Ostin tänään GT5:n ja ajattelin samaan ostaa kaikki DLC:t mitä pelillä oli tarjota. Noh, kaikki muu meni ihan hyvin, mutta jostain ihmeen syystä car pack 1:n oston jälkeen ja pelin kautta sen installoimisen jälkeen se on edelleen ostettavissa No luulin, että ostos ei aktivoinut DLC:tä peliin, kun normaalistihan kaikkien ostettujen pelien/DLC yms. jälkeen niihin tulee punainen ostoskassikuvake ja voin downloadata ne uudestaan, mutta tuossa lukee edelleen "buy now". No, ostin sen uudestaan, mutta sama juttu edelleen eli ei punaista kauppakassia. Ja jostain syystä yritin vielä kerran uudestaan enkä ole edes varma onko minulla se DLC paketti nyt vai ei. Sinne meni 3 kertaa 7,95€ enkä varmaan edes saanut mitään. Haluaisin ottaa yhteyttä Sonyyn ja kysyä refundia... ...mikä email?
 No luulin, että ostos ei aktivoinut DLC:tä peliin, kun normaalistihan kaikkien ostettujen pelien/DLC yms. jälkeen niihin tulee punainen ostoskassikuvake ja voin downloadata ne uudestaan, mutta tuossa lukee edelleen "buy now". No, ostin sen uudestaan, mutta sama juttu edelleen eli ei punaista kauppakassia. Ja jostain syystä yritin vielä kerran uudestaan enkä ole edes varma onko minulla se DLC paketti nyt vai ei. Sinne meni 3 kertaa 7,95€ enkä varmaan edes saanut mitään. Haluaisin ottaa yhteyttä Sonyyn ja kysyä refundia... ...mikä email?

No luulin, että ostos ei aktivoinut DLC:tä peliin, kun normaalistihan kaikkien ostettujen pelien/DLC yms. jälkeen niihin tulee punainen ostoskassikuvake ja voin downloadata ne uudestaan, mutta tuossa lukee edelleen "buy now". No, ostin sen uudestaan, mutta sama juttu edelleen eli ei punaista kauppakassia. Ja jostain syystä yritin vielä kerran uudestaan enkä ole edes varma onko minulla se DLC paketti nyt vai ei. Sinne meni 3 kertaa 7,95€ enkä varmaan edes saanut mitään. Haluaisin ottaa yhteyttä Sonyyn ja kysyä refundia... ...mikä email?