ostan x boksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jack2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
x-box

Mulla voisi olla myynnissä x-box jos vaan tarjotaan tarpeeksi euroja, paketti sisältää kaksi ohjainta + pelit Dead or alive3, Oddworlt munchs oddysee, Rallisport Challenge, Buffy the vampire slayer ja Splinter cellin. niin ja ompa vielä dvd kit sarjakin.

x-box

Unohdin mainita, että mukaan tulee rgb-kaapeli jossa optinen äänilähtö. Vermeet maksavat uutena 520-600 joten aattelin että oisko 360 hyvä hinta. Konsolilla pelattu todella vähän, Halo kerran läpi ja hieman Splinter Celiä muut ovat lähinnä pölyttyneet hyllyssä

Re: x-box

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan samvirta
Unohdin mainita, että mukaan tulee rgb-kaapeli jossa optinen äänilähtö. Vermeet maksavat uutena 520-600 joten aattelin että oisko 360 hyvä hinta. Konsolilla pelattu todella vähän, Halo kerran läpi ja hieman Splinter Celiä muut ovat lähinnä pölyttyneet hyllyssä

Ai siis Halokin tulee pakettiin ja nämä Buffy, Oddworld jne.? No silloinhan se on prkleen hyvä paketti koska Halo on aika hyvä peli mutta liian helppo Legendary-tasollakin:rolleyes:

Halo ei ole enää mulla, muut jotka luettelin ovat kyllä. Missä päin asustelet, Itse olen Viitasaarelta. Maksatko etukäteen vai haluatko postiennakolla?

minkä ihmeen takia nuo kännykkä numerot sensuroidaan, ei ymmärrä. jos sen haluaa näkyviin niin mikäs siinä.

Ylös Bottom