Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostamassa boxin - muutama kysymys

Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Jos pistän X360:sen tietokoneen näyttöön kiinni DVI-HDMI kaapelilla onko mitenkään mahdollista saada äänet X360:stä erillisiin kauttimiin?
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Xbox 360 jonka ostin jo muttei ole tullut vielä, niin pakettiin kuului kaukosäädinkin. Mitä sillä oikein tekee? Pyörittääkö Xbox 360 normaaleja DVD-elokuvia ilman minkäänlaisia lisäasemia?
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Xbox 360 jonka ostin jo muttei ole tullut vielä, niin pakettiin kuului kaukosäädinkin. Mitä sillä oikein tekee? Pyörittääkö Xbox 360 normaaleja DVD-elokuvia ilman minkäänlaisia lisäasemia?
Yeah, dude!
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Monelleko ohjaimelle on paikka Xbox 360:ssä?

Voiko Xbox 360:tä pelata esim. kolme samalta ruudulta eli onko Boxille olemassa ns "multitapia"?

Onko Arcadea Falconeina ja HDMI:nä?
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Monelleko ohjaimelle on paikka Xbox 360:ssä?

Onko Arcadea Falconeina ja HDMI:nä?

4 langatonta ja 2(+1) langallista ohjainta. Samaan aikaan voi olla kiinni 4 ohjainta siis.

Arcadea löytyy Falcon HDMI:nä.
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Vastus voi olla jo jossain mutta kysympä nyt kun pikaisen etsinnän jälkeen en vastausta löytänyt. Eli:

Onko arcade ja pro mallilla muuta eroa kuin kovo??
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Vastus voi olla jo jossain mutta kysympä nyt kun pikaisen etsinnän jälkeen en vastausta löytänyt. Eli:

Onko arcade ja pro mallilla muuta eroa kuin kovo??

Onhan niissä jotain pieniä mutta tuo kovon puuttuminenko ei muka ole tarpeeksi suuri ero etteikö välisummaa maksaisi? Oo
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

No onko joku siitä puhunut.. Kun mulla on jo(vaihdossa tullu) arcade ja siinä 20gb kovo niin mitä eroa siinä on muka vielä prohon?? Itse en huomaa ainakaan mitn ja siinä on hdmi ja falcon niin eikö se periaatteessa ole nyt parempi kuin joku vanha pro???
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

No onko joku siitä puhunut.. Kun mulla on jo(vaihdossa tullu) arcade ja siinä 20gb kovo niin mitä eroa siinä on muka vielä prohon?? Itse en huomaa ainakaan mitn ja siinä on hdmi ja falcon niin eikö se periaatteessa ole nyt parempi kuin joku vanha pro???

onon
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Sä missaat nyt Premiumin sisältämän 'kromatun' levykelkan etureunan. :p

:D


Ei kun olen myymässä tota ja kaupat jo melki selvät niin sit sanokin etten osta kun se on arcade, proota olen ostamassa. No juu. Yritin kyllä selittää.
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Aikeissa lunastaa Xbox 360, olisin kysellyt tarvitseeko tuota kovalevyä aivan kaikkeen verkossa pelaamiseen, esim. auto- tai urheilupelit? Onko pelikohtaista, että jossain vaiheessa voi käydä kylmät kun peli vaatisi kovalevyn? Konsoli tulee pääosin yksinpeliin, perus NFL, FIFA, Motorstorm, GTA yms., vaikea sanoa tuleeko edes käytettyä Liveä pahemmin. Kuitenkin kuville ja musiikille on omat vehkeet, joten mietityttää ylimääräinen 90e satsaus. 256mb muistikortti varmaan riittää johonkin asti jos kokonaisuudessaan tulee pyöriteltyä 4-6 peliä. Olen kiitollinen pikaisista mielipiteistä!
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Aikeissa lunastaa Xbox 360, olisin kysellyt tarvitseeko tuota kovalevyä aivan kaikkeen verkossa pelaamiseen, esim. auto- tai urheilupelit?

Kiintolevy ei ole ehdottoman pakollinen kuin muutamassa pelissä, ja niissä tämä vaatimus on kyllä mainittu pelin tiedoissa. Pääsääntöisesti kiintolevy ei ole pakollinen verkkopeleissä ja muutaman pelin tallennukset kerrallaan mahtuvat kyllä muistikortille ihan hyvin.

Kiintolevytön pelaaminen on kuitenkin mielestäni melkoista kitkuttelua ja saattaa merkitä esim. pidempiä latausaikoja. Jos aiot liittää konsolisi verkkoon, kiintolevyttömältä jää Liven potentiaalista suuri osa käyttämättä, kun muistikortille ei kovin paljoa latailla päivityksiä ja lisäsisältöä peleihin, demoja, videoita tai muutakaan tauhkaa.

Ei se kiintolevy siis välttämätön ole, mutta erittäin suositeltava hankinta silti.
 
Vastaus: Ostamassa boxin - muutama kysymys

Aikeissa lunastaa Xbox 360, olisin kysellyt tarvitseeko tuota kovalevyä aivan kaikkeen verkossa pelaamiseen, esim. auto- tai urheilupelit? Onko pelikohtaista, että jossain vaiheessa voi käydä kylmät kun peli vaatisi kovalevyn? Konsoli tulee pääosin yksinpeliin, perus NFL, FIFA, Motorstorm, GTA yms., vaikea sanoa tuleeko edes käytettyä Liveä pahemmin. Kuitenkin kuville ja musiikille on omat vehkeet, joten mietityttää ylimääräinen 90e satsaus. 256mb muistikortti varmaan riittää johonkin asti jos kokonaisuudessaan tulee pyöriteltyä 4-6 peliä. Olen kiitollinen pikaisista mielipiteistä!
Itse mietin juuri samanlaista hankintaa. Livellä ei tee mitään, jos verkkopelit eivät vain kiinnosta ja kaikkiahan ne eivät kiinnosta. Autopeleistä tulee nyt mieleen, että uusin Burnout: Paradise vaatineen kovalevy toimiakseen. Ja jalkapallopeleistä tulee mieleen, että Football manager-sarja joskus vaati sitä. En tiedä tosin nykyisintä tilannetta. Mutta Microsoftin omat sarjat toiminevat ilman kiintolevyjä (PGR,Forza) ja EA:n urheilupelit pyörivät myös pelkän muistikortin varassa.

Motorstormia pelataksesi joutuisit valitettavasti hankkimaan pleikkarin, mutta pysytään suosiolla pienemässä budjetissa kun sen hinnanalennus antaa odottaa itseään ensi vuoteen...
 
Ylös Bottom