Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostetaan vga-kaapeli, yhteistilaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jimi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jimi

New Member
Joo, eli olen ajatellut ostaa X2VGA- kaapelin täältä
hinta on tällä hetkellä 64.95$ Usd + pk:t ~13$.
Minulla vain ei valitettavasti ole luottokorttia, joten jos joku muukin on tilaamassa kyseistä tuotetta, ilmoitelkaa. Tuotteen sivuilla sanotaan, että "flat rate per shipment"- oletan tuon tarkoittavan että pk:t on vakio joka maahan.

Tässä arvostelu kyseisestä kaapelista.

Eikös siinä ole suurempi riski jäädä tulliin, jos tilaa kimpassa? Muakin kiinnostas mistä Suomesta saa tota.

No, en tiedä mitä haluat jos tommoinen ei kelpaa. Mulle ainakin kelpais. Tosin, mulle riittää pelkästään tuo 480p moodi. En tiedä että tukeeko tuo muitakin

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lukemani perusteella Digital-X:n VGA-boksilla kuvanlaatu ei ole yhtä hyvä kuin X2VGA:lla.

Käytännössä molemmat vaativat kuvanlähteeksi progressiivisen signaalin, joten eivät toimi modaamattomalla PAL Xboxilla. Digital-X:n boksi toimii ilman modausta joidenkin vanhempien pelien kanssa.

t. Ola

Onko jollakulla käytössä tuo X2VGA? Onko totta, että "Microsoft disables the high-definition video output on the PAL version Xbox(only sold in Europe, Australia, NZ, Hong Kong etc.), so it cannot work normally with the X2VGA" ?

USA-boksilla ei kai sitten pitäisi olla ongelmia ...

Totta on, vain modatulla pal-boxilla ja tavallisella ntsc-boxilla on iloa tuosta kaapelista.

Ylös Bottom