Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

No eipä näytä nokian pelurin kanssa tulevan mitään sovittiin ajaksi 16.30 ja jätkä kirjautu ulos 20 min sitten.

Eipä ole kaveria näkynyt.
XShavalla riittää kyllä työnsarkaa näissä.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Mul on GT5rockai vastaan matsi 20. jälkeen...
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

ei oo vieläkään kuulunut Rantade:sta, pääseköhän silti jatkoon??
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

onko siis tietoa siitä että jos se hävinny ei ilmota mittää ni pääseekö voittanu kuitenki jatkoon??? :confused:
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

miten on kun ei saa ollenkaa tohon Mijupaan yhteyttä?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

MIJUPA jos lukee tän ku ei yksityisviestillä saa kiinni niiin lisää LEZKI pleikkarii nii aletaa pelaa.. ootan kone päällä kokoajan
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

honqaaz voitti mustaseiska 2-1 (4-8, 4-2, 0-1)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Eli täällä KFIN:issä nickillä Teppo 95 toimivalle on laitettu viestiä privassa jo eilen, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. PSN tunnusta en tiedä, koska heebon KFIN profiilissa sitä ei lue, ja Teppo95 kokeilin, mutta tuollaista PSN tunnusta ei olekaan.

Mitäs nyt? :(
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

oon laittanu MS12534:lle et laittais ne tulokset tänne mut se ei viissii metkkaa :eek:
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

hävis mulle ni koittaa puottaa mutkin :D

Aloin kierii maassa kun katoin kommenttejasi :D Jätkä ihan paniikissa, täriset kun joku ei ole ilmoittanut :D Jos se ei laita tulosta, se nimenomaan tarkoittaa, että olet laittanut oikean tuloksen kun tämä ei korjaa sitä, vaikka onhan tuo aika kusipäistä, ettei vastaa siis. Mutta kuka sua haluais tiputtaa :D Rauhotus sä ehdit tippua vielä ;)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Laitoin jo xshavalle viestiä, mutta todettakoon että vastustajani sanoi voivansa pelaa vasta klo 24 alkaen, joten noin tunnilla saattaa heittää aikataulusta. Toivottavasti joustoa löytyy. Koitan saada vastustajaa illan mittaan houkuteltua sit pelaamaan kun suinkin tälle käy.

ottelupari: Donkameni - Bluejay
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Aloin kierii maassa kun katoin kommenttejasi :D Jätkä ihan paniikissa, täriset kun joku ei ole ilmoittanut :D Jos se ei laita tulosta, se nimenomaan tarkoittaa, että olet laittanut oikean tuloksen kun tämä ei korjaa sitä, vaikka onhan tuo aika kusipäistä, ettei vastaa siis. Mutta kuka sua haluais tiputtaa :D Rauhotus sä ehdit tippua vielä ;)

katotaas mulla ei ny oikee oo aikaa tippuu mut jos oot ite nii kova ni nähää sitte finaalis (en oikee ite tunne näit sääntöjä ja aattelin et ois perseest tippuu vaik ois voittanu) :D
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

katotaas mulla ei ny oikee oo aikaa tippuu mut jos oot ite nii kova ni nähää sitte finaalis (en oikee ite tunne näit sääntöjä ja aattelin et ois perseest tippuu vaik ois voittanu) :D

En ole tässä onlinessa mukana :) Lähinnä tarkoitin MikekFINiä :D Itse vedän tuolta liveturnauksesta tuonne Itäkeskukseen, tuskin mitään hankaluuksia tulee, en ole vielä ikinä hävinnyt/pelannut tasan NHL11 nettipelejä :D Näkee tuleeko tuolla karsinnoissa ensimmäinen virallinen tahra ->
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Meikäläiset saa vetää turnauksesta vekee, ei yksinkertaisesti ala toimimaan tuo verkkoyhteys jatkuvasti tulee "yhteys vastustajaan katkennut" Kaikki poppakonstit käytetty alkaa usko jo loppumaan. Kaikissa muissa peleissä ja muihin nhl online peleihin kyllä pääsen, mutta Pasi_99 vastaan se ei vaan näytä onnistuvan! Kaikki lataukset ja nettiä käyttävät laitteet ollu pois käytöstä, ps3 liitetty verkkokaapelilla modeemiin on kokeiltu langattomanki. Buuttailtu tosiaan nuo purkit useampaanki otteeseen, mutta ei näytä pelaavan kylläpä suoraan sanottuna v*tuttaa!
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

ei yksinkertaisesti ala toimimaan tuo verkkoyhteys jatkuvasti tulee "yhteys vastustajaan katkennut"
Mulla heittää koko ajan pois EA:n palvelimelta... Ei pystytä pelaa oikee pelejä. Mitäs tehää? Ennen kyllä toiminu mutta tänään ei. Ei varmaa mitenkää voi siirtää huomiselle?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Ihan ehdotuksen jos Saisi siirrettyä tän päivän takarajan huomiselle?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

En ole tässä onlinessa mukana :) Lähinnä tarkoitin MikekFINiä :D Itse vedän tuolta liveturnauksesta tuonne Itäkeskukseen, tuskin mitään hankaluuksia tulee, en ole vielä ikinä hävinnyt/pelannut tasan NHL11 nettipelejä :D Näkee tuleeko tuolla karsinnoissa ensimmäinen virallinen tahra ->
Kaveri yrittää kasata paineita. Kyllä on huono taso jos Ässillä vien karsinnat :D

Ja sitten tulos toiselta kierrokselta: mikekki vs. Spidy#29 2-0 (6-3, 6-4)
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Ihan ehdotuksen jos Saisi siirrettyä tän päivän takarajan huomiselle?

No tämä kyllä ois parempi vaihtoehto ainaki itelle. Oisha se mukava olla peleissä mukana, tottakai. Hyvä etten oo ainut jolla on tämä ongelma!
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Kaveri yrittää kasata paineita. Kyllä on huono taso jos Ässillä vien karsinnat :D

Ja sitten tulos toiselta kierrokselta: mikekki vs. Spidy#29 2-0 (6-3, 6-4)

Psykologista sodankäyntiä ;) Mutta ei sillä väliä millä pelaa :D Itse pelasin NHL10 lähes vain Trashersilla ja silti voittoprosentti oli kun tosissaan pelasin 90 :) Taidosta tää on kiinni ja sillä voitat? Muutoin lottoo vetämään ;)
 
Ylös Bottom