Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostan pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laatap
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sorry, mulla on jo monta tuon tyyppistä autopeliä. ColinMc Rae 3 vois kiinnostaa, + etenkin yleisurheilu+ talvikisapelit (ei kuitenkaan lumilauta tai jääkiekkopelit)

Myös Splintell Cell kiinnostaa...
Kiitos tarjouksesta, hinta on ok.

terv laatap

MIkäs peli tuo THPS3 on?? kun en oikein tunne noita lyhenteitä. Entäs millanen peli on The Thing, onko se räiskintä peli vai? Se vois kyllä kiinnostaa. Amped minulla jo on ja en oikein noista lautailupeleistä innostu.

Kiitos tiedoista, itse kun olen vasta xboxin hankkinut, niin en ole vielä oikein perillä noista pelien nimistä. Sorry, mutta nuo lautailu+skeittipelit ei oikein iske, kun olen sen iän jo 15 v sitten ohittanut. Kiitos kuitenkin tarjouksesta.

Tarjolla olisi Jet Set Radio Future, Mad Dash ja Madden NFL 2003.
Jet Set Radio Future on rullaluistelu-sprayijaus peli, ei välttämättä kaikille mieleinen. 40
Mad Dash on kilpajuoksu peli jossa paahdetaan humoristisilla ötököillä kilpaa joko vastakkain tai yksin, enemmän lapsille kuin aikuisille.30
Madden NFL 2003 on taas Jenkkifutista. 45

Kaikki luonnollisesti hyvä kuntoisia enkä oman mielenkiintoni takia ole niitä hirveästi pelannut.

Vaihto johonkin muuhun peliin voisi myös onnistua...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatap
Ostan XBOX pelejä (max 40). Erityisesti kiinnostaa lapsille sopivat + urheilupelit.:cool:

Ylös Bottom