Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleville parantajille on GameSpot tehnyt tälläisen kevyen esittelyn Mercystä.
Okej, tehtävä pitää tankki hengissä, mutta jos näen hänen pelaavan jotain omaa peliään, siirryn seuraavaan. Se voi olla tiukasti objektia tekevä hahmo, tai vain satunnainen apua tarvitseva. Joskus ihan vain kaveri, jota haluaa näin boostia. Henki on tällä höllässä, itseä kun ei voi parantaa on syytä käydä välillä poimimassa EA-paketteja. Aseena on pistooli, jota en käytä juuri lainkaan. Tosin en tiedä, saisiko niillä omaa superin cooldownia nopeutettua? Täysi työ pitää tiimi kentällä.
Toi on myös hyvä ohje, miten superia joka nostaa pelaajia haudan takaa, kannatta käyttää varoen. Useampi kerralla parempi kuin yksi hätäinen. Keinoja paeta vihun tulen alta on vähän, paras on tarttua johonkin omaan kiinni ja vauhdilla liihottaa enkelin siivin paikalta.
Vaihtoehtoisena kykynä damage boost, jonka voi kohdistaa vain yhteen kerrallaan. Hyvä taktiikka on antaa sitä Reinhardtin kilven takaa ampuvalle tai pyynnöstä superiasn käynnistävälle. Tärkeämpää on kuitenkin parantaa tiimikavereita. Muitakin parantajia löytyy, heillä mm. alue hiilaus.
Rokottaa pisteitä siitä "ettei ole sisältöä soolopelaajalle" tai miten "kokemus on raastava huonolla tiimillä". Peli kuitenkin tarjoaa hyvät työkalut koostaa oma porukka, jonka sisällä voidaan sopia taktiikat ja roolit. Ei ole pelin vika, mikäli ei tähän kykene.
PotG:n valitsijakoodille vois antaa potkut. Liian usein tulee sitä tylsää solttu, reaper, turrettikamaa ulteineen. Luulisi löytyvän sitä siistimpääkin matskua, jos vaan mokomaa nappaisi.
16 tuntia tässä nyt plakkarissa ja viihdytty on (Career Overview). Se on tässä tullut huomattua, että tappiot ovat alkaneet ketuttamaan enemmän ja enemmän. Noh, soolovierailijana se on aina sitä arpapeliä, että ollaanko aaltopituuksilla vai ei. Itselläkin toki roimasti parannettavaa objektipelissä. Eiköhän sekin tässä haltuun saada, kunhan tunnit etenee.
Tässä heti asiallisempi arvostelu, jossa on ymmärretty kyseessä olevan mestariteos kaikin puolin. Miinusta tulee ainoastaan vähäisestä määrästä pelimuotoja (nyt 3. kpl, myöhemmin tulossa lisää).
Rokottaa pisteitä siitä "ettei ole sisältöä soolopelaajalle" tai miten "kokemus on raastava huonolla tiimillä". Peli kuitenkin tarjoaa hyvät työkalut koostaa oma porukka, jonka sisällä voidaan sopia taktiikat ja roolit. Ei ole pelin vika, mikäli ei tähän kykene.
Eli arvostelu on hyvä kun se ei löydä pelistä vikaa? No, tähän se IGN:n menestys kai pohjautuukin: hype, hype, Mountain Dew, Doritos, hype...
Minusta täysihintaisen pelin kohdalla soolosisällön puute on aivan osuva kritiikin aihe. Ja vaikka tiimipeli onkin kyseessä, ei voida olettaa että jokaisella pelaajalla olisi halua tai aikaa muodostaa peliporukkaa jokaiseen peliin. Eiköhän tämä toisaalta päde kaikkiin muihinkin moninpeleihin, joista osa saattaa olla yksinäiselle pelaajalle kuitenkin palkitsevampia.
Sitten itse peliin joka on loistava, mutta yksi juttu kyllä ihmetyttää ja se on se, että mitä ne on ajatellut siellä Blizzardilla kun eivät ole laittaneet rajoitusta sille kuinka monta samaa hahmoa voi olla yhtä aikaa käytössä tiimissä. Vastaan on tullut muutamia kertoja niin mulkkumaisella taktiikalla pelanneita tiimejä, että on tehnyt mieli heittää ohjain seinään ja tämä johtuu juuri tuosta kun voi olla sama hahmo tiimissä vaikka kaikilla tiimiläisillä. Tähän olisi suotavaa tulla rajoitus ja pian.
En näe pelin viaksi sitä jos pelaaja on kykenemätön laajentamaan kaverilistaansa. Kaikki työkalut on annettu, loppu on pelaajasta itsestään kiinni.
Peliseuraa (PS4): http://www.konsolifin.net/bbs/playstation/116507-overwatch-peliseura.html
Joo, minäki pelannu randomporukalla ja alkaa ihan helvetisti korpeamaan kun väki ei ymmärrä tehdä tasapainoista joukkuetta. Kukaan ei koskaan tankkaa joten pakko itse sitten, ja jos joku tankkaa niin ekaksi syöksytään vihujen keskelle. Kaikki juoksee dps ukkeleilla, healereitä ei missään, helppoa voittaa rundit. Vastapuolella tuntuu aina olevan tasapainossa oleva joukkue.
Jos tämä on tälläistä enimmäkseen niin en taida jaksaa yksin objektiivia pelata, viime pelit ollu pelkkää päällejuoksua ja turpaanottoa. Tästä pelistä olisi kiva nauttia ilman aikataulutettua peliporukkaa.
Eli arvostelu on hyvä kun se ei löydä pelistä vikaa? No, tähän se IGN:n menestys kai pohjautuukin: hype, hype, Mountain Dew, Doritos, hype...
Minusta täysihintaisen pelin kohdalla soolosisällön puute on aivan osuva kritiikin aihe. Ja vaikka tiimipeli onkin kyseessä, ei voida olettaa että jokaisella pelaajalla olisi halua tai aikaa muodostaa peliporukkaa jokaiseen peliin. Eiköhän tämä toisaalta päde kaikkiin muihinkin moninpeleihin, joista osa saattaa olla yksinäiselle pelaajalle kuitenkin palkitsevampia.
Sitten itse peliin joka on loistava, mutta yksi juttu kyllä ihmetyttää ja se on se, että mitä ne on ajatellut siellä Blizzardilla kun eivät ole laittaneet rajoitusta sille kuinka monta samaa hahmoa voi olla yhtä aikaa käytössä tiimissä. Vastaan on tullut muutamia kertoja niin mulkkumaisella taktiikalla pelanneita tiimejä, että on tehnyt mieli heittää ohjain seinään ja tämä johtuu juuri tuosta kun voi olla sama hahmo tiimissä vaikka kaikilla tiimiläisillä. Tähän olisi suotavaa tulla rajoitus ja pian.