Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

mulle käy tänään 16-> laitoin minard sulle privaa myös

Mites tää poikien peli nyt menee? mulle käy sit huomenna oikeestaa monelta vaan peli ku oikeessa lätkässä meni polvi paskaksi nii nyt on toukokuun alkuu saikkua ettei hätää :D mut tänää vielä nousukarsinta peli käyä kattooo nii oon kotona varmaa joskus 22-23 eli sen jälkee käy... laitan vielä tänään 23.3. 22-23---> 24.3. koko päivä sopii eiku sanoa vaa millon
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Kerkeekö Tekninen ottamaan tänään matsia?:confused:
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Kyllä minä sinua jos 5 tuntia odottelin (16.30-22.00).

Valitettavasti aina ei mene kaikki putkeen elämässä. Uskon tällä kerralla nhlpeluri90noki kertomusta ja jos suinkin mahdollsita, olisi erittäin hyvä että pääsisitte sopuun ja pystyisitte pelin tänään pelaamaan. nhlpeluri90noki pitäisi ottaa tai olla jo ottanut yhteyttä.

Pitäkää minut mukana priva viesteissä, kun sovitte peliaikaa tälle päivälle.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Pitääpä kokeilla tänään tossa 19 aikoihin pasin kanssa uudestaan kun on töistä kotiuduttu. Huutelen sulle pasi sitte PSN:ssä illalla! Toivottavasti tänään toimii sitten niinkuin pitäisikin!
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Yritän tavoittaa pair4youn xshava pelaamme mahdollisiman pian.
Itse olisin valmis jo
Toiv jatkossa pelit pelataa ajallaa
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

levakaaryle laitoin privaa.

Sitten tuli sellainen mieleen kun ei säännöissä lue että onko luodut pelikuviot sallittu? Finaaleissa kun ei porukka niitä kerkiä säätämään niin ois minusta hyvä jos nuo kiellettäisiin. Muutenkin ne jotka noita käyttää on yleensä sellaisia jotka jauhaa vaan sitä samaa kuvioo jonka on luonut ja saa tästä edun, josta ei kuitenkaan sitten hyödy mahdollisessa finaaliturnauksessa mikäli sinne asti yltää.

yhdyn donkan pelikuviot kieltoon.! :cool:
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Sitten tuli sellainen mieleen kun ei säännöissä lue että onko luodut pelikuviot sallittu? Finaaleissa kun ei porukka niitä kerkiä säätämään niin ois minusta hyvä jos nuo kiellettäisiin. Muutenkin ne jotka noita käyttää on yleensä sellaisia jotka jauhaa vaan sitä samaa kuvioo jonka on luonut ja saa tästä edun, josta ei kuitenkaan sitten hyödy mahdollisessa finaaliturnauksessa mikäli sinne asti yltää.

Pahoitteluni taas kerran, etten tähän ole kerennyt vastaamaan. Ja itse en ole NHL 11 pelannut, niin en tiedä kaikkia asetuksia.

Mutta juu luodut pelikuviot eivät ole sallittuja, kirjataan myös sääntöihin. Ei noita live turnauksessakaan pysty käyttämään.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Henkka-123
Laitoin privaa:
Moi, sopisiko sinulle, että pelataan tänään pelejä noin klo 22.00?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Olisi kiva kuulla vähän infoa ennen lauantaita. Onko GameStop informoinut ollenkaan vai ei..?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Coivu - Janne6 2 - 0 ( 3-2, 6-0 )
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Coivu - Janne6 2-0, parempi jatkoon.
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

kuinkas nyt, kun yritin xShavalle Y-viestiä tyrkätä, mutta vastausta ei tullut. Eli tilanne on tämä: Maanantaina pelasin pelin Martti93 vastaan, joka päättyi minun voittooni 12-3, ja martti halusi, että seuraavat pelit pelattaisiin huomenna, eli tiistaina. Ajan kohdaksi valittiin klo 20 ( melko myöhäiseltä tuo minusta vaikutti, mutta enpä tullut sitten sanoneeksi mitään. ) Martti tuli ja aloitimme pelin, mutta peli oli laginen kuin crysis tällä rupu koneella. Sain tehtyä yhden maalin, mutta peli piti keskeyttää liiallisen lagin vuoksi. Vaihdoimme hostia, ja jatkoimme samasta tilanteesta, ja keskeytimme ottelun jälleen lagin vuoksi, tällä kertaa tilanne oli 4-1 minun hyväkseni. Päätin käynnistää modeemin uusiksi, ja sitten jälleen vaihdoimme hostia, tsekkasin varmuuden varalta kaksi kertaa ettei kukaan käyttänyt tietokoneita ( kaikki sammuksissa, siis tietokoneet ) ja aloitimme pelin, jossa martti sai toisen erän alussa yhden maalin, ja tokan erän keskivaiheilla, ea nakkasi martin ulos serveristää, eli peli keskeytyi tilanteeseen 1-0 martin hyväksi. Mitä siis teemme, koska olemme saaneet vain yhden pelin pelattua loppuun asti?
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

Mites tää poikien peli nyt menee? mulle käy sit huomenna oikeestaa monelta vaan peli ku oikeessa lätkässä meni polvi paskaksi nii nyt on toukokuun alkuu saikkua ettei hätää :D mut tänää vielä nousukarsinta peli käyä kattooo nii oon kotona varmaa joskus 22-23 eli sen jälkee käy... laitan vielä tänään 23.3. 22-23---> 24.3. koko päivä sopii eiku sanoa vaa millon

jos saadaan pelattua/pääsen jatkoon niin tuo ilta aika käy hyvin ja huomenna taas 16-> linjoilla jos ei illalla onnaa jostain syystä... nyt vaan pitäs saada minardilta tietoo et kerkeekö pelaa millon ja se PSN tunnus...
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

kuinkas nyt, kun yritin xShavalle Y-viestiä tyrkätä, mutta vastausta ei tullut. Eli tilanne on tämä: Maanantaina pelasin pelin Martti93 vastaan, joka päättyi minun voittooni 12-3, ja martti halusi, että seuraavat pelit pelattaisiin huomenna, eli tiistaina. Ajan kohdaksi valittiin klo 20 ( melko myöhäiseltä tuo minusta vaikutti, mutta enpä tullut sitten sanoneeksi mitään. ) Martti tuli ja aloitimme pelin, mutta peli oli laginen kuin crysis tällä rupu koneella. Sain tehtyä yhden maalin, mutta peli piti keskeyttää liiallisen lagin vuoksi. Vaihdoimme hostia, ja jatkoimme samasta tilanteesta, ja keskeytimme ottelun jälleen lagin vuoksi, tällä kertaa tilanne oli 4-1 minun hyväkseni. Päätin käynnistää modeemin uusiksi, ja sitten jälleen vaihdoimme hostia, tsekkasin varmuuden varalta kaksi kertaa ettei kukaan käyttänyt tietokoneita ( kaikki sammuksissa, siis tietokoneet ) ja aloitimme pelin, jossa martti sai toisen erän alussa yhden maalin, ja tokan erän keskivaiheilla, ea nakkasi martin ulos serveristää, eli peli keskeytyi tilanteeseen 1-0 martin hyväksi. Mitä siis teemme, koska olemme saaneet vain yhden pelin pelattua loppuun asti?

xShava sano et pelataa tänää loppuu. koska sulle käy? mulla koko päivä aikaa
 
Vastaus: Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)

heimoveli - ale _012 2-0 (5-0, 4-3), heimoveli jatkoon.
 
Ylös Bottom