Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outo ongelma kursorin kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhizi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

juhizi

New Member
Elikkäs on sellainen ongelma että wiin kursori liikkuu suhkot sulavasti päävalikossa, mutta kun menen mii channeliin tai photo channeliin, niin kursori alkaa vilkkumaan ja toimimaan katkonaisesti, se ei siis heitä kokonaan katki vaan silleen värisee ärsyttävästi ja sillä on hankala valita valikoita. Saman se tekee myös mario galaxyssä. Olen kokeillut muita ohjaimia, toista sensor baria, synkronointia ja tyhjänny jopa koko wiin muistin..mutta ei!! Auttaiskohan kun kaataisi vettä sinne sisälle?

Vastaus: Outo ongelma kursorin kanssa..

Ihan ensinnä tuli mieleen auringonvalo ja etäisyys Wiistä. Ihan lähietäisyydellä ei toimi kursori kunnolla, ja kirkas auringonvalo häiritsee toimintaa myös. Jos ei homma selviä niin yhteyttä vaan AMOn huoltoon.

Joo ei auringonvalo tai mikään muukaan valolähde tähän vaikuta, tekee samaa vaikka kaikki valot pois, ja vaikka kokeilee puolen metrin päästä...tässä nyt onkin sitte se ongelma että toi wi on modattu...mitähän ne nintendon huollossa siitä tykkää?

Joo ei auringonvalo tai mikään muukaan valolähde tähän vaikuta, tekee samaa vaikka kaikki valot pois, ja vaikka kokeilee puolen metrin päästä...tässä nyt onkin sitte se ongelma että toi wi on modattu...mitähän ne nintendon huollossa siitä tykkää?

En osaa sanoa mitä tykkää huollossa, mutta takuu ilmeisesti raukeaa jos on modattu. Tarkoitin etäisyydellä siis sitä, että jos olet liian lähellä niin kursori ei toimi kunnolla. Koita ottaa hieman enemmän etäisyyttä (joku 3m ainakin) niin ei pitäisi sen ainakaan vaikuttaa enää.

Oletko kokeillut optionseista säätää sensitiveä? Itsellä ainakin tuo "tärinä" hävisi kun säädin sitä pienemmäksi.

Tämä ei varmaan paljon auta mutta itse olen huomannut että sensori alkaa lagaan ihan saatan. kun sulla on märät kädet!:eek: Jos sulla on vaikka tapana pestä kädet joka viides minuutti niin se voi olla vikana:cool:

Ylös Bottom