Vastaus: Overwatch
Hyviä huomioita edellä. Oli siellä tosiaan muutama hyvä matsi, mutta lopussa en yhtään ihmettele jos siellä on mikkiä lentänyt lattialle, kun tuli useampi tappio peräkkäin ja kommentit alkoivat olla tasoa "tolla xxx hahmolla ei tee yhtään mitään tässä mapissa". Ei sitä tarvitse niin naama irvessä vääntää. Tämä nyt kuulostaa siinä mielessä ristiriitaiselta, että jos minua yhtään tuntee, niin mä olen ensimmäisenä polttamassa päreitäni jos ei suju, mutta silloinkin voin ryhtyä vaikkapa tiimin support-hahmoksi ja siinä kohtaa kuolemat ja tapot ovat yksi lysti, mikäli tiimi alkaa pärjäämään paremmin.
Parhaimmat hetket tänään Soldier 76:lla, kun olin tiimin taustatukena ja monesti myös etulinjassa kiertämässä vihollisen selustaan tai kylkeen ja tiimissä paljon toisiaan täydentäviä hahmoja, kuten Lucio antamassa nopeusboostia ja lisää terveyttä, tankeista Roadhog riehumassa ahtaissa paikoissa ja Pharrah antoi mainiota tulitukea korkeammalta. Muita hahmoja en muista, mutta alueen hallinta pelimuotona (paras kolmesta).
Sen olen kyllä huomannut, että avoimella alueella meikäläinen ei tahdo usein oikein pärjätä. Paljon sivukujia, ahtaita käytäviä, lyhyitä välimatkoja, pieniä korkeuseroja - niissä saa aina paremmin tulosta aikaan.