Sami Turunen
FilmiFIN Moderaattori
Vastaus: Ottaa päähän peleissä nykyisin....
- se ainainen suoraviivaisuus ja putkessa juokseminen
- pelitrailereiden tekeminen rendatuista leffapätkistä oikean pelikuvan sijaan
- kustannustuotannollisista syistä pelien lyhyys
- kova hinta suhteessa käyttöikään ja jälleenmyyntiarvoon
- uusien ideoiden vähyys (kopioidaan vanhaa ja tehdään se hieman koreammin) aka Elite still rules! Toisin sanoen uskallus yrittää uutta kalliin kehittämisen ja tappiolle jäännin pelossa.
- vähäiset parannukset EA:n vuosittain ilmestyvissä pelisarjoissa
- pomppivilla virtuaalitisseillä rahastaminen
- vähäinen uudelleen pelaamisen vietti
- Liven puuttuminen peleistä, joissa se pitäisi ehdottomasti olla
- seikkailupeleissä järjettömät puzzlet, jotka eivät ole lainkaan loogisia tai juoneen liittyviä
- jumiutuminen juonellisesti täysin turhaan kohtaan, jonka lähin checkpoint / save on minuuttien pelaamisen takana
- peelot Livessä
- nopea vanhentuminen runsaan tarjonnan takia (jotkut ikonit tosin säilyttävät aina arvonsa)
- se ainainen suoraviivaisuus ja putkessa juokseminen
- pelitrailereiden tekeminen rendatuista leffapätkistä oikean pelikuvan sijaan
- kustannustuotannollisista syistä pelien lyhyys
- kova hinta suhteessa käyttöikään ja jälleenmyyntiarvoon
- uusien ideoiden vähyys (kopioidaan vanhaa ja tehdään se hieman koreammin) aka Elite still rules! Toisin sanoen uskallus yrittää uutta kalliin kehittämisen ja tappiolle jäännin pelossa.
- vähäiset parannukset EA:n vuosittain ilmestyvissä pelisarjoissa
- pomppivilla virtuaalitisseillä rahastaminen
- vähäinen uudelleen pelaamisen vietti
- Liven puuttuminen peleistä, joissa se pitäisi ehdottomasti olla
- seikkailupeleissä järjettömät puzzlet, jotka eivät ole lainkaan loogisia tai juoneen liittyviä
- jumiutuminen juonellisesti täysin turhaan kohtaan, jonka lähin checkpoint / save on minuuttien pelaamisen takana
- peelot Livessä
- nopea vanhentuminen runsaan tarjonnan takia (jotkut ikonit tosin säilyttävät aina arvonsa)