Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostanko pelin X vai Y?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PieceOfHeart
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Nyt Yyn lisäksi mukaan tulee myös Zeta.
Eli. Ostanko X) Mario party 8 Y) SSB:B vai Z)Mario kart?
Tuohon vielä pientä lisäystä: mikä noista olis parhain poika/perhe-porukalla pelattavaksi?
Ja jos nopeesti (parissa päivässä) sais vastauksen. Kiitos jo etukäteen.

Itsekin kallistuisin Kartin puolelle. Siihen pääsee helposti mukaan ja sopii aikalailla kaikille. Brawlikin on hyvä valinta, mutta en usko, että perheporukka pääsee niin hyvin siihen mukaan kuin Karttiin.
 
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Nyt itsekkin kahden vaiheilla olen.

A) Tiger 10
B) Grand Slam tennis
C) Musta hevonen

Eli kysely sen takia koska todennäköisesti wiin änäri myöhästyy ja olin varautunut ostamaan sen. Nyt tartteis paikkailla kuukauden ajan änäriä..
 
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Nyt itsekkin kahden vaiheilla olen.

A) Tiger 10
B) Grand Slam tennis
C) Musta hevonen

Eli kysely sen takia koska todennäköisesti wiin änäri myöhästyy ja olin varautunut ostamaan sen. Nyt tartteis paikkailla kuukauden ajan änäriä..

Oletko My Life as a Darklordia kokeillut? Mukavasti pelattavaa ja erityylinen kuin My Life as a King. Joskus kuitenkin ärsyttävän vaikea, mutta kympin hinta WiiWaressa ei ole paha lainkaan.
 
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Oletko My Life as a Darklordia kokeillut? Mukavasti pelattavaa ja erityylinen kuin My Life as a King. Joskus kuitenkin ärsyttävän vaikea, mutta kympin hinta WiiWaressa ei ole paha lainkaan.

En ole ladannut, ei tower defence pelit genrenä kiinnosta. Mutta hyvä ehdotus kaikesta huolimatta.
 
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Tennis vaatii varmaan enemmän taitoa kuin Golf ja Golffia voi pelata moninpelinä yhdellä motionplus palikalla.
 
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Tennis vaatii varmaan enemmän taitoa kuin Golf ja Golffia voi pelata moninpelinä yhdellä motionplus palikalla.

Aika hankala peli oli Tiger Woods 07 enkä usko että 10 olisi sen helpompi. Vaaka taitaa kallistua nyt tigeriin, jos siis änäriä ei perjantaina kauppoihin saavu.

On muuten Tiikerillä aika kohtalaisen kova keskiarvo ja hyvä arvostelusuora:
Tiger Woods PGA Tour 10 (wii) reviews at Metacritic.com

Konrollit toimii ja paljon hyviä pelimuotoja messissä sekä toimiva nettipeli, väittää arvostelut. Nuo kommentit on minulle arvosanoja tärkeämpiä :)
 
Vastaus: Ostanko pelin X vai Y?

Tiger 07 saattaa olla sen tähden vaikea jos siinä joutuu tappelemaan kontrollien logiikkaa vastaan kun ei ole Motionplussaa. Tiikeri 10 MotionPlussalla niin ohjaus sujuu kuin tanssi. Uramoodi on kyllä vaikea ja haastava, että se vaatii harjoittelua. Mutta sellaista tunnetta ei tule että peli olisi jotenkin epäreilu.
 
Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

Kumpi noista kannattaisi ostaa ensiksi vai onko kumpikaan noista omistamisen arvoinen yleensä? Alunperin ajattelin, että kaksi muuta plus nuo vasta jouluksi kun ei nyt ole erityistä pakkoa saada ja eipä se joulu nyt enää älyttömän kaukana ole vaikka jonkun verran kyllä sitä aikaa on.

Nyt kuitenkin tulin tulokseen, että voisi noista toisen ostaa jo ennen joulua niin ei tulisi sitten liikaa jouluksi. Kaksi muuta kuitenkin on jo käytännössä varmaa joulupeliä.

Lähdetään nyt siitä, että onko tuo Wiin Punch-Out!! ja Metroid Prime 3 ostamisen arvoisia pelejä ylipäätään? Kannattaako kumpaankaan rahojaan laittaa ylipäätään? Jos kannattaa molemmat, kumpi ensiksi, toisin sanoen kumpi parempi peli?

Ja korostan nyt sitä, että haluan mahdollisesti vain tuon pelkän Metroid Prime 3:n eli juuri ilmestyneestä Trilogysta en itse välitä vaikka kuinka saisi samaan hintaan kaksi muutakin.

