Moikka,
Itseäni on tympinyt tämä asia peleissä viime vuosina:
Miksi _HEMMETISSÄ_ 60% peleistä värimaailman pitää olla niin _pirun_ tumma, että välillä näkeminen on hankalaa ja brightnesin joutuu hinaamaan äärimmilleen ja jos auringoa sattuu tulemaan ruudulle ikkunasta - ei pelaamisesta tule mitään. Tämä seikka oli oikeastaan ainoa joka hämäsi mua suuresti esim. Resident Evil 4:ssa (okei, tietty siihen kuuluu jonkinasteinen pimeys - mutta kuitenkin, silmille todella raskasta, vielä kun RE4:ssa hahmo katsoi aina hitusen liian alas tämä oli todella häiritsevää...), MGS3:ssa taas oli havaittavissa "viherefekti" eli kaikki oli välillä niin vihreää että päätä alkoi särkemään.
Itseäni on tympinyt tämä asia peleissä viime vuosina:
Miksi _HEMMETISSÄ_ 60% peleistä värimaailman pitää olla niin _pirun_ tumma, että välillä näkeminen on hankalaa ja brightnesin joutuu hinaamaan äärimmilleen ja jos auringoa sattuu tulemaan ruudulle ikkunasta - ei pelaamisesta tule mitään. Tämä seikka oli oikeastaan ainoa joka hämäsi mua suuresti esim. Resident Evil 4:ssa (okei, tietty siihen kuuluu jonkinasteinen pimeys - mutta kuitenkin, silmille todella raskasta, vielä kun RE4:ssa hahmo katsoi aina hitusen liian alas tämä oli todella häiritsevää...), MGS3:ssa taas oli havaittavissa "viherefekti" eli kaikki oli välillä niin vihreää että päätä alkoi särkemään.