Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pahin/ärsyttävin pelivihollinen?

Heh , no tyrantin voit vaikka kaataa 3 B.O.W roundsilla ( vihreät
ammukset grenade laucheriin ) jotka löytyvät pelin alkupuolelta ja jos se ei riitä pari pistoolin kutia päälle ja sitten tyrant tavara katapultin mukava taivaisiin..

EDIT : ja jos ei tullut ammuksia mukaan niin vaikka peli sitten alusta saakka, koska ei siinä kestä kovin kauaa kun pelin voi
päästä läpi alle kolmessa tunnissa. Sitäpaitsi parhaat palat
pelistä jäävät muuten näkemättä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Heh , no tyrantin voit vaikka kaataa 3 B.O.W roundsilla ( vihreät
ammukset grenade laucheriin ) jotka löytyvät pelin alkupuolelta

Aa. Voi olla etten ole ottanut noita tuonvärisiä ammuksia mukaan alun perin ollenkaan. Mistäs ne löytyvät?

Ärsyttävin pelivihollinen löytyy ilmiselvästi Zelda Majora's Maskista. Great Bay Templen välivastus on ollut mielestäni ärsyttävin vihollinen mitä maan päällään kantaa. Kun aina nypitään kuplat yksi kerrallaan, joka on todella turhauttavaa.

No nyt en kyllä mene varmaksi sanomaan, kun olen pelannu RE:CVX:ää noin pari kuukautta sitten viimeksi... Mutta jos heittäisin jonkun arvion niin alusta sieltä rakennuksesta jossa
on metallin paljastimet.

No nyt en kyllä mene varmaksi sanomaan, kun olen pelannu RE:CVX:ää noin pari kuukautta sitten viimeksi... Mutta jos heittäisin jonkun arvion niin alusta sieltä rakennuksesta jossa
on metallin paljastimet.

Kiitti, Crisis.

Täytyy jossakin vaiheessa käydä vähän etsiskelemässä. Hyvää viikonloppua!

Chemo voin heittää priva viestii jos satun tässä aloittelemaan pelin alustaa niin ainakin sitten tiedät varman paikan.

Chemo voin heittää priva viestii jos satun tässä aloittelemaan pelin alustaa niin ainakin sitten tiedät varman paikan.

Kovin huomaavaista, kiitos. Heitä ihmeessä viestillä, jos pelaat pelin uudestaan!

Pelottavin ainakin on Silent Hill kakkosen Pyramidipää.
Vieläkin näen silmissäni kohtauksen, jossa James näki sen ensi kertaa...
Hyi :eek:

Vastaus: Pahin/ärsyttävin pelivihollinen?

Rasittavin on ylivoimaisesti Kingdom Hearts 2:n Demyx (toinen kohtaaminen siis). Olen juuttunut ko. bossiin, eikä mikään tunnu auttavan.

Ylös Bottom