Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

P3310?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tuo on muuten totta. Peelo ei välttämättä ole oikea valinta, sopivampi voisi olla jokin hieman kertovampi ja vähemmän kysymyksiä herättävä nimitys, kuten vaikkapa "floodaava pikkuteini". Tämä kuitenkaan ei ole missään nimessä oma ehdotukseni tarkoitukseen.

En yritä mitenkään olla epäkohtelias, arvostan toki Yoshi89, sinunkin kommenttejasi paikoissa johon ne kuuluvat. Moiset arvonimet kuitenkin kannattaisi ottaa huumorilla - muistetaan että alkuperäinen tuollaisen arvonimen täysin eri syistä ansainnut henkilö jakaa nykyään meidän pahempien floodaajien sun muiden typerysten kanssa tittelin superjäsen.

enemmänkin pidän tuosta arvonimestäni... se erottuu massasta. kunhan vaan olin huvittunut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Nauti siitä täysin rinnoin, niin kauan kuin voit!

ei kai se vaan ole muuttumassa? vai tarkoitatko että en voisi nauttia mistään arvonimestä? pelottaa :(

Edit: yy = tt
 
oikeastaan minunlaiselle Nintendo-tuntijalle ei tee kovin hyvää tuo peelo nimitys, se vähentää uskottavuutta. vaihtakaapa se mielummin maailman suurimmaksi Nintendo-kannattajaksi. siinä olisi sopivampi minulle.

Edit: kuvitelkaa : ja D mielessänne jos ei huumorintaju riitä. tosin pidän kylläkin itseäni ylivoimaisesti Nintendoitinpana kuin ketään muuta.
 
piti vaa päästä sanoo jotaki. peelot ovat muuten nuoren kansan rutto. melkein ku joku sarssi tms. pikkuhiljaa kaikki pikkunilkit enemmän tai vähemmän muistuttavat peeloa. ja minä meinaan peelolla lähinnä juuri kaikkea _idioottimaista käyttäytymistä_
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
oikeastaan minunlaiselle Nintendo-tuntijalle ei tee kovin hyvää tuo peelo nimitys, se vähentää uskottavuutta. vaihtakaapa se mielummin maailman suurimmaksi Nintendo-kannattajaksi. siinä olisi sopivampi minulle.

Emme halua loukata Nintendo-faneja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Emme halua loukata Nintendo-faneja.

on loukkaus että ihmiset sanovat itseään Nintendo-faneiksi jos tietämystaso on heillä näin heikkoa. kohta mä alan savuta! MINÄ OLEN... äh antakaa olla.
 
Älä nyt Yoshi suutu. Ajattele tuota nimikettä vaikkapa synonyyminä viisaalle;) Ja luo näin illuusio omasta maailmastasi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Älä nyt Yoshi suutu. Ajattele tuota nimikettä vaikkapa synonyyminä viisaalle;) Ja luo näin illuusio omasta maailmastasi
niin teinkin, kunnes tajusin, että muut eivät sitä tee. tuo nimi ei sovi maan Nintendo-tietäjälle! (joka on oikaissut pariin otteeseen suomen Nintendonkin virheitä)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
siinä (
KIITOS!

nyt lupaan olla rauhallisemmin!

P.S. tekipä banaani hyvää! (ja älkää pervot edes ajatelko! tietenkin söin sen! EI! en tehnyt sillä mitään sitä ennen joka teidän mielestä olisi ehkä tehnyt hyvää! sairasta porukkaa!)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Kummaa kun Chaos Cellille napsahti bännit parin typerän viestin takia, mutta Yoshi89 saa skriivata niitä ihan miljoonittain.

ihmiset tykkäävät söpöistä, kilteistä ja rauhanomaisista dinosauruksista!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Kummaa kun Chaos Cellille napsahti bännit parin typerän viestin takia, mutta Yoshi89 saa skriivata niitä ihan miljoonittain.

PS2FIN moderaattorina en kovin nopeasti anna banneja muitten konsolien faneille. Tästähän tietää yleensä mikä soppa siitä tulee, vai mitä....

CC:n tapauksessa banni pyyntö tuli kyseisen alueen moderaattorilta hyvin nopeasti. Mutta ei se nyt sentäs muutaman viestin takia tullut. Ja osa kerettiin poistamaan ilman että kaikki kerkesivät niitä lukemaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom