Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Overstrike [PS3/X360 Hype]

Vastaus: Overstrike [PS3/X360 Hype]

Vaikka pelistä ei tiedetä juurikaan vielä tuota ensimmäistä traileria enempää, olen valmiiksi innostunut pelistä, varsinkin kun se ei ole PS3 yksinoikeus. Olen aina tykänny pelata rachettejä kavereilla, kun itse en ps2/3 omista ja nyt ilmeisesti samaa meininkä päästään kokomaan vähän aikuisemmassa ympäristössä ja myös boxilla. Mielenkiintoista on myös nähdä tuleeko peli myös WiiU:lle:
Insomniac CEO Ted Price sanoi:
"Since we haven’t talked about a release date, I don’t know if it’s too late or not [to bring Overstrike to Wii U as well]. You never know," he told us. "For now, what we’re talking about though is that Overstrike is going to be out on PlayStation 3 and Xbox 360
Trailerin ja kerrotun perusteella peli tosiaan on 4 pelaajan Co-op, jossa trailerin hahmojen hieman Rachet&Clank tyyliset hightech gadgetit ja tiimityö näyttelevät pääroolia. Trailerin perusteella huumoriakaan ei unohdeta, joten kaikki loistavan pelin ainekset pelissä varmasti on. Erityisen vaikuttavalta demossa näytti trailerin päähenkilön käyttämä kilpi, joka pysäytti luodit ja suuntasi ne takaisin ampujaansa. Myös viimeisenä nähdyt metalliset myökyt näyttivät erittäin komeilta, vaikka niiden hyödyllisyys esimerkiksi normaaliin aseeseen verrattuna vaikutti vähän kyseenalaiselta.
Itselleni heränneitä kysymyksiä trailerin perusteella ovat:
-Pysyykö pelin hahmojen varustelu(gadgetit) alusta asti samana, vai tuleeko niitä lisää/kehittyvätkö pelin edetessä?
Toivottavasti ja kaiken järjen mukaan kehittyvät
-Ovatko ne hahmokohtaisia, niinkuin trailerista voi olettaa? Varsinkin lause "I have never seen her breaking protocol" viittaisi tähän
-Ja molemmat näistä johtavat siihen, sisältääkö peli roolipeli elementtäjä ja hahmojen kehitystä, vai tuleeko siitä vain suoraviivainen tylsä räiskintä
Jokatapauksessa virkistävä uusi IP, joita ei näiden 3 osien myydessä näytä liikaa olevan.
 
Ylös Bottom