Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

OStetaan GBA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siggare
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Siggare

New Member
Haluaisin ostaa GBA:n ja vaikka pari peliä.

Tarjotkaa!

[Edit]: Voin myös vaihtaa omaan GBC:n ja pari peliä GBA:han.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulla ois myynnissä GBA+6peliä+lisävalo.
Pelit:
Bomberman: Tournament
Wario Land 4
Metroid Fusion
GT advance championship
Ready to Rumble 2
Harry potter: viisasten kivi

Tarjoa jotain, halvalla kyllä menee, uutena noi maksaisi yli 400 euroa.

GBA

Mulla olisi tuollainen GBA-konsoli myynnissä. Aika naarmuinen on lasi, mutta eipä tuo pelaamista haittaa. Laatikoita ei ole, vaan pelkkä konsoli ja paristot. 40e saat konsolin itsellesi, joten halvalla menee... Ota yhteyttä: mikko.reijonen@pp1.inet.fi

Minä voisin myydä. Konsoli on huippukuntoinen. ei ole naarmuja ja patterit saat kaupanpäälle 50e ja jos maksat 65e saat super mario advancen.

Paras tarjous tähän mennessä!

Kuin uusi GBA, kuin uusi suojapussi, kuin uusi Golden Sun, kuin uusi Pokemon Crystal (GB-Color), melkein kuin uusi X-Men, paristot ja postimaksut maksan minä, sinä maksat 95e! WAU!

Mulla on edelleen noi myynnissä sanotaan vaikka että n 200 euroa niistä pitäisi saada, mutta voihan sitä aina yrittää tinkiä.

No tästä ei voi enää pistää paremmaksi...

Gba, suojapussi, pokemon crystal, golden sun, xmen, castlevania hod. 110e? mitäs sanot?

Tiedättekö mist sais ostettuu halvalla uuden GBA:n? Kaveri sai uuden ehjän ostettuu 50e !!!!!!!!!

Mulla olisi myynnissä valkoinen Gameboy Advance + gameboy pelit:
- Bases Loaded (baseball)
- Motocross Maniacs
- Terminator 2

Lisäksi pakettiin lisävalo (ihan pätevä) + vyökotelo Advancelle

Pelikone on hyvässä kunnossa, näytössä on muutamia naarmuja (tai pikemminkin hankaumia) mutta ne eivät haittaa pelaamista.

Löytyy myös alkuperäiset pakkaukset niin GameBoyAdvanceen kuin lisävaloonkin, pelit ovat muovikoteloissa.

Tuotteen sijainti Jyväskylä

hinta: 55

No mulla on uusi paketti:

GBA-punainen(kaikki mukana boxit, manuskat yms ja kunnossa)

Harry potter: Viisasten kivi
GT Advance Championship
Ready to Rumble round 2

Kaikki pelit hyvässä kunnossa ja kaikki manuskat boxit tulee mukaan ja nekin hyvässä kunnosssa.

Hinta on 100 euroa.

Ylös Bottom