Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostamassa DC:tä - lisää tietoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azul
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

Azul

Guest
Elikkä kiinnostuksena on ostaa DC. ymmärsin että toimivien laitteiden (ei viitti viallista ostaa :) ) kannattava hinta liikkuu siinä 75e ja VMU olis jotain 20e .. jne

no kuitenki suurin ongelma on että, ne joilla DC on, eivät siitä luovu ku haulikon kanssa neuvotellessa.. eli mistä voisi ostaa ilman väkivaltaa tarvittavat laitteet? Myös kiinnostusta ostaa dc-näppäimistö ja dc-hiiri, ymmärtääkseni on olemassa,

Tilaa osooitteesta www.amazon.co.uk Ultimate Dreamcast Pack. Tulee halvemmaksi. Se sisältää konsolin, 3 peliä ja VMU:n.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chrono
Tilaa osooitteesta www.amazon.co.uk Ultimate Dreamcast Pack.
luottokortittomuus voi rajoittaa ulkomaanostoja..
lainattu suoraan www.amazon.co.uk
Dreamcast Ultimate Pack, Includes: MSR, Jet Set Radio, Virtua Fighter 3 and Visual Memory Unit.

Availability: We are currently unable to offer this item. It may be out of stock at the manufacturer. If you would like to purchase this item, we recommend that you occasionally check this page to see if it has become available.

DC:tä halvalla

Tsekkaa Huuto.Net (http://www.huuto.net) ja sieltä Pelit/Dreamcast osio. Saattaa saada hyvinkin halvalla. Itse ostin omani reilulla 500 mk:lla, enkä ole katunut sekuntiakaan. Ehdottomasti paras konsolini, jos mitataan sillä pelattua aikaa.:D

Osta Azul ihmeessä DC! Et tule katumaan! Niitä saa jo todella halvalla ja pelit ovat todella laadukkaita!

Tsekkaa muuten DCFinin etusivulta juttuja! Sieltä löydät mm. erikoisohjaimista testiä. Tottamaar DC:lle näppis ja hiiri löytyy! Myös pelien yhteensopivuuslista on siellä, sieltä näet mitkä pelit hyödyntävät mitäkin härveleitä.

Suosittelen että hankit koneen lisäksi mahdollisimman monta lisäohjainta, jos vain kaveripiiriä riittää. Mm. Virtua Tennis -pelit nelinpeleinä ovat eliittien parhaimmistoa!

Ja suosittelen myös vähintään kahta VMU:ta. Niitä tallennuksia tulee herkästi aika paljon kun on NIIIN paljon hyviä pelejä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Osta Azul ihmeessä DC! Et tule katumaan! Niitä saa jo todella halvalla ja pelit ovat todella laadukkaita!
voin sanoa että en tarvi "mainospuheita". Olen yrittäny hankkia DC:tä jo useamman vuoden ajan, ei vain ole ollut aina varallisuutta aikaisemmin, että konsolin olisi voinut ostaa.. asia sitte tuli taas ajankohtaiseksi, ku konsolin voisi ostaa ja satuin tulemään KonsoliFIN:n sivulle :)

Azul - katsastapa tämä linkki:

http://www.game.uk.com/review.asp?tab=dc&rev_id=900201

Ei olisi kallis kone. Tuolta Gamelta olen tilannut tavaraa paljonkin, toimituskulut 8.5£, kuriiri kuljettaa, toimitusaika 2-7 päivää.

Kiinnostaako? Tuossa tulee UK-plugi, eli verkkojohtoon on hommattava täältä sopiva pää/adapteri tai käytettävä PSX:n, omplelukoneen tai partakoneen virtajohtoa ;)

Luottokortiton? Ei huolta, olen lainannut omaani (elikkäs toiminut välirahoittajana) kymmenissä kaupoissa jo, joten yksi kauppa lisää ei tunnu missään -> ota yhteyttä vaikkapa privaattiviestillä.

Jonkun korvauksen voisin ottaa, kun noinkin suuresta kaupasta on kyse (50£+pk.).

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Azul - katsastapa tämä linkki:

http://www.game.uk.com/review.asp?tab=dc&rev_id=900201

Ei olisi kallis kone. Tuolta Gamelta olen tilannut tavaraa paljonkin, toimituskulut 8.5£, kuriiri kuljettaa, toimitusaika 2-7 päivää.

Kiinnostaako? Tuossa tulee UK-plugi, eli verkkojohtoon on hommattava täältä sopiva pää/adapteri tai käytettävä PSX:n, omplelukoneen tai partakoneen virtajohtoa ;)

Luottokortiton? Ei huolta, olen lainannut omaani (elikkäs toiminut välirahoittajana) kymmenissä kaupoissa jo, joten yksi kauppa lisää ei tunnu missään -> ota yhteyttä vaikkapa privaattiviestillä.

Jonkun korvauksen voisin ottaa, kun noinkin suuresta kaupasta on kyse (50£+pk.).

-=Pacdam=-

Jos tilaatte tuolta niin voisin ehkä tulla mukaan jos sopii? Shenmue 2 pitäisi hommata..

Myöhäistä ainakin tällä kertaa - tilaus taas vetämässä ja postikulujen jakajia ei ilmaantunut, joten itselle tylyt 8.5£ kuluja muutamasta pelistä. Ensi kerralla sitten, eikähän tuolta taas
kesäkuun alussa ole tilaamista, kun luottokorttilaskutuskausi vaihtuu ...

-=Pacdam=-

Minäkin olen ajattelut hankkia dreamcastin ja nyt huuto netistä sitä yritän kovalla työllä hankkiakin:D

itselläni on vain nintendon koneita(cubekin)
(saturnia ja msx2:sta olen myymässä huuto netissä eteenpäin)

mutta dreamcastiin palatakseni itseäni kiinnostaa shen mue 1 ja 2,headhunter näin aluksi=).

Ylös Bottom