Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostatko PSP:n 1.9.2005

Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Woo me ollaan samixii!!!!11 Mäki ostin 17.9 mulla oli rippi konfirmaatio.
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Ceramic wihte PSP:ssä ei sitten näköjään enää ole läpinäkyvät nuoli- ja O, X,.... näppäimet.
Ei se olekkaan enää niin hienon näköinen kun mitä aiemmin, perus musta on tyylikkäämpi.
Ne läpinäkyvät napit ainakin minusta tekee paljon ulkonäölle :)
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Sarnath sanoi:
No niin. Tuli pistettyä kone tilaukseen viime viikon perjantaina ja tällä viikolla pääsenkin sitten jo pelaamaan! JEE!

Miun PSP on lähetysseurannan mukaan jumittanut logistiikkakeskukseen :( Tulis nyt.
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

juupajaapa sanoi:
Ceramic wihte PSP:ssä ei sitten näköjään enää ole läpinäkyvät nuoli- ja O, X,.... näppäimet.
Ei se olekkaan enää niin hienon näköinen kun mitä aiemmin, perus musta on tyylikkäämpi.
Ne läpinäkyvät napit ainakin minusta tekee paljon ulkonäölle :)
Jep, näinpä näyttäisi olevan. Esim. pari viestiä takaperin laittamassani valkoisessa GT4-mallissa, jota esiteltiin PSP:n julkaisussa Japanissa, oli vielä läpinäkyvät nappulat.
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Lastsoul sanoi:
Julkasuhetkellä PSP kiinnosti vain lievästi. Asenne mokomaa kapulaa kohtaan oli "ostan varmana kun ekat megapelit tulee". Näin siinä sitten kuitenkin kävi, että äsken lähti PSP tilaukseen Wipeoutin säestämänä.

Maahantuojahan voi lähettää provikat mulle, enhän mä sitä sulle kovin montaa kuukautta hehkuttanutkaan ;)

Tuo GT4-valkoinen on ainut, mitä voisi teoriassa edes harkita oman tilalle. "PSP:n saa minkä värisenä vain, kunhan se on musta." - vähän houkuttaa hankkia se Logitechin mikäikinä Playgearsolid-kotelo, jotta siihen saisi värkkäillä printterin kanssa kivat kuoret, en millään viitsisi PSP:tä pistää menemään mustesuihkun läpi :D
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Mulla ompi tuo Playgear kotelo. On muuten loistava. :) Back to topic
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

designed sanoi:
Maahantuojahan voi lähettää provikat mulle, enhän mä sitä sulle kovin montaa kuukautta hehkuttanutkaan ;)

Tuo GT4-valkoinen on ainut, mitä voisi teoriassa edes harkita oman tilalle. "PSP:n saa minkä värisenä vain, kunhan se on musta." - vähän houkuttaa hankkia se Logitechin mikäikinä Playgearsolid-kotelo, jotta siihen saisi värkkäillä printterin kanssa kivat kuoret, en millään viitsisi PSP:tä pistää menemään mustesuihkun läpi :D

Pistin privana tilinumeroni, saat korvata aiheuttamasi rahalliset menetykset.

"Henkiset nautinnot" (niin siis PSP tietysti, muusta ei puhuta) eivät kompensoi mitään ;)
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Jee. Saan PSP:n tuossa lokakuun paikkeilla :)
(toivottavasti juuri sopivasti Gta:Lcs:n julkaisun paikkeilla :rolleyes: )
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Tuskin olen ainoa jonka hankintaa jarruttaa loppuvuoden uudet laitejulkistukset sekä aika köykäiset julkkaripelit, lukuunottamatta Luminessia. Ehkä sitten kun pleikkari kolmosen ja psp:n yhteistyökuvioista on paremmat tiedot ja uudet megaluokan pelit ovat markkinoilla. Muuten itse laite on mitä houkuttelevin.
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Kannattaiskohan hakea cittarista toi value packki ku näytti olevan elektroniikka -10%:n halvennuksessa ja se koski myös psp:tä, joten hinnaksi jäisi ~260. Ei vissiin suomesta juuri halvemalla saa mistään...
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Suomen halvin hankintapaikka taitaa olla edelleen EB Games, jossa PSP value pack kustantaa 250 €.
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Koska "joulu on taas" niin tottakai se nyt pitänee saada joululahjaksi, että sitä odotellessa :D
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Laitampa nyt tähän kyssärin tietäville, vaikka voi olla tyhmä kysymys. Onko PSP myynnissä myös Kiinassa jo? Eli saako sitä sieltä ostettua :rolleyes:
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

