Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millos otetaa?ne oli sellaset pelit
Lezki 2-0 MZA (5-4 rl, 7-1)
se ois mikekkiä seuraavana
tota huomenna illalla vois olla parempi mutta tänäänki saattas toimia ku tuut online nii katotaa tarkemmin.. oon ite täällä oottamassa kokoaja nii laita viestiä ja katotaa mite tänää käyMillos otetaa?
LEZKI vs. mikek 0-2 (2-4, 0-2)
Alkaa pikkuhiljaa tää narripelleily kyllästyttää. Ainoastaa yks sankari otti TPS:n jossain kohtaa muuten pelannu narreja vastaan kaikki pelit.
coivu ei ole vastannut kahteen päivään viesteihin, joten ei oo voitu pelailla. mites tehää??
LEZKI vs. mikek 0-2 (2-4, 0-2)
Alkaa pikkuhiljaa tää narripelleily kyllästyttää. Ainoastaa yks sankari otti TPS:n jossain kohtaa muuten pelannu narreja vastaan kaikki pelit.
Sallin ja onnittelen voitosta . No ei, täytyy pitää Rokin kanssa palaveri millä keinoin lähetään narreja kaatamaan. Taas. Jännä kyl noi kokoonpanot, kun "ykkössentteri" Uusikartanokin loukkaantuneena vaikka pelasi koko kauden ilman haavereita. Armia ja Laaksonen merkattu senttereiksi, hohhoijaa.Sallitko sentään minulle narrit, kun en muulla joukkueella pärjää sinua vastaan?
coivu ei ole vastannut kahteen päivään viesteihin, joten ei oo voitu pelailla. mites tehää??
Voin mä sen Coivun paikan ottaa.