Urheiletko?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Hemoglobiinin puuteesta se ei mulla ainakaan jouhdu, ku se on jotain 160.
Pitäkää ihmiset kehostanne huolta, niin takaan että kohtaukset vähenevät!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Urheiletko?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Hemoglobiinin puuteesta se ei mulla ainakaan jouhdu, ku se on jotain 160.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Urheiletko?
Jep jep, niin arvelinkin. Itsellänikin on nimittäin hemoglobiiniarvot samaa luokkaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Kyllä, ehkä liikaakin n. 2-3 tuntia tavallisena päivänä.
poltit pilveä tai olet heikko ja alkoholi oli syyllinenLainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Joo totta tosiaan mullakin tota silmissä sumenista tapahtuu lähes päivittäin kun nousee nopeasti ylös vaikkapa sohvalta tv:n katselun jälkeen. Ja nyt tänään huimasi aika pahasti ruokavälkällä. Viime syksynä mulla oli päällä jatkuva huimaus, joka kesti n. 3 viikkoa. Käväsin sairaalassakin siinä jossain välissä. Tiedän hyvin mistä se johtui, mutta siitä en rupea täällä sen enempää kertomaan.
Joo vai.. Kiva kun kerroitLainatun viestin kirjoitti alkujaan Vahe
poltit pilveä tai olet heikko ja alkoholi oli syyllinen
Mulla on IHAN samallaisia "kohtauksia" kipu rajautuu yleensä vasemmalle puolelle ärsyttävää... Ja se potuttaa vielä enemmän ku se tulee aina silloin kun sitä vähiten kaipaa tätä on ollut noin 2 vuotta vähintään 5 kertaa viikossa lekurin lääkkeet ei euta mitää...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Eli onkos teille tullut sellaisia ihme päänsärkyjä/huimausta/silmissä sumenemista tai jotain muuta kummaa keskellä päivää (siis ihan selvin päin)??
Pari kertaa viikossa tulee tälläisiä, varsinkin jos nousee tuolilta/lattialta nopeasti ylös. Melko usein olen ollut pelaamassa/katsomassa telkkua ja noussut ylös ja *bum*, iskenyt älytön jysäri (samanlainen ku Bruce Willisillä Die Hardeissa) ja sitten huimannut ja välillä sumenee silmissä täysin, menee ihan puuroksi kaikki (ihan kuin esim. Photarilla blurrais huolella). Yleensä päänsärky on vain jossain kohtaa päätä (yleensä jakautuu oikealle tai vasemmalle sivulle)...
"Kohtaukset" tekee ärsyttäväksi se että huimatessa näyttää että olisi kauheassa humalassa (askel heittää, menee etukenossa, koordinaatiokyky heikko jne).
Nyt kertomaan ihmeellisistä kohtauksistanne![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Joskus kauan kauan sitten kouluterveydenhoitaja sanoi, että alhainen hemoglobiini aiheuttaa vastaavaa. Varmasti myös verensokerilla on asian kanssa merkitystä.