Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osu! Tatakae! Ouendan!

Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Jebula sanoi:
Onko kellään vielä tota kakkosta? Ite pelailen sitä paraikaa. :>

Pelin virallinen ilmestymispäivä Japanissa on huomenna.

Sigussasi komeilee M3 Simply + 1gb Micro SD.

Järki käteen.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Jebula sanoi:
Juu juu, ware on. Mutta kyllä se oikeakin pitää ostaa.

Yesasiasta saat halvalla. Sain tänään meilin, että omani lähti Suomea kohti.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

En uskalla YesAsiasta tilata kun pelkkää paskaa kuullut. :(
Tilaan omani sitten Play-Asiasta. Tuttu ja turvallinen.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Jebula sanoi:
Juu juu, ware on. Mutta kyllä se oikeakin pitää ostaa.

"Piraattipeleistä, konsoleiden modaamisesta piraattipelien pelaamiseksi ja kaikesta tekijänoikeuksien loukkaamiseen tähtäävästä toiminnasta keskustelu on kielletty."


Kannattaa varoa sanomisiaan jatkossa. Seuraavasta kerrasta napsahtaa bannit.

Oma aito kappaleeni lähti Play-Asiasta toissapäivänä. Jos hyvin käy, saattaisin vaikka päästä testailemaan ensi viikolla.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Korkkasin juuri oman kopioni pelistä, ja neljän ekan biisin jälkeen olen taas kerran ihan myyty. Tämä on just samaa kamaa kuin eka Ouendan ja EBA, mikä taas on pelkästään hieno juttu. Ei missään nimessä kannata jättää väliin tätä(kään).
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Minäkin sain omani on tosiaan täysin "moero" sitä samaa. Mutta mikäs siinä.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

HuHu ViNu sanoi:
Korkkasin juuri oman kopioni pelistä, ja neljän ekan biisin jälkeen olen taas kerran ihan myyty. Tämä on just samaa kamaa kuin eka Ouendan ja EBA, mikä taas on pelkästään hieno juttu. Ei missään nimessä kannata jättää väliin tätä(kään).
Itse en ole EBA:a hankkinut. Onko siinä näihin verrattuna mitään eroa länkkäribiisien ja eri stoorien lisäksi?
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Hex sanoi:
Itse en ole EBA:a hankkinut. Onko siinä näihin verrattuna mitään eroa länkkäribiisien ja eri stoorien lisäksi?

Merkittävin uudistus ekaan Ouendaniin nähden on mahdollisuus skipata introt. Muilta osin EBA olikin pettymys.

Kakkososa on meikäläisellä menossa nyt Hardilla, ja kyllähän tämä EBA:ta vie aika helposti. Biisivalikoimaan tottumiseen menee taas hetki, mutta vielä ei ole missään vaiheessa herännyt samanlaista kuvotusta kuin EBA:n kanssa aluksi.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

kaba sanoi:
Muilta osin EBA olikin pettymys

Joo. Se on vaan jotenkin niin laimea verrattuna ekaan Ouendaniin. Ei se varsinaisesti huono ollut, mutta kuitenkin.

Moero!... kyllä potkii hyvin. Loistopeli.
 
Vastaus: Osu! Tatakae! Ouendan!

Jeps jeps, olen Ouendan 2:ssa tuossa hardilla jo vähän yli puolen välin pelannut. Hardilla menee helposti hermot, kun ei riitä, että osuu jokaiseen palloon, vaan pitää varmaan yli 80% saada 300 pistettä.

Kyllä tämä ykkösen voittaa, vaikka ykkösessä pari mahtavaa biisiä olin. Tässä niitä on kuitenkin tuplamäärä enemmän! Parhaat biisit on Vista, ihan eka biisi ja se biisi, jossa vanha äijä lähtee apinan,koiran ja papukaijan kanssa parantamaan maailmaa. Popstar ja avaruusbiisit ovat myös ihan mahtavia.

Ouendan - EBA - Ouendan 2. Aika keskimääräisen yhtä hyviä ovat kaikki, mutta ouendan 1 huonoimpana :(
 
Ylös Bottom