Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

outo juttu GT5:n DLC:n kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carmanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Carmanen

New Member
Ostin tänään GT5:n ja ajattelin samaan ostaa kaikki DLC:t mitä pelillä oli tarjota. Noh, kaikki muu meni ihan hyvin, mutta jostain ihmeen syystä car pack 1:n oston jälkeen ja pelin kautta sen installoimisen jälkeen se on edelleen ostettavissa:confused: No luulin, että ostos ei aktivoinut DLC:tä peliin, kun normaalistihan kaikkien ostettujen pelien/DLC yms. jälkeen niihin tulee punainen ostoskassikuvake ja voin downloadata ne uudestaan, mutta tuossa lukee edelleen "buy now". No, ostin sen uudestaan, mutta sama juttu edelleen eli ei punaista kauppakassia. Ja jostain syystä yritin vielä kerran uudestaan enkä ole edes varma onko minulla se DLC paketti nyt vai ei. Sinne meni 3 kertaa 7,95€ enkä varmaan edes saanut mitään. Haluaisin ottaa yhteyttä Sonyyn ja kysyä refundia... ...mikä email?

Vastaus: outo juttu GT5:n DLC:n kanssa!

Lisäksi minulla on todisteena PS Store email-kuitit siitä, että olen todellakin ostanut saman DLC paketin 4 kertaa! Ehkä linkkaan nämä Sonylle mukaan, kunhan tiedän mihin olla yhteyksissä:confused:

Ehkä linkkaan nämä Sonylle mukaan, kunhan tiedän mihin olla yhteyksissä:confused:
Teknisen tuen sähköpostiosoite Suomessa on fi-hotline ät nordiskfilm.com. Tai voit myös soittaa maksulliseen palvelunumeroon. Numeron ja aukioloajat löydät minkä tahansa PS3-pelin ohjekirjasta tai tämän foorumin PS3-ongelmien FAQista.

PS. Katso GT5-pelilevyssäsi oleva tuotekoodi. Se on muotoa BC??-XXXXX.

Vastaus: outo juttu GT5:n DLC:n kanssa!

Pelin tuotekoodi on BCES 00569/P

Laitoin nordiskille emailia, saa nähdä mitä sanovat.

Update: näyttäisi minulla nuo Racing Car Packin autot olevan, mutta se ei siihen auta paljoa, että maksoin 3 kertaa (vaiko 2?!?) kertaa turhaan saman summan:(

Carmanen: Joo, kyllähän nuo moninkertaiset ostokset pitää hyvittää, mutta se onnistuu vain tekniseltä tuelta.

Ylös Bottom