/joukkue) voittoon :)

Eli heitetään tännekkin: turnauksen voitti joku peluri boxin puolelta. Gendlik vetäsi toisen sijan ja allekirjoittanut sai katkeran pronssin. Rehellisesti sanottuna heikoin TOP-3 pelaajista voitti :(
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Eli heitetään tännekkin: turnauksen voitti joku peluri boxin puolelta. Gendlik vetäsi toisen sijan ja allekirjoittanut sai katkeran pronssin. Rehellisesti sanottuna heikoin TOP-3 pelaajista voitti :(

WTF? Mä hävisin mun ekan pelin jollekki kendojanarille.. Joten oot kyl erehtyny henkilöstä
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Eli heitetään tännekkin: turnauksen voitti joku peluri boxin puolelta. Gendlik vetäsi toisen sijan ja allekirjoittanut sai katkeran pronssin. Rehellisesti sanottuna heikoin TOP-3 pelaajista voitti :(

:p
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

:D Kysyin siltä joka oli 2. ''Oletko Gendlik?'' Vastas mulle ''Olen'' :D Nooh en tiedä :D

ei prkl joku pölliny mun identiteetin :D pitää käydä hakemassa takas. Ja kyl mä varmaa tääl jo leijuisin jos oisin ollu SM-toinen ;)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Eli heitetään tännekkin: turnauksen voitti joku peluri boxin puolelta. Gendlik vetäsi toisen sijan ja allekirjoittanut sai katkeran pronssin. Rehellisesti sanottuna heikoin TOP-3 pelaajista voitti :(

Pelattiinko tämä sitten loppuun yhdellä konsolilla? Vai miten tuo konsolin valinta meni oikein, kun kahta koulukuntaa mukana?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Pelattiinko tämä sitten loppuun yhdellä konsolilla? Vai miten tuo konsolin valinta meni oikein, kun kahta koulukuntaa mukana?

Boxillahan siellä pelattiin, mutta jotta se " ei jäisi ohjaimesta kiinni " , niin tarjolla oli adapterin kautta kiinnitetty ps2 ohjain :) :D
 
Ylös Bottom