XShava sanoi:
Laitampa nyt tähän kyssärin tietäville, vaikka voi olla tyhmä kysymys. Onko PSP myynnissä myös Kiinassa jo? Eli saako sitä sieltä ostettua :rolleyes:
Kyllä Pekingissä ainakin näin noita kaupoissa, paljon oli pelejäkin ja muuta tauhkaa, mutta hinnat eivät olleet kiinalaisen halvat. Tosin mulla oli PSP völjyssä, joten en ollut kiinnostunut muista kuin peleistä...
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

Olemme perheen kanssa lähdössä ensi sunnuntaina Teneriffalle Los Cristianosiin. Läheisiä isompia paikkoja ovat Puerto de la Cruz ja Playa de las Américas joissa kuulemma on paljon elektroniikkaa myyviä liikkeitä. Kuulin myös että elektroniikka on, taikka ainakin on ollut, siellä varsin edullista niin tuli mieleeni että jospa sieltä hankkisi PSP:n...

Onko täällä tietoa seudun hintatasosta PSP:n suhteen? Entä muita vinkkejä taikka huomioon otettavia seikkoja mikäli päätän hankkia PSP:n juuri Teneriffalta?
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

jkh sanoi:
Olemme perheen kanssa lähdössä ensi sunnuntaina Teneriffalle Los Cristianosiin. Läheisiä isompia paikkoja ovat Puerto de la Cruz ja Playa de las Américas joissa kuulemma on paljon elektroniikkaa myyviä liikkeitä. Kuulin myös että elektroniikka on, taikka ainakin on ollut, siellä varsin edullista niin tuli mieleeni että jospa sieltä hankkisi PSP:n...

Onko täällä tietoa seudun hintatasosta PSP:n suhteen? Entä muita vinkkejä taikka huomioon otettavia seikkoja mikäli päätän hankkia PSP:n juuri Teneriffalta?

Kaksi vuotta sitten olin lomamatkalla Playa de las Americasissa ja katselin hintatasoa lähinnä PS2:n kannalta. Tuolloin hinnat olivat samaa tasoa kuin täälläkin. Rahallisesti merkittäviä ostoksia ei ehkä kannata tehdä aivan pienimmistä sivukatujen puljuista, sillä huijatuksi tulemisen riski on kohtalainen. Mm. joidenkin videokameroiden hinnat olivat epäilyttävän alhaisia, mikä sai kyllä epäilemään liiketoimien laillisuutta. Tunnetusti suurin osa esim. Game Boy -peleistä ovat piraatteja (näin ainakin 2 vuotta sitten).
 
Vastaus: Ostatko PSP:n 1.9.2005

jkh sanoi:
Olemme perheen kanssa lähdössä ensi sunnuntaina Teneriffalle Los Cristianosiin. Läheisiä isompia paikkoja ovat Puerto de la Cruz ja Playa de las Américas joissa kuulemma on paljon elektroniikkaa myyviä liikkeitä. Kuulin myös että elektroniikka on, taikka ainakin on ollut, siellä varsin edullista niin tuli mieleeni että jospa sieltä hankkisi PSP:n...

Onko täällä tietoa seudun hintatasosta PSP:n suhteen? Entä muita vinkkejä taikka huomioon otettavia seikkoja mikäli päätän hankkia PSP:n juuri Teneriffalta?

Ahah, itse olin aikeissa ostaa Lanzarotelta viime vuonna Psp:n. Kaikissa kaupoissa oli ovella rasvatukkainen lipevä intialaismies hieromassa käsiään ja esittelemässä muutaman euron videokameroita. :D Ei tullut Psp:tä ostettua, pitää Suoemsta ostaa. =P
En tiedä sitten, että onko Teneriffalla parempia kauppoja, kerro jos on, olen itsekin menossa tänä vuonna. Tosin hinnat ovat kuulemma samaa tasoa kuin Suomessa, olen kuullut.

Edit: Mistähän ihmeestä minä repäisin näin vanhan triidin.. Surffailin mielestäni ensimmäistä sivua. 0_o Sorry.
 
Ylös Bottom