Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

P.n. 03

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Onko hankinnan arvoinen peli? Arvostelut on kaikkialla vähän eri mieltä, ja haluaisinkin kuulla tavallisten tallaajien mielipiteitä. Kiinnostavalta kuitenkin näyttää.

Ihan kiva peli jos tykkää old school tyyppisistä peleistä. Samannäköisiä huoneita toisensa perään joissa ammutaan samannäköisiä vihollisia. Yksinkertaisen kontrollit, mitään kovin hienoa ei voi tehdä. Elä täyttä hintaa ainakaan maksa. (Kuten minä... Kyllästyin peliin viikossa...)

En mistään maksa täyttä hintaa...

Kontrolleista vähän kyselisin: Arvostelussa (KonsoliFIN) sanottiin Vanessan kykenevän 90 ja 180 asteen kiäännöksiin. ??? Eikö neiti siis osaa kääntyä ihan normaalisti, vai onko tuo vain kikkailua.

Kyllä pystyy ihan normaalisti kääntymään mutta ekstrana on nopeat käännökset. Muistaakseni Z+vasen/oikea niin kääntyy 90 ja Z pelkästään 180. En ihan varma ole. Ohjaus oli kyllä aika kankeaa loppujen lopuksi... Vanessa ei tosiaankaan "tanssi" läpi pelin niinkuin joissakin promoissa sanotaan :)

Ihan Paska peli.....pistin vaihtoon sen heti ja myin 18 egellä.....ei ollu ees ton arvonen........Paskain peli mitä oon GC pelannu ikään.....ihan naurettava....eplasin pari kenttää läpi ja sitte lopetin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miikkauu
Ihan Paska peli.....pistin vaihtoon sen heti ja myin 18 egellä.....ei ollu ees ton arvonen........Paskain peli mitä oon GC pelannu ikään.....ihan naurettava....eplasin pari kenttää läpi ja sitte lopetin

Jestas mikä trolli. Vähennäs niitä pisteitä, eikä oikeinkirjotuskaan ole pahitteeksi (Paraskin sanoja). Mitä nyt kerkesin demoa koittamaan pelikaupassa niin vaikutti käypältä peliltä, pitäisi joskus hankkia kun osuu hiljainen hetki pelirintamalla.

Ylös Bottom