Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Jobey:lle lähetetty YV:tä koskien seuraavan kierroksen ottelua. Itselle sopii melkeempä mihin aikaan tahansa huomenna. Ilmotteleppa! :)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

nonii tänää pitäs ottaa 4 kierroksen matsi MZA vasta saas nähä mite käy
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

ne oli sellaset pelit :)

Lezki 2-0 MZA (5-4 rl, 7-1)

se ois mikekkiä seuraavana :)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Millos otetaa?
tota huomenna illalla vois olla parempi mutta tänäänki saattas toimia ku tuut online nii katotaa tarkemmin.. oon ite täällä oottamassa kokoaja nii laita viestiä ja katotaa mite tänää käy
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

LEZKI vs. mikek 0-2 (2-4, 0-2)

Alkaa pikkuhiljaa tää narripelleily kyllästyttää. Ainoastaa yks sankari otti TPS:n jossain kohtaa muuten pelannu narreja vastaan kaikki pelit.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

coivu ei ole vastannut kahteen päivään viesteihin, joten ei oo voitu pelailla. mites tehää??
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

LEZKI vs. mikek 0-2 (2-4, 0-2)

Alkaa pikkuhiljaa tää narripelleily kyllästyttää. Ainoastaa yks sankari otti TPS:n jossain kohtaa muuten pelannu narreja vastaan kaikki pelit.

Sallitko sentään minulle narrit, kun en muulla joukkueella pärjää sinua vastaan? :eek:
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

LEZKI vs. mikek 0-2 (2-4, 0-2)

Alkaa pikkuhiljaa tää narripelleily kyllästyttää. Ainoastaa yks sankari otti TPS:n jossain kohtaa muuten pelannu narreja vastaan kaikki pelit.

Juu no heikot pelaajat korvaa puutteensa joukkueella :) Liveturnauksessa pelattiin vanhimmilla SM-liiga kokoonpanoilla, jossa Jokerit oli paska ja maalissa Järvinen :D Silloin sain pelata HIFK pellejä vastaan Coivua lukuunottamatta :) Eli finaalissa siis kenties vanhimmat kokoonpanot eli ei olisi joukkueella pelaavia taidottomia "wannabegood" pelaajia :)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Sallitko sentään minulle narrit, kun en muulla joukkueella pärjää sinua vastaan? :eek:
Sallin ja onnittelen voitosta :D. No ei, täytyy pitää Rokin kanssa palaveri millä keinoin lähetään narreja kaatamaan. Taas. Jännä kyl noi kokoonpanot, kun "ykkössentteri" Uusikartanokin loukkaantuneena vaikka pelasi koko kauden ilman haavereita. Armia ja Laaksonen merkattu senttereiksi, hohhoijaa.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

coivu ei ole vastannut kahteen päivään viesteihin, joten ei oo voitu pelailla. mites tehää??

Joo pitiki ilmottaa että en jatka enää turneessa, kun lopputurnaukseen pääsin jo. Ollu vähän hässäkkä päällä joten unohdin ilmoittaa asiasta.

Pair4You voisi puolestani ottaa paikkani, koska eihän ketään nyt ilman voittoja jatkoon päästetä ;)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Mä ilmoittaudun vapaaehtoseks ottamaan coivun paikan:D taitaa jäädä haaveeks mutta toivossa on hyvä elää:D
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Olisin myös valmis ottamaan. Olisin pelannut tiukat matsit Coivun kanssa 3. kierroksella, ellei nippeyx olisi vienyt pelejä.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

levakaaryle jo kaadettu, en ehkä oo parhaimillaa sm-liiga jengeil, mut meni liian tiukaks :D
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Voin mä sen Coivun paikan ottaa.
Xsava päättäkööt mitä tehdään.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

No jos ny jonkunlaista päätöstä tähän touhuun et pelit voi jatkua... :S
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Voin mä sen Coivun paikan ottaa.

sori etten ollut ihan aktiivinen, laittakaa privaa jos tällästä tulee :)

coivu jätti homman tähän, niin tosiaan viimeisin vastustaja siitä jatkoon. Eli Pair4You jatkaa. Tein muutokset kaaviossa.
 
Ylös Bottom