Ainakin Prismassa täällä näytti Metroid Prime 3 olevan ihan alkuperäinen hyllyssä. En tiedä onko se vähän harvinaisuus nykyään uutena, että kannattaisi nopeasti käydä ostamassa jos meinaa. Mietin vain, että lopettaavatkohan pelkän kolmosen valmistamisen nyt kun Trilogy julkaistiin.
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

Tuota Metroid prime 3:sta näkyi olevan Turun stockmannilla hintaan 14,50e joku päivä sitten. Ei mielestäni paha hinta kyseisestä pelistä, vaikkei se sen kalliimpi taida enää missään olla. Itse pelin ainakin ostaisin tuohon hintaan jollei sitä jo sattuisi olemaan.
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

Tuota Metroid prime 3:sta näkyi olevan Turun stockmannilla hintaan 14,50e joku päivä sitten. Ei mielestäni paha hinta kyseisestä pelistä, vaikkei se sen kalliimpi taida enää missään olla.

onko se metroid prime 3 (metroid prime 3 ja wii punch-out) noista kahdesta parempi pelinä?

anttilassa joskus näin ja oli vähän mielessä ostaa kun 40€ mutta jäi kuitenki enkä tiedä löytyykö enää ja tuolla prismassa 50€.
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

Punch-Outia saa nyt CDonin tarjouksesta ruotsikansilla 17,95 + 2,95 postikuluja (yksinään tilattuna 20,90) joten ehkä se kannattaa hankkia tuolla hinnalla. Metroid Prime 3:a saa halvalla varmasti vielä joulunakin, pelejä tuntuu olevan isot kasat lojumassa Trilogyn julkaisun jälkeen eikä niille varmaan hirveästi kysyntää ole.

Molemmat hyviä pelejä, Punch-out ehkä lyhytikäisempi arcade-tyylinen kokemus.

MP3:n suhteen kannattaa muistaa, että jos haluat vaihdella tokeneja muiden pelaajien kanssa, löytyy Trilogylle varmaan enemmän pelaajia nykyään. Kokoelman tokenit ja tallennukset eivät ole yhteensopivia yksittäisen MP3:n kanssa. Toisaalta tämä toimii myös toisin päin jos kavereillasi on alkuperäistä MP3:a.
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

onko se metroid prime 3 (metroid prime 3 ja wii punch-out) noista kahdesta parempi pelinä?

anttilassa joskus näin ja oli vähän mielessä ostaa kun 40€ mutta jäi kuitenki enkä tiedä löytyykö enää ja tuolla prismassa 50€.

Tuohon en voi sanoa mitään, kun en ole koskaan pelannut wiin punch-outtia.
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

Metroid Prime 3:a saa halvalla varmasti vielä joulunakin, pelejä tuntuu olevan isot kasat lojumassa Trilogyn julkaisun jälkeen eikä niille varmaan hirveästi kysyntää ole.

No jaa. Siellä taisi olla kolme kappaletta hyllyssä peliä vai kaksi. en tiedä onko se iso kasa. ja jouluun on kuitenkin sen verran pitkä aika, että helposti joku tai jotkut voi ostaa ne siitä pois kun ovat vielä näkösällä siinä.



joissain arvosteluissa mm. pelit-lehti antoi vähän heikommat pisteet metroid prime 3:lla kuin odotettiin vaikka 87 tulikin niin enemmän odotettiin. ainakin itse odotin. peli on silti ihan ostamisen arvoinen?


punch-out!!:ia lehti rankaisi sitäkin enemmän antamalla vain 77 pistettä. tämäkin peli silti kannattaa ostaa?
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

No jaa. Siellä taisi olla kolme kappaletta hyllyssä peliä vai kaksi. en tiedä onko se iso kasa. ja jouluun on kuitenkin sen verran pitkä aika, että helposti joku tai jotkut voi ostaa ne siitä pois kun ovat vielä näkösällä siinä.

joissain arvosteluissa mm. pelit-lehti antoi vähän heikommat pisteet metroid prime 3:lla kuin odotettiin vaikka 87 tulikin niin enemmän odotettiin. ainakin itse odotin. peli on silti ihan ostamisen arvoinen?

punch-out!!:ia lehti rankaisi sitäkin enemmän antamalla vain 77 pistettä. tämäkin peli silti kannattaa ostaa?

Vähän katselee netistä ja muualta niin Prime 3:a löytyy kyllä halvalla, Punch-outia harvemmin.

Toki voisin suositella sinulle lukuisia muita pelejä mutta kysyit juuri näistä nimenomaisista. Kyllä, molemmat ovat hyviä pelejä. Kokeile itse äläkä tuijota arvosteluja.
 
Vastaus: Metroid Prime 3 vai Punch-Out!!?

päädyin tuohon metroid prime 3:n. tilasin sen. eli punch out!! (jos se nyt ostamisen arvoinen on) jouluksi ja ne kaksi muuta peliä. neljä peliä tuntuisi vähän kohtuuttomalta jouluna, ei niihin ehdi perehtyä. kolme menettelee.

tämä metroid prime 3 -peli kyllä kerran jo ollut minulla periaatteessa, mutta palautin sen lähinnä pelit-lehden huonon arvostelun takia. ehkä se palautus oli virhe jälkikäteen ajateltuna. toivon mukaan. ehkä otin arvostelun pisteet ja arvostelun vähän liian kirjaimellisesti vaikka kyllä siitäkin on todisteita, että lehden arvostelut tietävätkin oikeasti mikä peli erinomainen ja mikä ei ole.

kysyntä tällä metroid prime 3 -pelillä ei ole tainnut mikään kovin erikoinen olla, koska kyseisen kaupan valikoimasta mistä sen ensiksi tilasin sitä ei enää hetkeen ole ollut.

haluan kuitenkin sen ihan kaikista alkuperäisimmän version pelistä mikä minulla silloin hetken oli julkaisun aikoihin, mutta muita versioita siitä ei taida olla olemassakaan vaan nyt kaupassa olevat on identtisiä julkaisupäivän pelien kanssa? vai?
 
Ylös Bottom